on aika säälittävää näiltä teinitytöiltä et ne haaveilee siitä ja kiistelee täällä sen homoutta.
sehän on kai julkinen salaisuus ollu ties kuin pitkään ja sitten pitää kieltää totuus.
sama oli kai aikoinaan jonku James Deanin kohalla aikojen alussa.
vieläkö joku edes epäilee..
12
2393
Vastaukset
- mut fanius
ja nuorten ihastuminen laittaa usein ne vaaleanpunaiset lasit silmille. Tiedettyän tuo on jo ennen idolsia ja paistaahan se läpi nykyään yhä selvemmin. Kaapista ulos vaan, ei se musan tekoa estä . Lavalla Antti on parhaimmillaan, mutta äänessä petraamista!
- kimee ääni?
ei tuu bassoa saatika matalaa niinku normaalimiehil ;)
- niingon
kimee ääni? kirjoitti:
ei tuu bassoa saatika matalaa niinku normaalimiehil ;)
Ari Koivusella? Ei ainaskaan Antilla ole korkeeta ääntä.
- knowing it all
Niinpä niin, mutta James Dean olikin biseksuaali. Sillanpää oli sellainen tapaus että hänen homoutensa oli tiedossa, ennen kuin herra itse sen sitten lehdissä "virallisesti" paljasti.
- fdgdfg
Se on kyllä kumma miten joidenkin elämänlaatu tuntuu olevan kiinni siitä, kertovatko heille vieraat ihmiset julkisesti seksuaalikäyttäytymisestään. Elämänlaatu saattaisi myös parantua omaan elämään keskittymällä. Homous on ihan luvallista, eikä mitenkään erityisen eksoottistakaan nykyisin. Silti sen ympärillä tuntuu pyörivän esimerkiksi aloittajan mielenkiinto vähän turhankin kiinteästi...Antin kaapista tulo toisi hänelle varmaankin varmuutta astua itse esiin.
- kaljamuki
antin kanssa oltiin kerran roin baarissa.Antti poltteli punaista norttia ja katseli tarjoilijaTYTTÖÄ vislaten..Hetero se on.Homo ei noin käyttäytys::::!
- myös Antin
kaljamuki kirjoitti:
antin kanssa oltiin kerran roin baarissa.Antti poltteli punaista norttia ja katseli tarjoilijaTYTTÖÄ vislaten..Hetero se on.Homo ei noin käyttäytys::::!
käyttäytymisessä ei ole mitään mikä viittaisi homouteen. Yleensä homomiehillä on vähintäänkin se katse naisten kanssa muuta kuin leikittelevä ja Antilla on hyvin flirttaileva katse. Jos Antti nyt sattuisi olemaan mikä tahansa, niin mitä se kellekään kuuluu kenen kanssa hän sänkynsä jakaa tai jakaako yleensä kenenkään kanssa. Kyllä yksinelävän runkkarin elämä on paljon surkeempaa kuin jonkun jolla on joku toinen kenen kanssa yhdessä lämpöä löytävät. Minä uskon kyllä vakaasti että Antti on hetero mutta nää epäilijät ovat todennäköisesti Bi-seksuaaleja, koska niitä niin viehättää ajatella mitä suuntautumista kelläkin on.
- Vapaa sielu
myös Antin kirjoitti:
käyttäytymisessä ei ole mitään mikä viittaisi homouteen. Yleensä homomiehillä on vähintäänkin se katse naisten kanssa muuta kuin leikittelevä ja Antilla on hyvin flirttaileva katse. Jos Antti nyt sattuisi olemaan mikä tahansa, niin mitä se kellekään kuuluu kenen kanssa hän sänkynsä jakaa tai jakaako yleensä kenenkään kanssa. Kyllä yksinelävän runkkarin elämä on paljon surkeempaa kuin jonkun jolla on joku toinen kenen kanssa yhdessä lämpöä löytävät. Minä uskon kyllä vakaasti että Antti on hetero mutta nää epäilijät ovat todennäköisesti Bi-seksuaaleja, koska niitä niin viehättää ajatella mitä suuntautumista kelläkin on.
Antti on erittäin, alleviivaan erittäin flirttaileva keikoilla. Ehkä bi, mutta missään nimessä ei homo. (Jos tässä nyt on mitään järkee tai tarvetta arvailla tällaisia asioita.)
- satan2007
Vapaa sielu kirjoitti:
Antti on erittäin, alleviivaan erittäin flirttaileva keikoilla. Ehkä bi, mutta missään nimessä ei homo. (Jos tässä nyt on mitään järkee tai tarvetta arvailla tällaisia asioita.)
sillä selvä. Naapurillani on oranssi kameli, joka osaa puhua cumbrian murteella enklantia.
satan2007 kirjoitti:
sillä selvä. Naapurillani on oranssi kameli, joka osaa puhua cumbrian murteella enklantia.
Aivan just niinku joku jo ehtikin sanoa, Antti on ilmiselvä hetero, keikoilla, missä se vetää paitaa pois, pyörtyilee ihmisiä ja todistuu myös että se ei ole yhtään mikään homo.
Antti on niin mahtava.
Tosiasia on että se mitä esimerkiksi Jari Sillanpää on, oli tiedossa jo ennen ku se paljasti sen koska sehän kuulostaakin aika paljon homolta.
Antti saa olla vaikka mikä kahvimuki(sori kun pöllin) mutta homo se ei ainakaan ole.
Se on niin ilmiselvä hetero kun voi olla.- teitä. Antti
noviisori kirjoitti:
Aivan just niinku joku jo ehtikin sanoa, Antti on ilmiselvä hetero, keikoilla, missä se vetää paitaa pois, pyörtyilee ihmisiä ja todistuu myös että se ei ole yhtään mikään homo.
Antti on niin mahtava.
Tosiasia on että se mitä esimerkiksi Jari Sillanpää on, oli tiedossa jo ennen ku se paljasti sen koska sehän kuulostaakin aika paljon homolta.
Antti saa olla vaikka mikä kahvimuki(sori kun pöllin) mutta homo se ei ainakaan ole.
Se on niin ilmiselvä hetero kun voi olla.Vaikuttaa älykkäältä mieheltä. Se riittää mulle.
- antti on paras oli mikä oli
mitä välii onko antti homo miten se sen lauluihin on muka vaikuttanut mun mielestä se on aina paras olisitten mikä tahansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009