VOI HOROSKOOPPI SUHDE!!!

...ei toimi

Aivan sama kenen kanssa seurustelee tai on jossain -liitossa. Ärsyttävää kuunella valituksia/kyselyjä mitkä merkit sopii yhteen tai ei. Etsitkö ihmettelijä täydellistä kumppania? Oletko itse sellainen? Meidät muokkaa omat kotiolot ja vanhemmat kaverit/koulutus. Finaalissa ei horoskoopilla ole sijaa. Joo, meitä ei samasta puusta revitty (luojan kiitos), kokemus opettaa, tee toiselle kuin haluat itsellesi tekevän...jos kaveri liian passiivinen
nauti vastakohdasta. Ei saamari, kyllä kaikki merkit sopii toisilleen, kyse on vaan molempien yrittämisestä...oikeesti.
Taitaa vaan olla liian helppoo toi vaihtaminen.
JA HEI, suhdetoiminta on helppoo ku lentokoneella
lentäminen, ei siis helppoo ilman koulutusta. Tarvii olla maalaisjärkee...oman pihan ruoho yhtä vihreetä (naapurinkin mielestä).
Sitä saa mitä tilaa, joten PUHU SEURUSTELU KUMMANISI KANSSA. Tee sit päätös, kun mitään ei vielä menetä. Mulle riittää parin kuukauden seurustelu, silloin saa riittävän kuvan naisesta.
Ilmoitan kyllä rehellisesti onko meillä tulevaisuutta! Ja kaikille uteliaille: Rapumies 41v., yritti kaikkensa ja OLI naimisissa, kaksi lasta, paras naiskaveri muuten jousimies.

1

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhaAakka

Tottahan se on ettei horoskooppi ole mikään 100% tase kestävästä liitosta - valitettavasti. Sehän olisi uskomattoman tylsää ja veisi kaiken elämänhalun.

Hassua vaan on, että uskomattoman moni tietyn horoskoopin alla syntynyt omaa tiettyjä piirteitä melko usein ja määrättyjen merkkien väliset suhteet toimivat paremmin - jopa tilastojen valossa - kuin toiset.

Toki stereotypioihin luottaminen on tylsää, mutta sitenhän saa edes kuvitella karsivansa pois jonkun riskin yhteiselämästä. Avioerojen määrän huomioonottaen on selvää ettei pelkällä horoskoopilla pitkälle pötkitä; kaikkia merkkejä kun näkyy olevan suht samassa suhteessa.

Kommunikointihan on tietty ilman muuta avain sana joka suhteessa, oli sitten kyse parisuhteesta tai vaikkapa työsuhteesta. Hassua vaan on että siinäkin on tietyt horoskooppimerkit jotka hallitsevat toisia paremmin kommunikoinnin ja toisten motivoinnin osallistua kommunikointiin. Taito on tietty opittu, mutta pohjana on luonne ja luonne on aina osittain se horoskooppimerkki kasvuolosuhteet huomioiden.

Ei horoskooppi ole raamattu tai muukaan käskykirja, jonka mukaan elämä tulisi elää, mutta osviittaa antaa mukavasti ja siitä ei pääse yli ei ympäri.

RapuNainen ja Wanha Wielä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      19
      4689
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1702
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1566
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1130
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1033
    Aihe