Minä oon varmaan nollasta sataan 40-50 vuodessa. Tuntuu , että joissain asioissa on ihan nolla ja joissain sata -vähintään
onks teille ikä tärkee
9
674
Vastaukset
- merkillä?
-hienosäädä lääkityksesi.. :)
mielentila eikä pelkkää matematiikkaa.Joo, on sitä elämää enemmän takana kun edessä, mutta näin viidenkympin kynnyksellä oon huomannut,että se menettää merkityksensä. Nuorempana iällä oli enemmän väliä.. paitsi työnhaussa. Nuoruus on siinä valttia, mutta kunhan pääsen haastatteluun niin näkevät että tää mimmihän on hyvä jätkä
- jartsev
Eipä olekaan mitään merkitystä, numeroita vain.
- jpntar
On, että tää mimmi pystyy mihin vain...kunhan tuota ikärasismia ei tulisi vain niin usein vastaan :(
- jartsev
jpntar kirjoitti:
On, että tää mimmi pystyy mihin vain...kunhan tuota ikärasismia ei tulisi vain niin usein vastaan :(
Pystyy vaikka mihin ja osaakin vaikka mitä;) Vautsi! Kukahan keksi tuon ikärasismin ja mitkä ovat sen perusteet. Varmaankaan sen keksijällä ei ollut mitään kunnon perustetta paremmuudelleen niin loi mielikuvan että kokemus ei luo mitään. Mut me ollaan eri mieltä siitä!
Minä en arvele ketään ihmistä iän mukaan. Minulle ei ikä merkitse mitään muuta kuin numero. Mitään sellaista paikkaa en vielä tiedä, mihin en voisi mennä ajattelemalla, että olen siihen liian vanha tai että tähän ikää sellainen ei sovi.
Minä olen epäsovinnainen ja en suostu perinteisiin yhteiskunnan iän määräämiin luokituksiin. Minä teen kaikkea sitä mitä minua huvittaa, ajattelematta sopiiko se tähän ikään vai ei.
Elää täysillä ja minusta tuntuu, että ole tuhat vuotta vanha.- Puidenhalaaja
Juuri eilen keskusteltiin iästä. Vasta 30 täyttänyt nuorimies oli mielestään kovin vanha eikä ollut saanut riittävästi aikaan siihen ikään mennessä. "En olisi uskonut, että täytän 30 enkä ole valmistunut". Siinä iässä ihminen onkin tosi vanha, on paljon asioita, joita ei voi tehdä, kun on niin vanha. Pääsinpähän lohduttamaan,että iän merkitys vähenee vuosien mittaan. Minä en ole enää liian vanha mihinkään. Siis jos minua huvittaa tehdä jotakin niin voin sen tehdä miettimättä ikääni. Ikä tulee vastaan silloin kun on fyysiset tai psyykkiset esteet tekemiselle.
- teeskennellä,
ettei ainakin oma ikä tulisi ikääntyessä aina vain tärkeämmäksi.
- nikitön..
puskasta huutaja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654