voiko siis lävistyksestä halvaantua? onko riski tehdä itse lävistys ylä tai alahuuleen? onko joku tehnyt itelleen tai kaverilleelävistyksen ihan neulalla? mihin? kertokaa ja auttakaa
lävistyksestä halvaantuminen?
8
4468
Vastaukset
- neuvoja333
niin älä tee itse tai anna kaverin tehdä. Kyllä ammattilaiset osaa. Tuskin siitä nyt halvaantua voi, mutta voi siitä jonkun ikävän tulehduksen saada, kun amatöörit eivät osaa kuitenkaan huolehtia hygieniasta.
- Steppaansulle
Itse olen kuullut että kielilävistyksest voi halvaantua, en tiedä onko pelkkä tornihuhu mut näin olen kuullut
- tehdä
Periaatteessa voi jopa halvaantua, mutta aika epätodennäköistä. Jos lävistys tulehtuu ja siihen sattumalta tulee jokin todella tuhoisa bakteeri siihenhän voi vaikka kuolla, ihan niinkuin mihin tahansa haavan tulehtumiseen.
Lävistyksellä voidaan myös vaurioittaa tai vahingoittaa hermoratoja, niin että ne alkavat vaivata vasta myöhemmin.
Jos sinua pelottaa lävistyksen ottaminen, tekeminen, niin eihän sitä tarvitse tehdä, mitenkään se ei ole pakollista.
On runsain määrin eri tapoja koristautua niin että varsinaista lävistystä ei tarvita!
Sitäpaitsei mikään ei oo koomisempi kuin naama läväreistä ruvella oleva 'hevari' joka yrittää vielä epätoivoisesti olla hyvin myrtsi! - pelottelija
Jos nenälävistys tulehtuu, tulehdus pääsee myös suoraan aivoihin. Ei hyvä!
- M28..
kyllä meikin pitää riittää.
- susi123
TOISTEN MIELESTÄ EI RIITÄ NIIN KUIN ,MINUN MIELESTÄ
- korvisten kannattaja
Korvikset on järlevämpiä ei halvaantumisia :)
- susi123
voi kyllä halvaantua mutta hyvin harvinaists jos teet itse neulla niin se on hyvitoden näköistä että se halvaan tuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154