Aloin seurustella erään naisen kanssa. Eka treffeillä saatu suukko oli kuin nuijan kopautus. En siitä häkeltynyt sen enempää, mutta emme ole vieläkään parin kuukauden aikana saaneet kunnon kielaria aikaiseksi. Suuteleminen tuntuu minusta hieman väkinäiseltä tämän takia.
Hänen huulensa ovat kovat. Muutaman naisen kanssa kielari onnistuu kuin tyhjää ja sitähän voi tehdä vaikka tuntikausia...
En uskalla ottaa tätä asiaa esille kun nainen tuntuu polttavan hihansa pienemmistäkin asioista. Olen rohkaissut häntä suutelemaan, mutta en ole sanonut yhtään moitteen sanaa. Voiko tätä ylipäätään harjoitella?
Tämä meidän suhteemme taitaa kaatua tähän. Rakastelun alussa ei mikään voita kunnon kieli-imutusta eikä sitten loppuvaiheessakaan.
Kielisuudelma
3
4113
Vastaukset
- On Ihanaa oikean ihmisen ka...
Minusta suuteleminen on ihanaa, milloin vaan. Ja totta sekin että kaikki eivät osaa suudella. Joillakin on vaan niin inhottavan märät suudelmat että ihan yököttää., Naama puoliksi märkä ja kauhee imutus päällä... Ei Ei Ei. Hellää, kiusoittelevaa, varsinkin toisen huomioon ottavaa koskettelua, huulilla, kielellä.... Voi kun olen onnellinen kun minulla on maailman ihanin mies joka osaa suudella ja on muutenkin niin ihanan hellä.
- aanzz
Ymmärrän tilanteesi täysin.. Itselleni suutelu on hyvin tärkeä osa suhdetta, jopa tärkeämpää kuin seksi, joten se taito täytyy toisella olla hallussa tai ainakin opetettavissa. Seurustelin erään pojan kanssa puoli vuotta sitten, mutta hän ei vain tuntunut oppivan eikä halunnutkaan.. suhde kaatui sitten n. kuukauden seurustelun jälkeen. Toki asiaan oli muitankin syitä, mutta minua otti paljon pannuun juuri tämä asia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671