Keikalle kuulumattomat

MissDuunari

Oltiin kaverin kanssa ekaa kertaa tän jättiläisen keikalla ja oli aivan mahtava kokemus!! Setti oli omasta mielestäni oikein hyvä, vanhempaa ja uudempaa matskua sopivasti sekaisin.

Ainut mikä jäi harmittamaan oli se, että miksi helvetissä keikoille tunkee sellaiset teinixihmiset, jotka tyyliin ei ole koskaan kuulleetkaan koko bändistä ja aika kuluu siinä sitten haukotellessa ja jotain pissistyttö/poitsuystävää nuollessa tai herneitä syödessä!! (hankkikaa hotellihuone!!:P)

Jos jätkäkaverin housunsisälmys kiinnostaa enemmän kuin Jamesin kitarointi tai Larsin kannutus, miksi edes vaivautua paikalle??! Hotellihuoneeseen olis päässy samaan hintaan ja siellä olis ollu paljon privaatimpaa, heh. Vaihdettiin heti paikkaa ku tämmösiä osu eteen.

(Nyt joku tietty vetää herneen nenään et "antaa kaikkien kukkien kukkia" mut täähän onkin keskustelupalsta ;)

7

1561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iam Creeping Death

      Olen samaa mieltä niistä "teinixihmisistä". Huomasin, että paikalla oli todella ihmisiä jotka eivät pahemmin välittänyt kuin parista metallica biisistä. Monien biisien aikana riehuin ja pyöritin tukkaani ja vieressäni oli pari tyttöä jotka eivät pitänneet touhustani. Nostivat kätensä muutaman kerran. Himille ja biiseille: Enter Sandman ja Nothing Else Matters.

      Jos hevi konserttiin/festareille tullaan. Niin pakko sitä on varautua että pitkä tukkainen huitomaan vahingossa hiuksia naamalle. Fiilis on tärkeää.

      • janne7

        ne tyypit jotka tulee keikalle eikä innostu bändistä yhtään , kun samaan aikaan ulkopuolelle jää tosi faneja, harmittaa.Miksi maksaa lipusta 70 euroo ja tulla sinne syömään herneitä, vois niitä syödä kotonakii en käsitä.


      • Ku ei tiijä
        janne7 kirjoitti:

        ne tyypit jotka tulee keikalle eikä innostu bändistä yhtään , kun samaan aikaan ulkopuolelle jää tosi faneja, harmittaa.Miksi maksaa lipusta 70 euroo ja tulla sinne syömään herneitä, vois niitä syödä kotonakii en käsitä.

        Jokainen donkkaa tyylillään. Jurompi tykkää kybällä vaan ei näy päälle välttämäti. En toki väitä etteikö Metukkaakin ihmetellyt moni jonka olisi syytä ollut pysyä muualla ja antaa fanaatikkojen ostaa liput. Tuntuu vaan hiukka tyhmältä jos "faniutta" määritellään riehumisen perusteella.


    • aildhwiohfr

      Pakko nyt vähän puolustella. En ottanut herneet nenään kirjoituksestasi, enkä ole teini (vaikka ehkä ulkonäöstä ja koosta voisi niin päätellä) enkä syönyt herneitä ja kaivannut nenää enkä nuoleskellut mieheni kanssa, (kerran ehkä haukottelin loppupuolella johtuen siitä että olin koko päivän leikkinyt mun 1vee 4kk vanhan pojan kanssa) mutta:

      Itse istuin nätisti penkillä ja ehkä näytin väliinpitäämättömältä jonkun mielestä. Mutta tosiasia on että olen digannut metallica 15 vuotta ja näin ne nyt livenä eka kerta ikinä ja olin niin ekstaasissa että vain istuin ja nautiskelin heijän näkemisestä.

      Outoa sinänsä koska yleensä olen kovaa jorailemaan ja heilumaan muusiikin tahtiin. Oli vain rauhalliset huumaavat fiilistelyt tälläkertaa minun tapani käsitellä tätä ihanaa tapahtumaa!

      Itse hiukan otti päähän se kännissä oleva kohta 40kymppinen junttijorailija muutama penkkiriviä edessä!

      • MissDuunari

        Joku tossa mainitsi että ei pitäisi määritellä faniutta riehumisen perusteella. Se on kyllä totta. Jos olisin nähnyt sut "aildhwiohfr" keikalla, niin todennäköisesti olisin pitänyt sua ihan "alan asiantuntijana".

        Joistakin ihmisistä kuitenkin selvästi näki päällepäin, että olivat ihan "pihalla". Ihmettelen vain miksi he tulevat keikalle, jos ei niin sanotusti kiinnosta koko bändi.

        Känniset junttijorailijat kuuluu kyllä munkin inhokkeihin ;) Suomalaiset taitaa vaan osin olla niin jäyhää kansaa, että irrottelu ei onnistu ku hiprakassa.

        Mutta loppu hyvin, kaikka hyvin. Seuraavaa keikkaa odotellessa :)


      • joku hullu
        MissDuunari kirjoitti:

        Joku tossa mainitsi että ei pitäisi määritellä faniutta riehumisen perusteella. Se on kyllä totta. Jos olisin nähnyt sut "aildhwiohfr" keikalla, niin todennäköisesti olisin pitänyt sua ihan "alan asiantuntijana".

        Joistakin ihmisistä kuitenkin selvästi näki päällepäin, että olivat ihan "pihalla". Ihmettelen vain miksi he tulevat keikalle, jos ei niin sanotusti kiinnosta koko bändi.

        Känniset junttijorailijat kuuluu kyllä munkin inhokkeihin ;) Suomalaiset taitaa vaan osin olla niin jäyhää kansaa, että irrottelu ei onnistu ku hiprakassa.

        Mutta loppu hyvin, kaikka hyvin. Seuraavaa keikkaa odotellessa :)

        Itekin olen ikäni ja kokoni puolesta aika teini, mutta minä en ainakaan istunu vaan paikallani ja kuunnellu vaan elin konsertin mukana. Edessä istui kanssa tollanen teinix pari, joka ei juuri ollut kiinnostunut musiikista. Lopussa saattoivat vähän taputtaa metallicalle. Ite ainakin lauloin mukana ja riehuin minkä kerkesin. Olen kuunnellutkin metallicaa tosi paljon ja tiedän lähes kaikki biisit ja sanat. Noi kekkä ei ees kuuntele metallicaa vois jäädä kotio.


      • Dk potku
        joku hullu kirjoitti:

        Itekin olen ikäni ja kokoni puolesta aika teini, mutta minä en ainakaan istunu vaan paikallani ja kuunnellu vaan elin konsertin mukana. Edessä istui kanssa tollanen teinix pari, joka ei juuri ollut kiinnostunut musiikista. Lopussa saattoivat vähän taputtaa metallicalle. Ite ainakin lauloin mukana ja riehuin minkä kerkesin. Olen kuunnellutkin metallicaa tosi paljon ja tiedän lähes kaikki biisit ja sanat. Noi kekkä ei ees kuuntele metallicaa vois jäädä kotio.

        tosi kiva tietää että siellä keikalla oli haukottelioita. Mä olen kuunnellu metallicaa 10 vuotta enkä vieläkään ole päässyt keikalle. harmittaa että siellä oli sitten muitakin kuin tosi diggareita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe