Heippa!
Kysyinkin tätä jo kerran, mutta kysynpä vielä, jos tulisi lisää vastauksia...
Mies haluaisi nähdä kun toinen mies panee mua ja erityisesti että saan toiselta nautintoa. Hänestä se on jotenkin kierolla ja kinkyllä tavalla äärimmäisen intiimiä, että ei olla mustasukkaisia ja näin ollen voin nauttia toisesta hänen silmiensä alla. Sanoo kiihottuvansa pelkästä ajatuksestakin tosi paljon, mutta kyllä tämä fantasia varmaan vielä toteutetaankin - oma fantasiani on ollut vuosikaudet saada kahta miestä!
Mutta siis, miehet, kuvailkaa MIKÄ se on SE juttu, se paras asia, kun omaa vaimoa panee joku muu? Eikö olekaan parasta, kun näet kuinka hän nauttii Sinun kanssasi?
Kiitos paljon vastauksista!!
Mikä miestä kiihottaa
23
16133
Vastaukset
- unohtui
Niin, onko se juuri erityisen kiihottavaa, että se on oma rakas jota toinen panee, vai onko kenen tahansa naisen panemisen ja nautinnon katselu se juttu?
Mua tosiaan kiinnostaa tää, olis ihana saada paljon vastauksia, kun täällä kumminkin jonkunkin verran ryhmäseksi-ihmisiä käy..
Kiitos!- Naisnäkökulma
Olemme hieman alle 50-kymppinen aviopari.
Mieheni on tosi useasti toivonut että haluaisi maistella minua toisen miehen jälkeen. Minulla on salanen rakastaja, jonka tapaan 1-2 kertaaa vuodessa. Sitten kerran kotiin tullessa iltamyöhäisella, ja tosi paljon saaneena päätin toteuttaa aviomieheni unelman. Kömmin hänen viereensä jätin pikkuhousut jalkaan, käytän
pikkuhousunsuojaa rakastelun jälkeen, ja mieheni tietää sen. Annoin hänen tutkia itseäni ja hän huomasi että minulla on suoja - tunsin että mieheni kalu oli heti pystyssä.
Hän kysyi että onko hänen toiveensa toteutumassa, annoin hänen riisua housuni ja tunsin kuinka hän oli kiimoissaan. Minä olin siinä vaiheessa myös tosi kiimainen ja spermainen. Annoin mieheni nuolla pilluni - tunsin kuinka toisen miehen siemenet valuivat mieheni suuhun - hän todella nautti ja nuoli minua tosi kauan. Täytyy myöntaa että minäkin nautin tilanteesta. Rakastelimme vielä ja sain miehenikin siemenet. Rakastelu tämän jälkeen tuntunut oman miehen kanssa uudelta elämältä.
Kannatti riskeerata. - Horny and The Horned
Naisnäkökulma kirjoitti:
Olemme hieman alle 50-kymppinen aviopari.
Mieheni on tosi useasti toivonut että haluaisi maistella minua toisen miehen jälkeen. Minulla on salanen rakastaja, jonka tapaan 1-2 kertaaa vuodessa. Sitten kerran kotiin tullessa iltamyöhäisella, ja tosi paljon saaneena päätin toteuttaa aviomieheni unelman. Kömmin hänen viereensä jätin pikkuhousut jalkaan, käytän
pikkuhousunsuojaa rakastelun jälkeen, ja mieheni tietää sen. Annoin hänen tutkia itseäni ja hän huomasi että minulla on suoja - tunsin että mieheni kalu oli heti pystyssä.
Hän kysyi että onko hänen toiveensa toteutumassa, annoin hänen riisua housuni ja tunsin kuinka hän oli kiimoissaan. Minä olin siinä vaiheessa myös tosi kiimainen ja spermainen. Annoin mieheni nuolla pilluni - tunsin kuinka toisen miehen siemenet valuivat mieheni suuhun - hän todella nautti ja nuoli minua tosi kauan. Täytyy myöntaa että minäkin nautin tilanteesta. Rakastelimme vielä ja sain miehenikin siemenet. Rakastelu tämän jälkeen tuntunut oman miehen kanssa uudelta elämältä.
Kannatti riskeerata.Olisi kiihoittavaa kuulla myös aviomiehen versio tapahtuneesta...
- Naisnäkökulma
Horny and The Horned kirjoitti:
Olisi kiihoittavaa kuulla myös aviomiehen versio tapahtuneesta...
Aviomieheni ainakin tuntuu nauttivan - ja minä tykkään siitä suunnattomasti.
Nyt olen (-me) nauttineen tästä jo useasti.
- yksiavokki
Oma mies on kaiken lisäksi aivan hervottoman über-mustasukkainen, muita miehiä ei saa katsellakaan. Silti hänellä on fantasia siitä että hoitelisi minua yhtäaikaisesti jonkun toisen miehen kera. Erityisesti kaksoispenetraatio olisi hänen mieleensä. On kyllä ristiriitaista, ja muuten kyllä menage-a-trois on kivaa, mutta en mä sitä oman mieheni läsnäollessa halua, ja hän tuskin selviäisi hengissä sen traumoista...
- JästiBästi
Näin aviomiehenä tätä pohdiskelen...meni vuosia, että sain vaimoni mukaan fantasiaani.
Minulla oli ehdottomasti vain vaihtoehtona toinen mies, vaimollekkin se sitten jossain vaiheessa kävipäinsä...itse en ole edes bi-henkinen(no ehkä vähän;))
Selittämätöntä ja erittäin kiihottavaa...ajatukset pyörivät mustasukkaisuudesta antamisen iloon;) - kiinnostaa!
JästiBästi kirjoitti:
Näin aviomiehenä tätä pohdiskelen...meni vuosia, että sain vaimoni mukaan fantasiaani.
Minulla oli ehdottomasti vain vaihtoehtona toinen mies, vaimollekkin se sitten jossain vaiheessa kävipäinsä...itse en ole edes bi-henkinen(no ehkä vähän;))
Selittämätöntä ja erittäin kiihottavaa...ajatukset pyörivät mustasukkaisuudesta antamisen iloon;)Yritä kuvailla vähän lisää vielä!
Onko se siis oleellista, että se on oma naisesi, jota katsot vai käykö joku vieraskin? Tuleeko kiksit siitä, että hän on "sun" oma, ja sitten tuleekin toinen joka panee? Haluatko osallistua, esim että omasi ottaa suihin ja toinen panee takaa?
Millainen oma olosi on? MIkä on parasta, mikä pahinta mitä voi tapahtua?
Suurkiitos että yrität! Minä yritän parhaani mukaan tulla vastaan :-)
t. tämän ketjun avannut - JästiBästi
kiinnostaa! kirjoitti:
Yritä kuvailla vähän lisää vielä!
Onko se siis oleellista, että se on oma naisesi, jota katsot vai käykö joku vieraskin? Tuleeko kiksit siitä, että hän on "sun" oma, ja sitten tuleekin toinen joka panee? Haluatko osallistua, esim että omasi ottaa suihin ja toinen panee takaa?
Millainen oma olosi on? MIkä on parasta, mikä pahinta mitä voi tapahtua?
Suurkiitos että yrität! Minä yritän parhaani mukaan tulla vastaan :-)
t. tämän ketjun avannut...puhuu aivan oikeista asioista...vain ja ainoastaan kun kysymyksessä on oma vaimo, niin silloin asia on potenssiin kymmenen...kokeilu on...
Ja kyllähän siitä vaimosta tulee ihan erilainen kun toinen mies häntä "hoitelee" jotenkin villinmpi ja estottomampi.
Ainakin meillä näin...ja itse tietenkin olen aivan taivaissa.
- Tomppa1
On kiihottavaa nähdä kuinka vaimo villiintyy toista miestä saadessaan. Vaimo käyttäytyy paljon kiihkeämmin silloin kun on toinenkin mies saatavilla. Siinä sitten itsekkiin kiihottuu kun näkee miten toinen on kiimainen. Jos vaimo ei siitä tykkäisi niin ei siitä sitten itsekkään kiihottuisi.
Lisäksi kun tunteisiin sekoittuu sopivasti mustasukkaisuutta niin se antaa lisää jännitystä ja jotkut vain tykkää sopivasta jännityksestä.
Se on eri juttu jos siinä olisi joku muu kuin vaimo.- kapsa
Sain vaimoni suostuteltua kokeilemaan vierasta. Kaksi ensimmäistä kertaa hän oli kahdestaan tämän miehen kanssa, kertoi minulle kaikki yksityiskohdatkin, Sitten tapasimme yhden mukavan kaverin ja olimme kolmestaan. Kaikki nämä jutut ovat parantaneet meidän seksi elämää tosi paljon. Suosittelen muillekin.
- tämmönen tapaus
Minun ei tarvitse kuin kuulla että vaimon tekee mieli lähteä jonkun kanssa rakastelemaan niin mustasukkaisuus ja kiima käyvät taistelua, viimeksi kun hän soitti että voiko viipyä myöhempään olis kivaa tiedossa ,puhelun jälkeen en voinut olla masturboimatta ja huippu oli se kun sain häneltä toisen jälkeen. En ole edes varma voisinko katsella livenä.
- xyri
En olisi mustasukkainen vaikka toinen panisi, mutta se ei käy meidän ajatuksiin.
Kiihottaa kyllä tavattomasti.
Nytkin kulli on tosikovana valmiina panoon pelkästä ajatuksesta.
- myös innostunut
Kysymys saattaa olla myös vallankäytöstä ja vallantunteesta!
Tutkikaapa mieltänne!
Onko hienoa saada vaimo taipumaan omaan tahtoon... luottamaan sinuun niin paljon, että suostuu antamaan vieraalle nähtesi? Suostuu nauttimaan kympillä...
ja sinä seuraat ja valvot... vallallasi annat vieraalle miehelle luvan panna ja lopuksi sitten otat omasi... eli "heität" miehen pihalle ja pidät huolta vaimostasi... ja kaikki tapahtui sinun salliessa ja sinun armosta!!!!
Siis vallankäyttöä... edellisessä mies myös tavallaan "omistaa" naisen ja naisesta tulee "esine"....
terkuin
"markanpsykka"
ps. kyllä oma vaimo nauttimassa vieraan miehen kanssa olisi upee juttu!.... ; )- JästiBästi
...asian ytimessä!
- omalle vaimolle
Olen päässyt näkemään kun vaimo panee toisen miehen kanssa ja teki kuulemma hyvää ainakin vaimolle.
- kun vaimoa pannaan
Vaikka monista ei ihan selviä miksi mies siitä nauttii, että nainen nauttii toisesta ja olisi toista saanut.
MIKSI, mikä se on se juttu. Onko se se täydellisen luottamuksen osoitus, parisuhteen huippu, että voi nauttia toisen edessä tietäen, ettei toinen ole mustasukkainen? Vai onko se valtaa, kuten joku kirjoitti? Vai onko tällaista haluava mies joku kumman kinky mies jolle tavallinen seksi ei riitä?
Toisaalla miehen logiikka palstalla tuli todella negatiivista palautetta aiheeseen. Vastaukseksi tuli lähinnä, että mies on seksiaddikti, jolle mikään ei enää riitä ja varsinkaan hän ei musta välitä, jos haluaa nähdä toisen panevan. Tämä on uusi suhde, otsikkoni on sikäli väärä;en todellakaan ole vaimo. Joten ei hän voikaan välittää vielä paljoa; ja täällä taas on moni sanonut, että se on se paras juttu että omaa vaimoa... Siksi kai vieläkin yritän vaan ymmärtää, että mitä tässä on takana.- Tomppa1
Ei sitä ymmärrä, tärkeintä on että on mukavaa. Se kyllä ihmetyttää mikä saa naisen niin kiihottuneeksi kun saa vierasta...
- JästiBästi
...Syyt ja motivaatiot ovat pariskunnilla varmasti moninaiset...meillä se on molemminpuolinen luottamus ja tietoisuus siitä, että kumpikaan ei todellisuudessa omista toista.
Jos jotain tehdään niin tehdään se yhteisellä päätöksellä.
Ja kuitenkaan kaikki ei ole niin yksinkertaista ja siksi siitä on aika vaikea kirjoittaakkin...yksiselitteisesti...en edes osaa.
Takana meillä on yli 20-vuotinen suhde, josta naimisissakin olemme olleet toistakymmentä vuotta...ja lapsiakin on.
Ehdottaisinkin, että odottaisitte vielä...vaikka luultavasti ette neuvoja kaipaa. ;) - Naisena
Tomppa1 kirjoitti:
Ei sitä ymmärrä, tärkeintä on että on mukavaa. Se kyllä ihmetyttää mikä saa naisen niin kiihottuneeksi kun saa vierasta...
"Se kyllä ihmetyttää mikä saa naisen niin kiihottuneeksi kun saa vierasta... "
Olen tää aloittaja, ja mulla ei siis vielä ole kokemusta kahdesta miehestä, vaikka haaveena onkin ollut vuosikaudet. Mulla ne parhaat kiksit kolmenkimpasta ei tule erityisesti siitä, että saisin vierasta miestä, vaan ylivoimaisesti parasta olis jo me kaikki 3 vaan nauttisimme täysillä toisistamme... Nautin mielettömästi siitä, että miehet voivat myös nauttia toisistaan. Esim suuseksiä toinen mies osaa varmaan antaa paremmin kuin minä, kun tietää itse miltä se tuntuu.
Siksi tarvisinkin fantasiaani bi-miehiä, mutta niitä lienee aika vaikea löytää, että kaksi heteroakin käy, ainakin noin niinkun aluksi.. ;-) Jotenkin se kiihottaa, että heterot moiseen suostuvat - jotain piilo bi:yttä täytyy must olla sillon. Itse haluaisin voida jakaa sänkyni vaikka toisen naisen ja miehen kanssa, mutta kun ei yhtään yhtään kiinnosta toinen nainen :-(
Sen sijaan miehet on kyllä niin ihania! ... Jostain syystä homoerotiikka on aina ollut must tosi kiihottavaa ja siksi haluaisin ne kaksi bi-miestä sänkyyni. Nauttisin siitä että kaikki nauttisimme toisistamme pitkään ja hartaasti, sensuellisti toisiamme tutkien.
Toisaalta 2 miestä ihan senkin takia, että rakastan ottaa suihin, ja olis mahtavaa että saisin munaa takaapäin samalla kuin imisin toisen miehen kovaa kyrpää. Tilanne ei tunnu musta yhtään alistavalta, vaan päinvastoin, mullahan on aika paljon "valtaa" jos osaan ja saan kahdelle tuotettua nautintoa samaan aikaan. - Kiitti
JästiBästi kirjoitti:
...Syyt ja motivaatiot ovat pariskunnilla varmasti moninaiset...meillä se on molemminpuolinen luottamus ja tietoisuus siitä, että kumpikaan ei todellisuudessa omista toista.
Jos jotain tehdään niin tehdään se yhteisellä päätöksellä.
Ja kuitenkaan kaikki ei ole niin yksinkertaista ja siksi siitä on aika vaikea kirjoittaakkin...yksiselitteisesti...en edes osaa.
Takana meillä on yli 20-vuotinen suhde, josta naimisissakin olemme olleet toistakymmentä vuotta...ja lapsiakin on.
Ehdottaisinkin, että odottaisitte vielä...vaikka luultavasti ette neuvoja kaipaa. ;)"Ehdottaisinkin, että odottaisitte vielä...vaikka luultavasti ette neuvoja kaipaa. ;) "
Kiitos, olen samaa mieltä sun kanssa. Jos on vuosikausia fantasioinut jostain ja vihdoin tapaa sellaisen, jonka omat fantasiat osuu suht lähelle (aiemmat mieheni eivät ole halunneet asiasta kauheasti edes puhua :-o)
niin tavallaan sitä haluaisi syöksyä tuumasta toimeen.
Mutta, tää on niin paljon luottamusta ja läheisyyttä vaativa juttu, että kyllä tässä ensin tutustutaan toisiimme ja katsotaan vieläkö ajatus olis toteutettavissa. - Tomppa1
Naisena kirjoitti:
"Se kyllä ihmetyttää mikä saa naisen niin kiihottuneeksi kun saa vierasta... "
Olen tää aloittaja, ja mulla ei siis vielä ole kokemusta kahdesta miehestä, vaikka haaveena onkin ollut vuosikaudet. Mulla ne parhaat kiksit kolmenkimpasta ei tule erityisesti siitä, että saisin vierasta miestä, vaan ylivoimaisesti parasta olis jo me kaikki 3 vaan nauttisimme täysillä toisistamme... Nautin mielettömästi siitä, että miehet voivat myös nauttia toisistaan. Esim suuseksiä toinen mies osaa varmaan antaa paremmin kuin minä, kun tietää itse miltä se tuntuu.
Siksi tarvisinkin fantasiaani bi-miehiä, mutta niitä lienee aika vaikea löytää, että kaksi heteroakin käy, ainakin noin niinkun aluksi.. ;-) Jotenkin se kiihottaa, että heterot moiseen suostuvat - jotain piilo bi:yttä täytyy must olla sillon. Itse haluaisin voida jakaa sänkyni vaikka toisen naisen ja miehen kanssa, mutta kun ei yhtään yhtään kiinnosta toinen nainen :-(
Sen sijaan miehet on kyllä niin ihania! ... Jostain syystä homoerotiikka on aina ollut must tosi kiihottavaa ja siksi haluaisin ne kaksi bi-miestä sänkyyni. Nauttisin siitä että kaikki nauttisimme toisistamme pitkään ja hartaasti, sensuellisti toisiamme tutkien.
Toisaalta 2 miestä ihan senkin takia, että rakastan ottaa suihin, ja olis mahtavaa että saisin munaa takaapäin samalla kuin imisin toisen miehen kovaa kyrpää. Tilanne ei tunnu musta yhtään alistavalta, vaan päinvastoin, mullahan on aika paljon "valtaa" jos osaan ja saan kahdelle tuotettua nautintoa samaan aikaan.Mielenkiintoista, että naista kiihottaisi kun miehet keskenään ottaisi toisiltaan suihin. Varmaan sellaisestakin pääsee nauttimaan jos on tarpeeksi estottomia kimpassa. Mukavinta on silloin kun kaikki on hommassa mukana. Joskus voi toteuttaa myös sellaisia haluja, että seurailee tai kuuntelee vierestä.
- -mies32-
No mun mielestä yksi parhaista asioista on nähdä miten vaimo nauttii ja miten hänellä on hyvä olo homman jälkeen. Usein tuo kestää monta päivää jolloin munanpuute on aivan mahdoton ja harrastetaan seksiä niin että meikäläisen kalu on ihan hellänä.
Eikä pelkästään seksiä vaan vaimo kuin leijuisi 10 senttiä ilmassa liikkuessaan. Itsellenikin tulee hyvä fiilis kun toisella on hyvä olla. - halukas mies
Itsekin fantasioin katselevani naistani toisen miehen käsittelyssä, mutta toinen osapuoli ei ole ainakaan vielä tuntunut innostuvan ajatuksesta. Hän ei ole seksin suhteen kovinkaan halukas, joten ajattelinkin, että onko kenelläkään kokemusta, onko naisesta tullut halukkaampi kun on saanut koittaa vierasta miestä?
Olemme puhuneet haluttomuudesta ja koittaneetkin tehdä asialle jotakin, mutta tuntuu, että halut eivät meinaa lisääntyä.
Itse olen melko seksuaalinen ja toteuttaisin mielelläni erilaisia fantasioita, kuten tuon toisen miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654