Jos nyt vain näitä horoskooppien yhteensopivuuksia ajattelee niin aika hurjalta kuulostaa. Vai mitä? Ja siltä se on välillä tuntunutkin. Juupas eipä jo pari vuotta...
M=Skorpioni-Kukko & N=Kaksonen-Sika
4
747
Vastaukset
- Tulisika
Jätetään pois skorpioni/kaksonen,täällä puhutaan kiinalaisesta horoskoopista, eikö niin?
Kukko & Sika voivat elää saman katon alla VAIN jos he voivat olla pilkkaamatta toistensa valtavaa itsetuntoa. Kukko ja Sika ovat nimittäin itsepäisiä.- Se N
"eikö niin?" -> Kyllä =)
Joo, molemmat olemme tosi tietoisia omasta minuudesta ja myös omapäisiä. Mutta minua risoo juuri se, että kukkoni tuskin koskaan osaa tehdä kompromissia minun eduksi. Minä teen usein kompromissin ja odotan sitä myös vastavuoroisesti häneltä. Loppujen lopuksi minulta menee hermo ja kukko-ukko ei tajua miksi... - Tulisika
Se N kirjoitti:
"eikö niin?" -> Kyllä =)
Joo, molemmat olemme tosi tietoisia omasta minuudesta ja myös omapäisiä. Mutta minua risoo juuri se, että kukkoni tuskin koskaan osaa tehdä kompromissia minun eduksi. Minä teen usein kompromissin ja odotan sitä myös vastavuoroisesti häneltä. Loppujen lopuksi minulta menee hermo ja kukko-ukko ei tajua miksi...Sika antautuu rakkaudelle - Kukko pysyttelee "käsivarrenmitan" päässä.Olette uskomattoman itsepäisiä aivan vähäpätöisissäkin asioissa...Sian paras kumppani on toinen Sika, Koira tai Apina - Rotta, Tiikeri, Käärme tai Vuohikin käy - mutta: Kukko ei!
- valtameri
juu;ideaa..unohdetaan skorpionikaksoset ja paneudutaan pinnallisesti kahteen apinaan...hm???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171