Haluan MIEHEN

jouskari, nousu skorppari

Minkämerkkinen mies olisi sopiva minunlaiselleni. EI KIITOS oinas ja leijonamiehille, eivät sytytä eivätkä kiinnosta. Mutta muut merkit...???

15

3643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei.

      Haluatko miehen vai horoskooppimerkin? Ei kiitos naisille jotka haluavat horoskooppimerkin!

      Miksi joidenkin täytyy yrittää hallita todellisuutta epätosilla järjestelmillä?

    • katamino

      Ite kans olen jousimies ja OIKEAA miestä ei tunnu löytyvän. Kaikki väärät vain eteen sattunu. Toisaalta sen verta kauan yksin jo ollu et mitäpä minä sillä/sille miehelle osaisin edes tehä.... Mutta aina sitä vaan jotai...yrittää. Mikä lie sit se oikea, edes horoskoopiltaan.

    • nuori...

      Olen jousimiesnainen ja naimisissa Leijonamiehen kanssa. Kaksi lastakin jo... Seurustelin ennen tätä skorpparin kanssa 5 vuotta, mutta jotenkin ei vaan sovittu yhteen.. Taidat olla vielä aika
      nuori, kun tollasia kyselet? Täytyy olla kokemusta monen luonteisista miehistä ennenkun meinaa tosissaan sitoutua.

    • Näyttää sopivan yhteen

      Jos horoskooppi merkki on tärkee niin tunnen monia kaksos-jousimies parisuhteita ja hyvin menee. Eli ota jos löydät kaksosmiehen tai miksi ei vaakakin kävis :)

    • dirpudi

      ...haluamasta niin kohta niitä lappaa ovista ja ikkunoista;)! Tosin jouskareilla monesti tosi epätoivosta toi miestenkalastelu! Väkisten tungetaan seuraan ja tyrkytellään... Sellanen yleensä karkottaa ukot pois paikalta! Ja sit roikutaan äijän perässä, vaik ukko mitenpäin ilmotellu et ei kiinnosta!

      • metsänkeiju

        Tarjontaa on niin etten tiedä ketäköhän kohti amorinnuoleni osoittaisin =) Hyviä kokemuksia kalat, rapu ja skorpionimiehistä....


    • Jousimies minäkin...

      Niin olen ollut naimisissa neitsyt miehen kanssa ja se liitto ei sopinut ollenkaan. Nyt kun sitten yrittää löytää kumppania, niin ei tahdo millään löytyä...ollaanko me jousimies naiset liian vaativia?? Vaikka en mielestäni vaadi mieheltä muuta kuin luotettavuutta, mutta se voi olla liikaa vaadittu.....

    • Rane

      kaksos mies joutkari naiselle niillä on samanlainen elämän asenne näkemys

    • Skorpioni-nousu

      Mikä vahinko,että Kuu-merkkisi puuttuu! No, mutta kuitenkin. Koska Sinulla on voimaa, kuin pienessä kylässä, mieleeni tulvahtaa ajatus, että jospa kokeilisit jotain lempeää. Miksi tuhlata kokoajan elämäänsä voimainkoitoksiin? Jos vielä olet nuori, opettele ihmistuntemusta. Saattaisin ehdottaa sinulle Vaakaa. Siinä sinulle kokemusta. Tietysti Kaksonen on mainio tapaus. Kun niillä miehilläkin on ne nousu- ja kuumerkkinsä, ei voi koskaan olla varma, mitä tulee saamaan. Härkä on varmasti aivan liian tylsä. Älä sitä kokeile. Rapu on aivan liian vaativa sinulle. Ei Rapua sinulle. Kaksonen ja Vaaka, kokeile niitä.

      • nietos

        Olen ihastunut palavasti Kaksos-mieheen.Olemme pari kertaa tavanneet ja hän on minusta kiinnostunut.Seksi oli kiihkeää,olemme molemmat nautiskelijoita.Sen jälkeen emme ole tavanneet,hän viestii ja kiusoittelee "tuhmilla"jutuilla,mutta ei tule vaikka kuinka pyydän.Jatkanko valloitusta,vai annanko mennä.En pysty muihin suhteisiin,koska kaipaan häntä suunnattomasti.Olen kertonut hänelle kaipuuni ja haluni tutustua enemmän.En kuitenkaan taida olla ainoa nainen hänelle.....Olen ihan sekaisin hänen vuokseen,,,turhaanko,,


      • Laila E Puustinen
        nietos kirjoitti:

        Olen ihastunut palavasti Kaksos-mieheen.Olemme pari kertaa tavanneet ja hän on minusta kiinnostunut.Seksi oli kiihkeää,olemme molemmat nautiskelijoita.Sen jälkeen emme ole tavanneet,hän viestii ja kiusoittelee "tuhmilla"jutuilla,mutta ei tule vaikka kuinka pyydän.Jatkanko valloitusta,vai annanko mennä.En pysty muihin suhteisiin,koska kaipaan häntä suunnattomasti.Olen kertonut hänelle kaipuuni ja haluni tutustua enemmän.En kuitenkaan taida olla ainoa nainen hänelle.....Olen ihan sekaisin hänen vuokseen,,,turhaanko,,

        Olet nyt, juuri, aivan, tällähetkellä oppimassa tärkeimpiin läksyihin kuuluvaa oppia! Me, naiset, emme kerjää miestä. Meissä on niin suuri korkeanleiman merkki, henki, asenne, arvo ja kaikki maailman mahdit, että jos mies ei niitä näe, hän saa olla sokea ja kulkea ohi. Saat luottaa siihen, että uusia miehiä tulee. Koita ulkoilla, jumpata, purkaa energioita millätahansa tavalla. Itke, jos itkettää, ui, sauno, tee mitä muuta vain. Kenties olet vielä nuori. Lyön kanssasi vetoa, että parempaa on tulossa! Olen kokenut kaksosmiehen hurmaavuuden, mutta mitalilla on juuri tuo toinen puoli! Koita jaksaa! Laila E Puustien.


      • LEP
        nietos kirjoitti:

        Olen ihastunut palavasti Kaksos-mieheen.Olemme pari kertaa tavanneet ja hän on minusta kiinnostunut.Seksi oli kiihkeää,olemme molemmat nautiskelijoita.Sen jälkeen emme ole tavanneet,hän viestii ja kiusoittelee "tuhmilla"jutuilla,mutta ei tule vaikka kuinka pyydän.Jatkanko valloitusta,vai annanko mennä.En pysty muihin suhteisiin,koska kaipaan häntä suunnattomasti.Olen kertonut hänelle kaipuuni ja haluni tutustua enemmän.En kuitenkaan taida olla ainoa nainen hänelle.....Olen ihan sekaisin hänen vuokseen,,,turhaanko,,

        Kuinka voit? Oletko päässyt eteenpäin? Kaksosessa on omat epämiellyttävät piirteensä, joita naisen on todella vaikea uskoa todeksi! Hän kiertää ja ottaa jokaisesta tilaisuudesta vaarin. Tarve vaihteluun, hurmaamiseen, olemassaolonsa tuntemiseensa on todella suuri. Mutta, meidän tulee muistaa, että ihmisellä on myös nousumerkkinsä ja kuumerkkinsä. Joten, aurinkomerkki ainoastaan ei kerro mitään. Jokainen ymmärtää naisen tarpeet toteuttaa seksuaalisuuttaan, ihmisen ikävä voi olla myös raskasta. Toivon toipumista sinulle. Etsi uusia ihmissuhteita. Kun minä opin läksyni, nykyisin saan liikenteen pysähtymään, kun odotan tienylitystä. Kiinnitä huomiota itsesi hoitamiseen, pukeudu kauniisti. Selkä suoraksi, pää korkealle pystyyn, kasvoille kaunis, lempeä ilme. Kauniit hiukset. Jos vielä et tiennyt, miehet rakastavat hiuksia. Hauskaa käydä asioilla, kun jo tiedän minkälaista seurantaa saan. Myös naiset seuraavat katseellaan minua. Kiinnitä huomiota ruokavalioosi. Varmasti tiedät, sokeri pois. Rahkaa, raejuustoa, kaliumia erimuodoissa. Ihosi kirkastuu. Voi hyvin! Laila P.


      • nietos
        LEP kirjoitti:

        Kuinka voit? Oletko päässyt eteenpäin? Kaksosessa on omat epämiellyttävät piirteensä, joita naisen on todella vaikea uskoa todeksi! Hän kiertää ja ottaa jokaisesta tilaisuudesta vaarin. Tarve vaihteluun, hurmaamiseen, olemassaolonsa tuntemiseensa on todella suuri. Mutta, meidän tulee muistaa, että ihmisellä on myös nousumerkkinsä ja kuumerkkinsä. Joten, aurinkomerkki ainoastaan ei kerro mitään. Jokainen ymmärtää naisen tarpeet toteuttaa seksuaalisuuttaan, ihmisen ikävä voi olla myös raskasta. Toivon toipumista sinulle. Etsi uusia ihmissuhteita. Kun minä opin läksyni, nykyisin saan liikenteen pysähtymään, kun odotan tienylitystä. Kiinnitä huomiota itsesi hoitamiseen, pukeudu kauniisti. Selkä suoraksi, pää korkealle pystyyn, kasvoille kaunis, lempeä ilme. Kauniit hiukset. Jos vielä et tiennyt, miehet rakastavat hiuksia. Hauskaa käydä asioilla, kun jo tiedän minkälaista seurantaa saan. Myös naiset seuraavat katseellaan minua. Kiinnitä huomiota ruokavalioosi. Varmasti tiedät, sokeri pois. Rahkaa, raejuustoa, kaliumia erimuodoissa. Ihosi kirkastuu. Voi hyvin! Laila P.

        Voi,olen yrittänyt kaikkeni ja juuri kun luulen
        pääseväni eteenpäin,taas tulee hellyttäviä
        viestejä kaksoseltani.Yritän mennä eteenpäin,
        käyn tansseissa tapailen uusia miehiä,mutta
        ei vaan onnistu,en pääse miehestä "eroon".
        Hän on ujo ja niin hellyttävä,kuin nallekarhu.
        Pyydän häntä luokseni,hän vaan kiusoittelee
        minua viesteissään.Tää on kyllä hassua,en ole
        mikään teini,vaan 50,nen aikuinen nainen.
        Hoidan kuntoani ja olen iloinen ja nauravainen,
        josta saan aina miehiltä positiivista palautetta.
        Laitan itseäni ja pukeudun trendikkäästi,miesten
        mielestä seksikäskin.Mutta en vaan pääse "ohi"
        tästä miehestä.Näistä "merkeistä"en paljoa
        ymmärrä ja se minua hämmästyttääkin.
        En ole koskaan törmännyt kaksos mieheen
        elämäni varrella.On ollut avioliitto Leijonan
        kanssa ja se oli yhtä taistelua.Myös Rapu oli
        ja meni,samoin Kauris.Viimeisin Härkä vei
        myös jalat alatani ja hänkin on vielä mielessäni,lopetti juttumme ilman selityksiä,halusi lisä aikaa suhteelle.En
        ottanut sen jälkeen yhteyttä.Kerran häneltä
        tuli viesti,en vastannut.Joskus tuntuu,ettei minulla onnistu mikään juttu.
        Olenko liian itsepäinen,vaikka haluan miehen
        elämääni,etten pysty pitämään häntä.
        Tarraanko liikaa kiinni,vaikka ylpeyteni ei
        anna periksi,kerjätä takaisin,jos suhde päättyy.


    • ihan rakastunut

      Kukaan ei maininnut vesimiestä???? Itse olen löytänyt veskarista elämäni miehen, erittäin luotettava, puhuu ja pussaa ja mielikuvitusta riittää. Suosittelen!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe