Saan EHKÄ kaksi lämminveristä hoitukseni. Niitä ei ole liikutettu "Tuhanteen vuoteen" Ja se toinen on kuulemma niin "Typerä" että sillä mun ei kandeis ratsastaa. Mutta oletteko te sitä mieltä että ratsastaisin vaan sil "Hyvemmäl" ja vaan sitten juoksuttaisin sitä "Pahempaa" ja antaisin sen omistajan sit ratsastaa sitä? Vai yritänkö?
P.s. En kaipaa haukkumista. Vaan hyviä neuvoja. Kiitos vaivautuneille.
Hoitsut..
3
508
Vastaukset
- kumminkin
saa ne parhaat neuvot siltä omistajalta...Näillä palstoilla pyörivien pikkutyttöjen neuvot kun usein ovat mitä ovat..
- Papillonia
.. onnea sille, jos saat hoitaa niitä.
Ota huomioon, että jos lämppäreitä ei ole liikutettu "tuhanteen" vuoteen, voi tiedossa olla todella hurjaa menoa, se voi osaltaan käydä myös vaaralliseksi.
Tutustu hevosiin pitkään, ennenkuin alat nousta niiden selkään.
Ja tuosta "TYHMÄSTÄ hevosesta": Hevonen ei ole tyhmä, vaan sitä ei kai ole koulutettu, tai sillä on päänsisäisiä vaikeuksia. Suosittelen ensin liinalla juoksuttamista, talutusharjoituksia - kuten pysähtymisiä, peruuttamisia ja voltteja. Jos omistaja kuitenkin on sitä mieltä ettei sinun kannata kokeilla hurjaa vaihtoehtoa ratsastaa, tyydy aluksi siihen. Hän voi olla todellakin oikeammassa kuin aluksi tuntuu siltä.
Aloita toki paremmalla vaihtoehdolla, että taitosi karttuvat. Maastakäsin on paras vaihtoehto "huonomman" kanssa, näin aluksi.- Linda....
Kiitos vastanneille. Sain tietooni että hevoset aplaavat kesä laitumilta elokuussa. Ja joku todella hyvä ja kokenut ratsastaja ratsastaa niillä hevosilla ja saisin välillä ratsastaa sillä selvä päisemmällä. "Palkaksi" Kun onlen hoitanut jne. Kiitos paljon vastanneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512