vieläkö joku edes epäilee..

antin homoutta..

on aika säälittävää näiltä teinitytöiltä et ne haaveilee siitä ja kiistelee täällä sen homoutta.

sehän on kai julkinen salaisuus ollu ties kuin pitkään ja sitten pitää kieltää totuus.

sama oli kai aikoinaan jonku James Deanin kohalla aikojen alussa.

12

2341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut fanius

      ja nuorten ihastuminen laittaa usein ne vaaleanpunaiset lasit silmille. Tiedettyän tuo on jo ennen idolsia ja paistaahan se läpi nykyään yhä selvemmin. Kaapista ulos vaan, ei se musan tekoa estä . Lavalla Antti on parhaimmillaan, mutta äänessä petraamista!

      • kimee ääni?

        ei tuu bassoa saatika matalaa niinku normaalimiehil ;)


      • niingon
        kimee ääni? kirjoitti:

        ei tuu bassoa saatika matalaa niinku normaalimiehil ;)

        Ari Koivusella? Ei ainaskaan Antilla ole korkeeta ääntä.


    • knowing it all

      Niinpä niin, mutta James Dean olikin biseksuaali. Sillanpää oli sellainen tapaus että hänen homoutensa oli tiedossa, ennen kuin herra itse sen sitten lehdissä "virallisesti" paljasti.

    • fdgdfg

      Se on kyllä kumma miten joidenkin elämänlaatu tuntuu olevan kiinni siitä, kertovatko heille vieraat ihmiset julkisesti seksuaalikäyttäytymisestään. Elämänlaatu saattaisi myös parantua omaan elämään keskittymällä. Homous on ihan luvallista, eikä mitenkään erityisen eksoottistakaan nykyisin. Silti sen ympärillä tuntuu pyörivän esimerkiksi aloittajan mielenkiinto vähän turhankin kiinteästi...Antin kaapista tulo toisi hänelle varmaankin varmuutta astua itse esiin.

      • kaljamuki

        antin kanssa oltiin kerran roin baarissa.Antti poltteli punaista norttia ja katseli tarjoilijaTYTTÖÄ vislaten..Hetero se on.Homo ei noin käyttäytys::::!


      • myös Antin
        kaljamuki kirjoitti:

        antin kanssa oltiin kerran roin baarissa.Antti poltteli punaista norttia ja katseli tarjoilijaTYTTÖÄ vislaten..Hetero se on.Homo ei noin käyttäytys::::!

        käyttäytymisessä ei ole mitään mikä viittaisi homouteen. Yleensä homomiehillä on vähintäänkin se katse naisten kanssa muuta kuin leikittelevä ja Antilla on hyvin flirttaileva katse. Jos Antti nyt sattuisi olemaan mikä tahansa, niin mitä se kellekään kuuluu kenen kanssa hän sänkynsä jakaa tai jakaako yleensä kenenkään kanssa. Kyllä yksinelävän runkkarin elämä on paljon surkeempaa kuin jonkun jolla on joku toinen kenen kanssa yhdessä lämpöä löytävät. Minä uskon kyllä vakaasti että Antti on hetero mutta nää epäilijät ovat todennäköisesti Bi-seksuaaleja, koska niitä niin viehättää ajatella mitä suuntautumista kelläkin on.


      • Vapaa sielu
        myös Antin kirjoitti:

        käyttäytymisessä ei ole mitään mikä viittaisi homouteen. Yleensä homomiehillä on vähintäänkin se katse naisten kanssa muuta kuin leikittelevä ja Antilla on hyvin flirttaileva katse. Jos Antti nyt sattuisi olemaan mikä tahansa, niin mitä se kellekään kuuluu kenen kanssa hän sänkynsä jakaa tai jakaako yleensä kenenkään kanssa. Kyllä yksinelävän runkkarin elämä on paljon surkeempaa kuin jonkun jolla on joku toinen kenen kanssa yhdessä lämpöä löytävät. Minä uskon kyllä vakaasti että Antti on hetero mutta nää epäilijät ovat todennäköisesti Bi-seksuaaleja, koska niitä niin viehättää ajatella mitä suuntautumista kelläkin on.

        Antti on erittäin, alleviivaan erittäin flirttaileva keikoilla. Ehkä bi, mutta missään nimessä ei homo. (Jos tässä nyt on mitään järkee tai tarvetta arvailla tällaisia asioita.)


      • satan2007
        Vapaa sielu kirjoitti:

        Antti on erittäin, alleviivaan erittäin flirttaileva keikoilla. Ehkä bi, mutta missään nimessä ei homo. (Jos tässä nyt on mitään järkee tai tarvetta arvailla tällaisia asioita.)

        sillä selvä. Naapurillani on oranssi kameli, joka osaa puhua cumbrian murteella enklantia.


      • satan2007 kirjoitti:

        sillä selvä. Naapurillani on oranssi kameli, joka osaa puhua cumbrian murteella enklantia.

        Aivan just niinku joku jo ehtikin sanoa, Antti on ilmiselvä hetero, keikoilla, missä se vetää paitaa pois, pyörtyilee ihmisiä ja todistuu myös että se ei ole yhtään mikään homo.
        Antti on niin mahtava.
        Tosiasia on että se mitä esimerkiksi Jari Sillanpää on, oli tiedossa jo ennen ku se paljasti sen koska sehän kuulostaakin aika paljon homolta.
        Antti saa olla vaikka mikä kahvimuki(sori kun pöllin) mutta homo se ei ainakaan ole.
        Se on niin ilmiselvä hetero kun voi olla.


      • teitä. Antti
        noviisori kirjoitti:

        Aivan just niinku joku jo ehtikin sanoa, Antti on ilmiselvä hetero, keikoilla, missä se vetää paitaa pois, pyörtyilee ihmisiä ja todistuu myös että se ei ole yhtään mikään homo.
        Antti on niin mahtava.
        Tosiasia on että se mitä esimerkiksi Jari Sillanpää on, oli tiedossa jo ennen ku se paljasti sen koska sehän kuulostaakin aika paljon homolta.
        Antti saa olla vaikka mikä kahvimuki(sori kun pöllin) mutta homo se ei ainakaan ole.
        Se on niin ilmiselvä hetero kun voi olla.

        Vaikuttaa älykkäältä mieheltä. Se riittää mulle.


    • antti on paras oli mikä oli

      mitä välii onko antti homo miten se sen lauluihin on muka vaikuttanut mun mielestä se on aina paras olisitten mikä tahansa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe