Tarkoitus olisi löytää pc:lle joku hyvä strategiapeli jossa pääsisi johtamaan jotain valtiota ja valtaamaan lisää alueita itselleen?Suosituksia?
Hyvä alueiden valloitus/valtio simulaattori?
3
582
Vastaukset
Hearts of Iron Doomsday ja Europa Universal 3.
- k18m
Medieval 2: Total War eli tarkoitus on ottaa euroopppa valtaansa keskiajalla.
- esim
Kaikki Hearts Of Ironit, jos niinku II maailmansota ja sitä edeltävä varustautuminen ja sotaan valmistautuminen on kiikarissa. Doomsday jatkui siitä vielä eteenpäin. Aivan mahtavia pelejä kertakaikkiaan ja aikaa saa kulumaan loputtomiin ja sitten sen jälkeen voi vaikka vaihtaa maata millä pelaa tai lähteä eri linjalle kehityksen suhteen.
Markettien alennuskoreissa myydään tuota HoI ykköstä ainakin noin 10 euron pilkkahintaan eikä nuo jälkimmäisetkään paljon maksa. En usko että petyt peliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988