Kylvin viime vuonna ison pussin hunajakukkaa penkin täyteen, ei tullut mitään. Ei ainukaista. En kovin syvältä muokannut maata (5-10cm), vähän kääntelin ja harasin, sekö vika?
Se piti olla idioottivarma ja helppo.
Hunajakukka
7
1700
Vastaukset
- satuliina
Olikohan siemenet menneet pilalle jotenkin tai unohtuiko kastella? Viime kesähän oli hirvittävän kuiva.
- ohjeitten mukaan
ehkä oli sitten joku onneton sattuma, pilalla koko satsi.
- pinnalle
ohjeitten mukaan kirjoitti:
ehkä oli sitten joku onneton sattuma, pilalla koko satsi.
hei,
minusta tuntuu, että olet kylvänut liian syvään.
Itse laitan hunajakukkaa usein kasvimaan reunalle, mutta laitan siemenet vain mullan pinnalle, ja haraan vain vähän multaa (muutama milli riittää). Vettä annan heti kylvön jälkeen, mutten enää myöhemmin, ja hyvin kukkii vieläkin. On kukkinut jo melkein kuukauden. Kokeile ensi kesänä uudelleen.
- stökei
Täällä Reetu ihmettelee mistä sait hunajakukan siemeniä,itse olen kysellyt vähän jokaisesta puutarhakaupasta eikä ole missään ollut.Kävin nettisivuillakin,vaan enpä löytänyt.
- 18 + 12
Mistä ostit siemenet?
- jab
ainakin agrimarket/ multasormi myy.
- Vahingossa löytyi
jab kirjoitti:
ainakin agrimarket/ multasormi myy.
Ja Rautiat, niil on hyvä siemenhylly.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840