Hyvä hiekkaranta lähellä Nizzaa?

Biitsille haluava :)

Eli missäpäin olisi hyvä (ja ilmainen) hiekkaranta, josta pääsisi uimaan myös? Miten sinne parhaiten pääsee?

6

2350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni

Siis tarkoittaako kysymyksesi, että missä on nimenomaan *hiekka*ranta - Nizzassahan ranta on pientä kiveä.

Jos vaan yleensä *ranta* riittää, niin ihan siinä kaupungin rannassa. Ilmaisia osia on siellä täällä.

• Biitsille haluava :)

Tarkoitan nimenomaan hiekka hiekkarantaa. Nizzan edessähän on tosiaan kiviranta.

• no no
        Biitsille haluava :) kirjoitti:

Tarkoitan nimenomaan hiekka hiekkarantaa. Nizzan edessähän on tosiaan kiviranta.

jos ei nizzan kiviranta kelpaa,vaihda kohdetta! kohdevalinta ihan oikea??? hiekkarannat kaupungin ulkopuolella.

• Cannesista
        Biitsille haluava :) kirjoitti:

Kohdevalinta on aivan oikea, onneksi olkoon loistavasta valinnasta! Tultiin viikko sitten Nizzasta, aivan ihana paikka! Takuuvarma aurinko, lämpöä päivittäin 33-35 astetta. Kaupungissa paljon nähtävää ja shoppailijalle alennusmyynnit alkaneet. Kun haluat hiekalle, matkaa junalla Cannesiin, kestää puoli tuntia, maksaa n. 10 €. Hienoa 'kultaista' hiekkaa on kärrätty sinne jostain muualta.

• Cannesista kirjoitti:

Kohdevalinta on aivan oikea, onneksi olkoon loistavasta valinnasta! Tultiin viikko sitten Nizzasta, aivan ihana paikka! Takuuvarma aurinko, lämpöä päivittäin 33-35 astetta. Kaupungissa paljon nähtävää ja shoppailijalle alennusmyynnit alkaneet. Kun haluat hiekalle, matkaa junalla Cannesiin, kestää puoli tuntia, maksaa n. 10 €. Hienoa 'kultaista' hiekkaa on kärrätty sinne jostain muualta.

Cannesiin pääsee helposti junalla ja ranta on samalla tavalla jaettu ilmaisiin sekä maksullisiin osiin kuten Nizzankin ranta. Myös vuoriston suunnassa on jokien varrella hiekkarantoja.

• rannat:

Eka ilmainen hiekkaranta itäänpäin mennessä on Villefranche sur Mer:issä.
      Länteenpäin mennessâ eka ilmainen hiekkaranta on Antibes:issa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4243
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2945
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2848
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2633
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      332
      2583
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2179
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1925
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe