Itse en kyllä nähnyt...paitsi HIM:n ja METALLICAN! heh heh...mut näitkö sinä muita? Kuulemma Kalle Palander, Ville Peltonen ja Vesa Keskinen oli jossain kentällä...
Näitkö julkkiksia?
10
2216
Vastaukset
- jn7
Hevi Arin ja ilmeisesti Jussi Lammen.
- Bongari
Jippu istui lähellä ja se nelosen urheilujuontaja tuli nähtyä :)
- BongariPoika
Mette Mannonen
- *skm
Peter Franzen ja Pekka Pouta ja sitten yksi hirmuisen tutnnäköinen mieshenkilö, jonka nimeä en millään saa päähäni ;)
- Oliilo
Oli Pulle Visa ja Tupe Juonola sekä Vesa Keskinen oli myös kännissä.
- Mimmu
Eicca Toppinen ja Jarkko Nieminen näkyi ainakin. :) Ja Juuso Myllyrinne.
- kaljalla
näky olevan O-P Karjalainen
- Jackb6
missäs Poutiaisen Jerry oli? En nähny. Jos bongaat nimes täältä keskustelupalstalta, kerro mulle se. ;)
- julle06
kyllä noita näkyi.. mutta oli tärkein unohtunut.. eli bändi.. itse olin vip ja oli hiton kivaa ola messissä mukana.. noi ns julkut .. noh.. sen tietää.. ;-(
- mut enpä
sit muita... :) ainii ja sit siellä oli Larsin kaksoisolento oli pakko mennä sille siitä sanomaan.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655440Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti862770- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191914Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561231Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131133- 881115
- 901106