onks teille ikä tärkee

pete M

Minä oon varmaan nollasta sataan 40-50 vuodessa. Tuntuu , että joissain asioissa on ihan nolla ja joissain sata -vähintään

9

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkillä?

      -hienosäädä lääkityksesi.. :)

    • mielentila eikä pelkkää matematiikkaa.Joo, on sitä elämää enemmän takana kun edessä, mutta näin viidenkympin kynnyksellä oon huomannut,että se menettää merkityksensä. Nuorempana iällä oli enemmän väliä.. paitsi työnhaussa. Nuoruus on siinä valttia, mutta kunhan pääsen haastatteluun niin näkevät että tää mimmihän on hyvä jätkä

      • jartsev

        Eipä olekaan mitään merkitystä, numeroita vain.


      • jpntar

        On, että tää mimmi pystyy mihin vain...kunhan tuota ikärasismia ei tulisi vain niin usein vastaan :(


      • jartsev
        jpntar kirjoitti:

        On, että tää mimmi pystyy mihin vain...kunhan tuota ikärasismia ei tulisi vain niin usein vastaan :(

        Pystyy vaikka mihin ja osaakin vaikka mitä;) Vautsi! Kukahan keksi tuon ikärasismin ja mitkä ovat sen perusteet. Varmaankaan sen keksijällä ei ollut mitään kunnon perustetta paremmuudelleen niin loi mielikuvan että kokemus ei luo mitään. Mut me ollaan eri mieltä siitä!


    • Minä en arvele ketään ihmistä iän mukaan. Minulle ei ikä merkitse mitään muuta kuin numero. Mitään sellaista paikkaa en vielä tiedä, mihin en voisi mennä ajattelemalla, että olen siihen liian vanha tai että tähän ikää sellainen ei sovi.

      Minä olen epäsovinnainen ja en suostu perinteisiin yhteiskunnan iän määräämiin luokituksiin. Minä teen kaikkea sitä mitä minua huvittaa, ajattelematta sopiiko se tähän ikään vai ei.

      Elää täysillä ja minusta tuntuu, että ole tuhat vuotta vanha.

    • Puidenhalaaja

      Juuri eilen keskusteltiin iästä. Vasta 30 täyttänyt nuorimies oli mielestään kovin vanha eikä ollut saanut riittävästi aikaan siihen ikään mennessä. "En olisi uskonut, että täytän 30 enkä ole valmistunut". Siinä iässä ihminen onkin tosi vanha, on paljon asioita, joita ei voi tehdä, kun on niin vanha. Pääsinpähän lohduttamaan,että iän merkitys vähenee vuosien mittaan. Minä en ole enää liian vanha mihinkään. Siis jos minua huvittaa tehdä jotakin niin voin sen tehdä miettimättä ikääni. Ikä tulee vastaan silloin kun on fyysiset tai psyykkiset esteet tekemiselle.

    • teeskennellä,

      ettei ainakin oma ikä tulisi ikääntyessä aina vain tärkeämmäksi.

      • nikitön..

        puskasta huutaja


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe