Miten paljon noita Ranskan ym. liigojen pelejä tulee Viasatilta?
Kenelläkään tarkempaa tietoa Viasatin tarjoamista Chelsean, Manchester Unitedin ja Liverpoolin omista lähetyksistä?
Miten paljon futista?
3
652
Vastaukset
- mutta...
ManU- ja Chelski-TV ovat aktiivisina myös tähän aikaan vuodesta. Tulee uusintana otteluita, sen lisäksi kesän ystävyysotteluita, haastatteluja ja historiallisia pätkiä.
Ja futisotteluita tulee ihan riittävästi. Et mitenkään ehdi niitä kaikkia katsoa eli tuskinpa kyllästyt ainakaan tarjonnan vähyyteen. - jdjdj
Kyllä pelejä tulee reilusti.
Noi seurojen omat kanavat lähettävät omien seurojensa pelit jälkilähetyksinä 1-2 päivää valioliigamatsin jälkeen. Lisäksi tulee ManuTV ja ChelseaTV keskusteluohjelmia päivittäin. Nyt kesällä tulee suoria lähetyksiä harjoituspeleistä.
Todellinen futisfriikki yhdistää Canalin ja Viasatin niin että katsoo matsit suorana Canalilta ja vaihtaa sitten Viasatille jolta voi katsoa seurojen omien kanavien ottelujen jälkipuinnit. - olet kiinnostunut
niin valintasi kannnattaa olla Canal plus... Viasatilta tulee kyllä jalkapalloa, mutta ei niin kiinnostavia matseja... HUOM! Minun mielestäni. Champions liigat tulee lähestulkoon kaikki pelit... se on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442958Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222867- 462673
- 552522
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582438Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462408Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022