Kun niin monet ovat täällä ruikuttaneet, että oli paskat biisivalinnat, niin laittakaapa omia ehdotuksia unelmasetistä. Listatkaa siis semmoinen vajaa 20 biisiä mitkä ois miellyttäny.
Ite kyllä dikkailin sunnuntain biisivalinnoista ihan täysillä. Paljon parempi ei ois voinu olla.
Jotkut myös ovat kutsuneet biisejä "täytebiiseiksi", mikä on naurettavaa, koska Metallican 80-luvun levyillä ei sellaisia ole, eikä ole mustalla levylläkään.
unelmasetti?
9
1409
Vastaukset
- abcdefgggggg
..jossain välissä olisi saanu soida for whom the bell tolls, muuten oli kyllä ihan mahtava! Provoilijat voivat työntää nyrkkinsä perseeseen ja viheltää
- Retku
Motorbreath
Sad but true
Master of puppets
Fade to black
Unforgiven
The god that failed
Harvester of sorrow
Hit the lights
Enter sandman
Bleeding me
One
Sanitarium
Memory remains- Jackb6
Master of Puppets ja Enter Sandman. Huomasin, että jotkut lähtivät kesken pois, joten heillä ei ollut tietoakaan siitä, että myöhemmin tulivat nekin biisit, joita kaivattiin. En niinku tajuu yhtään tommosta touhuu, että lähdetään pois eikä jäädä oottelemaan mitä biisejä voisi vielä tulla. Älytöntä!
- koart
Whiplash
Metal militia
Memory remains
Battery
Harwest of sorrow
Enter sandman
Sad but true
Anesteshia(Pulling teeth)
Devil´s Dance
Wherever i may roam
Ride the lighting
From who to bell tolls
Sanitarium
Am I Evil?
Seek & destory
Blackned
Orion
Jump in the fire
- Iam Creeping Death
Järjestyksessä... tässä olisi maailman kovin setti Metallicalta.
Blackened
Battery
Dyers Eve
Creeping Death
Master Of Puppets
Leper Messiah
Am I Evil
Nämä rankat, nopeat ja varmasti moshpittiä luovat biisit alkuun. Jumalauta se olisi unohtumaton heti. Näiden jälkeen tauko ja:
----------------
The Unforgiven
Hero Of The Day
Welcome Home (Sanitarium)
Orion
One
Nyt pidetään taukoa ja soitetaan vähän rauhallisempaa tavaraa kunnes aletaan taas riehumaan. Ei Nothing Else Matters. Liian hidasta Metallicaksi. (omasta mielestäni huono biisi)
---------------
My Friend of Misery
Sad But True
Enter Sandman
Wherever I May Roam
Don't Tread on Me
Harvester of Sorrow
The Shortest Straw
Seek And Destroy
Ja sitten viimeiseksi nämä.
Ahh.. se olisi taivas.- että...
Juuri tästä näkee, miksi on ehkä syytä antaa vaan Metallican rakennella oma settinsä, tulee paljon tasapainoisempi. Se biisien järjestys kun ei ole mikään vahinko, vaan siinä mietitään keikan rytmitystä, biisien tempoa ja legendaarisimmat biisit jaotellaan aina pitkin settiä.
Esim. juuri tässä, Blackenedin jälkeen tulisi biisi jonka voi aloittaa suoraan, jotta fiilis ja tempo pysyy yllä, ilman Batteryn akustista introa. Samoin 6-7 ns. rankkaa vetoa putkeen on turhan raskas, ja siksi 5.-6. biisi on aina hitaampi. Lisäksi saman levyn biisit jaotellaan myös erilleen, ettei tule vedettyä juuri neljää viittä kipaletta samalta levyltä putkeen (Poikkeuksena tietty viime kesän MoP, mutta se olikin special occasion).
Mutta ainahan saa unelmoida.
- kuolo
hyvä oli mut aina voi haaveilla kun oi viel ollut battery, figt fire whit fire ,dyers eve
- tilt
En tiedä, mitä biisejä keikalla soitettiin, mutta tässä olis mun unelmasetti (10 parhaan biisin setti):
1. Master Of Puppets (kunnon tajunnanräjäytysbiisi alkuun, tää olis kova)
2. Seek & Destroy (jatkuu hyvin aiemmasta)
3. Sad But True (välillä vähän hitaampaa, mutta silti raskasta meinikiä)
4. Welcome Home (tähän väliin sopis musta rauhallinen biisi)
5. One (toinen rauhallinen perään, loppuu kuitenkin rankasti)
6. Blackened (tähän väliin tosi rankka meininki, keikan kohokohta)
7. Bleeding Me (Loadin paras biisi mielestäni, hienot kitarasoolot. Sopii tähän väliin mainiosti)
8. Wherever I May Roam (aika samanhenkinen biisi kuin Bleeding Me, sopii hyvin perään)
9. Fade To Black (taas rauhallisempi tähän väliin)
10. The Call Of Ktulu (keikan huipentuma, kunnon fiilistely-biisi. Sopisi täydellisesti loppuun. Loppua voisi myös hieman pidentää, oikein saada fanit huutamaan ihastuksesta. Sitten keikka loppuu kuin tykin suusta. BAMM!)
Tällainen olisi siis minun oma unelmasettini, ehkä vähän lyhyt kyllä, mutta kuitenkin parhaat biisit parhaassa mahdollisessa järjestyksessä. Näin. - ois nyt
sellanen about 20 biisii. tää ois mun unelma
1.Creeping Death
2.The Four Horsemen
3.Ride The Lightning
4.Harvester of Sorrow
5.The Unforgiven
6.And Justicre For All
7.Memory Remains
8.Orion
9.Fade to Black
10.Master of Puppets
11.Damage inc.
12.Whiplash
--------------
13.Sad But True
14.One
15.Nothing Else Matters
16.Enter Sandman
--------------
17.Battery
18.Am I Evil
19.Seek And Destroy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269