onks teille ikä tärkee

pete M

Minä oon varmaan nollasta sataan 40-50 vuodessa. Tuntuu , että joissain asioissa on ihan nolla ja joissain sata -vähintään

9

662

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkillä?

-hienosäädä lääkityksesi.. :)

• mielentila eikä pelkkää matematiikkaa.Joo, on sitä elämää enemmän takana kun edessä, mutta näin viidenkympin kynnyksellä oon huomannut,että se menettää merkityksensä. Nuorempana iällä oli enemmän väliä.. paitsi työnhaussa. Nuoruus on siinä valttia, mutta kunhan pääsen haastatteluun niin näkevät että tää mimmihän on hyvä jätkä

• jartsev

Eipä olekaan mitään merkitystä, numeroita vain.

• jpntar

On, että tää mimmi pystyy mihin vain...kunhan tuota ikärasismia ei tulisi vain niin usein vastaan :(

• jartsev
        jpntar kirjoitti:

On, että tää mimmi pystyy mihin vain...kunhan tuota ikärasismia ei tulisi vain niin usein vastaan :(

Pystyy vaikka mihin ja osaakin vaikka mitä;) Vautsi! Kukahan keksi tuon ikärasismin ja mitkä ovat sen perusteet. Varmaankaan sen keksijällä ei ollut mitään kunnon perustetta paremmuudelleen niin loi mielikuvan että kokemus ei luo mitään. Mut me ollaan eri mieltä siitä!

• Minä en arvele ketään ihmistä iän mukaan. Minulle ei ikä merkitse mitään muuta kuin numero. Mitään sellaista paikkaa en vielä tiedä, mihin en voisi mennä ajattelemalla, että olen siihen liian vanha tai että tähän ikää sellainen ei sovi.

Minä olen epäsovinnainen ja en suostu perinteisiin yhteiskunnan iän määräämiin luokituksiin. Minä teen kaikkea sitä mitä minua huvittaa, ajattelematta sopiiko se tähän ikään vai ei.

Elää täysillä ja minusta tuntuu, että ole tuhat vuotta vanha.

• Puidenhalaaja

Juuri eilen keskusteltiin iästä. Vasta 30 täyttänyt nuorimies oli mielestään kovin vanha eikä ollut saanut riittävästi aikaan siihen ikään mennessä. "En olisi uskonut, että täytän 30 enkä ole valmistunut". Siinä iässä ihminen onkin tosi vanha, on paljon asioita, joita ei voi tehdä, kun on niin vanha. Pääsinpähän lohduttamaan,että iän merkitys vähenee vuosien mittaan. Minä en ole enää liian vanha mihinkään. Siis jos minua huvittaa tehdä jotakin niin voin sen tehdä miettimättä ikääni. Ikä tulee vastaan silloin kun on fyysiset tai psyykkiset esteet tekemiselle.

• teeskennellä,

ettei ainakin oma ikä tulisi ikääntyessä aina vain tärkeämmäksi.

• nikitön..

puskasta huutaja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2754
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2580
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2452
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      158
      2092
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1654
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1119
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      868
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      787
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      732
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      151
      723
    Aihe