Onko Vesimies

uskollinen (skorpioninainen)

vai meneekö viettiensä mukaan?
Esim. pitkässä suhteessa oleva mies?

17

5122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesinainen

      Mutta itse ainakin olen uskollinen ; )

    • vesivesi

      omasta suhteestasi ja kumppanistasi. Älä ole vainoharhainen, se on turhaa. Asia on sen verran yksinkertaista, että jos rakastaa ei petä ja on luotettava, jos ei rakasta saatta pettääkin. Rakkaus on määrävä käsite vesimiehien suhteessä.

      • ihanasti

        sanottu. Juuri noin ajattelen itsekin. Olipa kyseessä mikä merkki vain, eiköhän se noin mene. Jos rakastaa, ei tarvitse muita katsellakaan "sillä silmällä". Muut ei vaan silloin kiinnosta. Oikean rakkauden myötä kasvaa myös se toisen kunnioitus, silloin ei loukata toista ja tuoteta pahaa mieltä. Rakkaus on kaiken a ja o ;)))


    • _Vesimiesnainen_

      Valitettavasti olen monesti todennut, että miespuoliset vesimiehet eivät useinkaan ole kovin uskollista sorttia. Tai sitten uskollisuus vaatii juuri sen oikean kumppanin. Vesimies kun saattaa lähteä, jos löytää paremman kumppanin. Vähän sama juttu on meillä vesimiesnaisillakin. Kun oikea kumppani löytyy, on uskollinen.

      • nainen......

        ja pakko sanoa et en itse etsi muuta kuin pysyvää... en jaksa leikkii, siks yhden miehen nainen... oikeaa ei ole löytyny, kun usko menny et kaik pettää... itse haluan vain miehen jota rakastaa koko sydämmestäni... en voisi kuvitella pettäväni häntä joka on rakas minulle... sinkku niin pitkään kunnes herra oikea löytyy...


    • Pettänyt

      Miehistä en tiedä, mutta itse olen vesimiesnainen ja käytännöllisesti katsoen pettänyt jokaista miestä, jonka kanssa olen ollut.

      Mutta itsensä viime kädessä noissa pettämisjutuissa on satuttanut ja nyt suhteessani (jossa olen jo pettänyt) yritän olla uskollinen. Helppoa se ei ole.

    • härkä-nainen

      Ainakin minun vesimieheni on uskollinen,rehellinen ja vakaa.

      • toinen härkä-nainen

        Myös minun vesimies-mieheni on uskollinen ja rehellinen. Vakaasta en menisi vannomaan... Heti alussa (noin 5 vuotta sitten) kuitenkin kertoi että pettämistä ei suvaitse, ja itse ainakin kertoo heti jos menee tekemään jotain sellaista. Ei kuulemma pysty pitämään sisällään, tietää sen aiemmista suhteistaan ja toivoi tietysti samaa minulta.


    • on pettänyt

      ja valehdellut asioita. En pitäisi veskareita kovin rehellisinä ja uskollisina...

      • sivusta seurannut

        Itselläni ei ole kokemusta, mutta ystäväni mies ainakin on pettänyt aina, jopa silloin kun ystäväni oli raskaana. Miehellä on koko ajan kierroksessa joku muu...hän ei edes välitä vaikka oma vaimo on paikalla, vaan jallittaa jotakin aikas röyhkeästi. Kun vaimo haluaa erota, niin tämä mies onnistuu jotenkin luikertelemaan takaisin...täytyy myöntää, että oksettaa koko ihminen.


      • yhden perusteella
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Itselläni ei ole kokemusta, mutta ystäväni mies ainakin on pettänyt aina, jopa silloin kun ystäväni oli raskaana. Miehellä on koko ajan kierroksessa joku muu...hän ei edes välitä vaikka oma vaimo on paikalla, vaan jallittaa jotakin aikas röyhkeästi. Kun vaimo haluaa erota, niin tämä mies onnistuu jotenkin luikertelemaan takaisin...täytyy myöntää, että oksettaa koko ihminen.

        kerro mitään.
        Tunnen melko monesta merkistä pettäjä tyyppejä,
        mutta kahdesta tuntemastani vesimiehestä en voisi koskaan uskoakaan mitään sellaista.
        Ne on niitä kaikista reiluimpia miehiä, joita minä tunnen.


      • sivusta seurannut
        yhden perusteella kirjoitti:

        kerro mitään.
        Tunnen melko monesta merkistä pettäjä tyyppejä,
        mutta kahdesta tuntemastani vesimiehestä en voisi koskaan uskoakaan mitään sellaista.
        Ne on niitä kaikista reiluimpia miehiä, joita minä tunnen.

        Veljeni on myös veskari, eikä ole elämänsä aikana muuta tehnytkään, kuin pettänyt. Onneksi hänen naisensa on olleet niin fiksuja, että ovat tajunneet lähteä..tosin veljeni on roikkunut kiinni kuitenkin kun menettämisen aika on tullut. Opetteleppa tuntemaan ne kaverisi paremmin. Itselläni on veljeeni kyllä hyvät välit, mutta aikas paskasti hän on käyttäytynyt naisiaan kohtaan ja onneksi minulla on heihin edelleen lämpimät välit.


      • kuulostaa
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Veljeni on myös veskari, eikä ole elämänsä aikana muuta tehnytkään, kuin pettänyt. Onneksi hänen naisensa on olleet niin fiksuja, että ovat tajunneet lähteä..tosin veljeni on roikkunut kiinni kuitenkin kun menettämisen aika on tullut. Opetteleppa tuntemaan ne kaverisi paremmin. Itselläni on veljeeni kyllä hyvät välit, mutta aikas paskasti hän on käyttäytynyt naisiaan kohtaan ja onneksi minulla on heihin edelleen lämpimät välit.

        juuri vastaavanlainen tapaus...Veskari petti vaimoaan minun kanssa. Vaimo ei kyllä tiedä siitä, mutta hakee eroa kuitenkin. Tää veskari ei millään nyt meinaa luopua vaimosta. Panee ihmettelemään miksi käydä vieraissa jos kunnioittaa ja rakastaa toista? Ei silloin liitossa liene kaikki kohdillaan. Paljon pitänee töitä tehdä liiton eteen jos meinaa sen onnistuvan, rehellisyyttä ainakin. Tietysti peli voi olla sitten menetetty kokonaan. Mutta onko valheiden pohjalle rakennettu kestävää??!!


      • tutulta
        sivusta seurannut kirjoitti:

        Veljeni on myös veskari, eikä ole elämänsä aikana muuta tehnytkään, kuin pettänyt. Onneksi hänen naisensa on olleet niin fiksuja, että ovat tajunneet lähteä..tosin veljeni on roikkunut kiinni kuitenkin kun menettämisen aika on tullut. Opetteleppa tuntemaan ne kaverisi paremmin. Itselläni on veljeeni kyllä hyvät välit, mutta aikas paskasti hän on käyttäytynyt naisiaan kohtaan ja onneksi minulla on heihin edelleen lämpimät välit.

        juuri vastaavanlainen tapaus...Liekö kyse veljestäsi tässäkin? Veskari petti vaimoaan minun kanssa. Vaimo ei kyllä tiedä siitä, mutta hakee eroa kuitenkin. Tää veskari ei millään nyt meinaa luopua vaimosta. Panee ihmettelemään miksi käydä vieraissa jos kunnioittaa ja rakastaa toista? Ei silloin liitossa liene kaikki kohdillaan. Paljon pitänee töitä tehdä liiton eteen jos meinaa sen onnistuvan, rehellisyyttä ainakin. Tietysti peli voi olla sitten menetetty kokonaan. Mutta onko valheiden pohjalle rakennettu kestävää??!!


      • meni kahdesti
        tutulta kirjoitti:

        juuri vastaavanlainen tapaus...Liekö kyse veljestäsi tässäkin? Veskari petti vaimoaan minun kanssa. Vaimo ei kyllä tiedä siitä, mutta hakee eroa kuitenkin. Tää veskari ei millään nyt meinaa luopua vaimosta. Panee ihmettelemään miksi käydä vieraissa jos kunnioittaa ja rakastaa toista? Ei silloin liitossa liene kaikki kohdillaan. Paljon pitänee töitä tehdä liiton eteen jos meinaa sen onnistuvan, rehellisyyttä ainakin. Tietysti peli voi olla sitten menetetty kokonaan. Mutta onko valheiden pohjalle rakennettu kestävää??!!

        eka viestin lähetyksen kohdalla tuli et sivua ei voi näyttää...sit kun laitoin ton viestin uudelleen, ne tulikin molemmat...sorryyyyy


    • ...vesimies-58...

      .....EI todellakaan ole. Olen itse vesimies-mies. Voin vain omalta kohdaltani todeta että mikään suhde ei ole ollut pitkä.

    • VeskariN

      ja luottaa voit täysin, mikäli kyseessä on hyvät tavat omaava vesimies.
      Itse olin naimisissa vesimiehen kanssa 16 vuotta, nyt ero vireillä ja sekin sen vuoksi kun itseäni alkoi ahdistamaan naimisissa olo, pettänyt ei meistä kumpikaan. Paitsi itse loppuaikana. Mies on uskollinen vieläkin vaikka olen sanonut, että on vapaa tekemään mitä tahtoo.
      Eli uskollisia ollaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe