Kylvin viime vuonna ison pussin hunajakukkaa penkin täyteen, ei tullut mitään. Ei ainukaista. En kovin syvältä muokannut maata (5-10cm), vähän kääntelin ja harasin, sekö vika?
Se piti olla idioottivarma ja helppo.
Hunajakukka
7
1673
Vastaukset
- satuliina
Olikohan siemenet menneet pilalle jotenkin tai unohtuiko kastella? Viime kesähän oli hirvittävän kuiva.
- ohjeitten mukaan
ehkä oli sitten joku onneton sattuma, pilalla koko satsi.
- pinnalle
ohjeitten mukaan kirjoitti:
ehkä oli sitten joku onneton sattuma, pilalla koko satsi.
hei,
minusta tuntuu, että olet kylvänut liian syvään.
Itse laitan hunajakukkaa usein kasvimaan reunalle, mutta laitan siemenet vain mullan pinnalle, ja haraan vain vähän multaa (muutama milli riittää). Vettä annan heti kylvön jälkeen, mutten enää myöhemmin, ja hyvin kukkii vieläkin. On kukkinut jo melkein kuukauden. Kokeile ensi kesänä uudelleen.
- stökei
Täällä Reetu ihmettelee mistä sait hunajakukan siemeniä,itse olen kysellyt vähän jokaisesta puutarhakaupasta eikä ole missään ollut.Kävin nettisivuillakin,vaan enpä löytänyt.
- 18 + 12
Mistä ostit siemenet?
- jab
ainakin agrimarket/ multasormi myy.
- Vahingossa löytyi
jab kirjoitti:
ainakin agrimarket/ multasormi myy.
Ja Rautiat, niil on hyvä siemenhylly.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636532
- 531913
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441671- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501034Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897