Mokomakin Kauris-mies

Ei paljon

piittaa miltä muista tuntuu :(

Eilen ilmoitti myöhästyvänsä vähän oli myöhässä reilut 2 tuntia. Tuntui tosi pahalta...

Tänään soitti juuri silloin kun pitäisi olla kotona, että jääkin ylitöihin puoli kuuteen. Tuntuu vielä pahemmalta...

Miksi on niin vaikeaa huomioida kumppania... Edes pikkuisen aiemmin ilmoittaa että jää töihin tai jotain...

Sanoin tänään aika pahasti hänelle kun ei voi yhtään aiemmin ilmoittaa...

Itkettää ja on pahamieli

14

2425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokonaisuutta

      mikä teidän suhteenne laita on? meneekö teillä muuten hyvin, oletteko yhdessä onnellisia? Muista myös että kaurismiehet ovat auttamattomia työnarkomaaneja...

      • ja......

        pettäjiä.


      • järki & intuitio
        ja...... kirjoitti:

        pettäjiä.

        löytyy joka horoskooppimerkistä, ehkä vähiten juuri kaurismiehistä, sanotaan että ovat top 10 uskollisuuslistalla 1, mutta kaikkihan olemme kuitenkin yksilöitä. Toivon ettet ole törmännyt pelimieheen vaan kunnolliseen, luotettavaan kaurismieheen!


      • vaaka.
        ja...... kirjoitti:

        pettäjiä.

        Mutta näissä pitää huomioida erityisesti myös nouseva merkki.


      • rapu jolla kaurissiippa

        Kaurismiehet ovat kieltämättä aivan turkasen työnarkomaaneja... tuntuu vaikealta saada menemään perille, että tienaaminen ei ole "se kaikki" hänen panoksenaan perheen eteen... Kuopus näkee isäänsä vain viikonloppuisin, koska mies tulee ylitöistä vasta kuopuksen nukahdettua. Vanhempi lapsi jaksaa valvoa siihen saakka, että voi sanoa isän kanssa iltarukouksen.

        Ja ylitöiden piti olla väliaikainen juttu... näin sovittiin vuonna 2000...


    • Nimetön

      Tämmösiä me kaurismiehet olemma.Aivan ,no mie en ehkä ole ..

      • tätä sit vaivaa?

        Alussa mun kaurisherra (29v.) oli oikein hellä ja iloinen, otti huomioon jne. mut nyt esim maanantaina halusikin olla yksin ja tiistaina menin sitten hakemaan tavarani ja mökötti siellä asunnossaan..Kun kysyin että onko hän suuttunut niin vastasi että ei ole. Kysyin onko meillä kaikki kunnossa, vastasi että en tiedä..sanoin siihen että mun puolesta on ja sitten lähdin itse omaan kotiini. Illemmalla kyllä tekstailtiin ja ollaan nytkin, mutta tuntuu että kiinnostus muhun on häneltä lopahtanut..olen tässä pyörinyt asuntoa ympäri ja miettinyt, mutta en todellakaan rupea tivaamaan aikooko jättää vai mikä häntä vaivaa.. Sanoi kyllä vähän aikaa sitten että häntä ottaa vain kaikki asiat päähän. Itse olen jousimies, mutta onko kaurismiehet sit oikeesti näin "kylmiä" välillä? Eli ne välittää mut jos ottaa päähän niin sitten kiukutellaan ja kunnolla :/ nytkin on menossa viikonloppuna miesporukassa baareileen jne..joten en siis näe häntä vikonloppunakaan..ollaan oltu tässä jo reilusti yli kk yhessä..sanoi että ihastui, koska olen avoin, aina iloinen ja hauska. Olis kiva jos joku vois vähän auttaa :)


      • kuun kierrossa jotain
        tätä sit vaivaa? kirjoitti:

        Alussa mun kaurisherra (29v.) oli oikein hellä ja iloinen, otti huomioon jne. mut nyt esim maanantaina halusikin olla yksin ja tiistaina menin sitten hakemaan tavarani ja mökötti siellä asunnossaan..Kun kysyin että onko hän suuttunut niin vastasi että ei ole. Kysyin onko meillä kaikki kunnossa, vastasi että en tiedä..sanoin siihen että mun puolesta on ja sitten lähdin itse omaan kotiini. Illemmalla kyllä tekstailtiin ja ollaan nytkin, mutta tuntuu että kiinnostus muhun on häneltä lopahtanut..olen tässä pyörinyt asuntoa ympäri ja miettinyt, mutta en todellakaan rupea tivaamaan aikooko jättää vai mikä häntä vaivaa.. Sanoi kyllä vähän aikaa sitten että häntä ottaa vain kaikki asiat päähän. Itse olen jousimies, mutta onko kaurismiehet sit oikeesti näin "kylmiä" välillä? Eli ne välittää mut jos ottaa päähän niin sitten kiukutellaan ja kunnolla :/ nytkin on menossa viikonloppuna miesporukassa baareileen jne..joten en siis näe häntä vikonloppunakaan..ollaan oltu tässä jo reilusti yli kk yhessä..sanoi että ihastui, koska olen avoin, aina iloinen ja hauska. Olis kiva jos joku vois vähän auttaa :)

        mun kauris-mies myös tuiskahti maanantaina ja mökötti tiistaina... Tänään aamulla menin istuun sen kämpän portaille ja juteltiin hetki, kysyin rakastaako se mua, kyllä rakastaa kuulema... Halus vain olla yksin tai jotain töissä työkaveri pahalla tuulella joten sitä piti miettiä?!

        Oikukkaita mokomia

        Juu, ja viikonloppuna aikoi juoda. Mutta mä pääsen mukaan


      • no..
        kuun kierrossa jotain kirjoitti:

        mun kauris-mies myös tuiskahti maanantaina ja mökötti tiistaina... Tänään aamulla menin istuun sen kämpän portaille ja juteltiin hetki, kysyin rakastaako se mua, kyllä rakastaa kuulema... Halus vain olla yksin tai jotain töissä työkaveri pahalla tuulella joten sitä piti miettiä?!

        Oikukkaita mokomia

        Juu, ja viikonloppuna aikoi juoda. Mutta mä pääsen mukaan

        on se nyt taas jo hyvällä tuulella.. kyllä sitä varmaan itekin tulee oikuteltua vaikka ei välil huomaakaan.. :) mut nyt ollaan taas oltu ihan yhteyksissä ja näin edespäin...helpottanu paljon kyllä :)


      • "mun" kauris
        no.. kirjoitti:

        on se nyt taas jo hyvällä tuulella.. kyllä sitä varmaan itekin tulee oikuteltua vaikka ei välil huomaakaan.. :) mut nyt ollaan taas oltu ihan yhteyksissä ja näin edespäin...helpottanu paljon kyllä :)

        myös ihan leppoisana taas, niin kuin mitään ei olisikaan tapahtunut :)

        No, osaan mäkin skopuna olla hankala ja piikikäs... Ympärimennäänjayhteentullaan


      • juuri
        "mun" kauris kirjoitti:

        myös ihan leppoisana taas, niin kuin mitään ei olisikaan tapahtunut :)

        No, osaan mäkin skopuna olla hankala ja piikikäs... Ympärimennäänjayhteentullaan

        Nyt on taas niin kuin mitään ei olis tapahtunutkaan.. :) viimeyön olin siellä ja niin edespäin.. Kai se on sitä vaan et täytyy joustaa itekin..tosin pitkää pinnaa tarvii tässäkin suhtees, mut jotenki siihen on jo tottunut :) Oppii jo ymmärtämään kunnolla tätä herraa..vaikka välil tuleekin ristiriitoja..


      • -kauris-
        tätä sit vaivaa? kirjoitti:

        Alussa mun kaurisherra (29v.) oli oikein hellä ja iloinen, otti huomioon jne. mut nyt esim maanantaina halusikin olla yksin ja tiistaina menin sitten hakemaan tavarani ja mökötti siellä asunnossaan..Kun kysyin että onko hän suuttunut niin vastasi että ei ole. Kysyin onko meillä kaikki kunnossa, vastasi että en tiedä..sanoin siihen että mun puolesta on ja sitten lähdin itse omaan kotiini. Illemmalla kyllä tekstailtiin ja ollaan nytkin, mutta tuntuu että kiinnostus muhun on häneltä lopahtanut..olen tässä pyörinyt asuntoa ympäri ja miettinyt, mutta en todellakaan rupea tivaamaan aikooko jättää vai mikä häntä vaivaa.. Sanoi kyllä vähän aikaa sitten että häntä ottaa vain kaikki asiat päähän. Itse olen jousimies, mutta onko kaurismiehet sit oikeesti näin "kylmiä" välillä? Eli ne välittää mut jos ottaa päähän niin sitten kiukutellaan ja kunnolla :/ nytkin on menossa viikonloppuna miesporukassa baareileen jne..joten en siis näe häntä vikonloppunakaan..ollaan oltu tässä jo reilusti yli kk yhessä..sanoi että ihastui, koska olen avoin, aina iloinen ja hauska. Olis kiva jos joku vois vähän auttaa :)

        Voi kulta hyvä. Olette olleet kuukauden yhdessä (=katsastelleet).
        Siinä ajassa kauris ei ole edes ketään siinä mielessä ottanut, että joku voisi sanoa tulleensa kauriin jättämäksi, vaikka tämä häipyisi kuin tuhka tuuleen.

        Ja olet jo jättänyt tavaroitasi kauriin kämppään! Väärin, väärin.
        Kauriin kanssa ei takapuoli edellä pidä puuhun pyrkiä, vaikka kauris vaikuttaisi kuinka innostuneelta (=alkuinnostuneelta) ja itse olisit kuin tulisilla hiilillä.
        Tavaroitten jättäminen on liki samaa kuin pesän rakentamispuuhien suunnittelun aloittaminen.

        29 vuotias (fyysiseltä iältään) kaurismies alkaa kyllä lähetä sitä ikää, jolloin alkaa soveltua pysyvän suhteen rakentamiseen.
        Taitaapa olla, että asioitten päähän ottamiset johtuvat "pelättävissä" olevista muutostarpeista elämässä.
        Vaikka poikaporukassa edelleenkin käydään viikonloppukierroksilla, kauris alkaa tuossa iässä pikkuhiljaa tiedostaa tulevaa ja funtsailla, että aika kuluu ja... :)

        Neuvoksi sinulle: älä hoputa, älä hötkyile, äläkä varsinkaan heti perään soittele/tekstaile, jos joku jäi mieltä jykertämään. (kuten viisaasti taisit jättää tekemättäkin) Mutta älä myöskään päästä kaurista unohtamaan olemassaoloasi.
        Hiljaa hauduttamalla syntyvät parhaat keitokset.


    • hesus

      tuijottelelmasta horoskooppeihin ja ota asia puheeksi - suoraan, ilman mitään koruslausetia. yms.

      Tai sitten anna kenkää.

      T. Nauris myös

      • puheeksi siis

        asia selvä ja sovittu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe