hankkia koiran 20 vuoden harkinnan jälkeen :=))
Päätös syntyi tänä aamuna, kun näin taas aivan jumalaisen näköisen miehen koiraa ulkoiluttamassa. Hän oli jutustelemassa tienposkessa yhden toisen koirankusettajan kans. Ja naisenpa tietenkin.
Ajatelkaa kuin koiran omistaja pääsee helposti kontakteihin uusien ihmisten kans :=)))
Nyt pitäis miettiä, millasen koiran hankkis.
Olisko ehdotuksia? :=)))
Olen päättänyt
42
1471
Vastaukset
Chow Chow, ihania...
Sininen kieli, muita syitä osaakkaan sanoa, mutta tuohan riittänee... niinhän? :)- Yxitypy
merkkinen koira :=((( Vielä sinikielinen.
Tietenkin joku kirpun kokoinen. Itse olen haaveillut jostain berhandilaisesta tai kultaisesta noutajasta :=))) Yxitypy kirjoitti:
merkkinen koira :=((( Vielä sinikielinen.
Tietenkin joku kirpun kokoinen. Itse olen haaveillut jostain berhandilaisesta tai kultaisesta noutajasta :=)))kirpunkokoinen sovi, kas tässä...
http://www.varps.net/Valiot/muotovaliot/tcerafii.jpg- Yxitypy
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kirpunkokoinen sovi, kas tässä...
http://www.varps.net/Valiot/muotovaliot/tcerafii.jpgkarvaturri :=))))
Vaan entäs kun on karvanlähtöaika. Taitaa karvaa riittää :=))) Yxitypy kirjoitti:
karvaturri :=))))
Vaan entäs kun on karvanlähtöaika. Taitaa karvaa riittää :=)))kysyä tuota karvanlähtöä, meinaan nyppimällä lähtee helposti muovikassillinen ja joskus aamulla kun herää niin...
Näyttää siltä kuin sisällä olisi satanut lunta! :)
Pst. Noilla tuo kieli on oikeasti sininen, sitä pysähtyy moni katsomaan ja ihmettelemään, mieti sitä! :)- Yxitypy
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kysyä tuota karvanlähtöä, meinaan nyppimällä lähtee helposti muovikassillinen ja joskus aamulla kun herää niin...
Näyttää siltä kuin sisällä olisi satanut lunta! :)
Pst. Noilla tuo kieli on oikeasti sininen, sitä pysähtyy moni katsomaan ja ihmettelemään, mieti sitä! :)voisin jo päätöksen tehdä. Tosin tuo kamala karvanlähtö vähän arveluttaa.
Mutta kielen väri herättäs kyllä miesten mielenkiinnon :=))
Eikait silipa sulla vaan satu tuota koiraa jo olemaan? :=))) Yxitypy kirjoitti:
voisin jo päätöksen tehdä. Tosin tuo kamala karvanlähtö vähän arveluttaa.
Mutta kielen väri herättäs kyllä miesten mielenkiinnon :=))
Eikait silipa sulla vaan satu tuota koiraa jo olemaan? :=)))Siis tuohon kysymykseesi, kaksin kappalein on...
Ei minulla vaan kaverillani, tyrkytän ihteäni aina lenkkikaveriksi ja syynhän sinä arvaatkin? :)- M.D. puskast
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Siis tuohon kysymykseesi, kaksin kappalein on...
Ei minulla vaan kaverillani, tyrkytän ihteäni aina lenkkikaveriksi ja syynhän sinä arvaatkin? :)vastaappa mulle tähän jos voit!Testaan!
- mikhaildenisov
Silipa-Tuuli kirjoitti:
mitä?
tuli vastauksia,eilen istuin täällä
tunnin eikä yhtään,joku stoppas ne! mikhaildenisov kirjoitti:
tuli vastauksia,eilen istuin täällä
tunnin eikä yhtään,joku stoppas ne!outo ilta, minä kuvittelin että joku nappaa viestini, hävisi... oudosti!
- mikhaildenisov
Silipa-Tuuli kirjoitti:
outo ilta, minä kuvittelin että joku nappaa viestini, hävisi... oudosti!
tapahtu mulle.Ja parille muullekki,sain heiltä
s-postia...
- CharlieChaplin
valitettavasti allergia! Mutta pien-eläimistä...esim. kissat ei mitään oireita?
- Yxitypy
ole enemmänki allergiaa aiheuttava, kuin koira?
Mä en ole kissaihminen. Kissat ovat jotenkin sellasia luimistelijoita. Varsinkin kun niistä kasvaa sellasia isoja kolleja :=))) - Raaps
Yxitypy kirjoitti:
ole enemmänki allergiaa aiheuttava, kuin koira?
Mä en ole kissaihminen. Kissat ovat jotenkin sellasia luimistelijoita. Varsinkin kun niistä kasvaa sellasia isoja kolleja :=)))Totisesti totisesti!!..
*-Mä en ole kissaihminen. Kissat ovat jotenkin sellasia luimistelijoita. Varsinkin kun niistä kasvaa sellasia isoja kolleja :=)))-*
Kätkekää nämä sanat sydämmeenne ja tutkiskelkaa
niitä, te mirrien murtamat ja kissautetut..
Ensin pelastettiin suutari Andersson..Sitten pelastettiin eräs neitonen..
AMEN! ..AAMEEN!!
- Mantelimisu itte
olla pakosta massiivinen..miehet tykkää massiivisista koirista, et ne huomaa sun ja koiran..
- Yxitypy
mieltä olen :=)))
Ei niitä kuitenkaan kiinnostais minkään pikkupiskien takia seisahtua jutteleen :=))) - Mantelimisu itte
Yxitypy kirjoitti:
mieltä olen :=)))
Ei niitä kuitenkaan kiinnostais minkään pikkupiskien takia seisahtua jutteleen :=)))se yllämainittu sinikielinen koira vois olla hyvä..tiiän tuttavamiehellä olevan sellaisen ja se on ihana, varmaan miestenkin mielestä.
- Yxitypy
Mantelimisu itte kirjoitti:
se yllämainittu sinikielinen koira vois olla hyvä..tiiän tuttavamiehellä olevan sellaisen ja se on ihana, varmaan miestenkin mielestä.
Silipa puhuu pötyä, kuten yleensä aina :=)))
Mutta täytyy mun uskoa, et sellanen on olemassa, kun sinäkin sanot :=))
No tänäkin päivänä kuuli taas jotain uutta. Eipä menny päivä hukkaan :=)) - M.D. puskast
Yxitypy kirjoitti:
Silipa puhuu pötyä, kuten yleensä aina :=)))
Mutta täytyy mun uskoa, et sellanen on olemassa, kun sinäkin sanot :=))
No tänäkin päivänä kuuli taas jotain uutta. Eipä menny päivä hukkaan :=))testailen tätä vain.sulle hali!
- yxitypy evk
M.D. puskast kirjoitti:
testailen tätä vain.sulle hali!
hali, hali takas myös :=))
Niin muuten... mitä sä testaat? - mikhaildenisov
yxitypy evk kirjoitti:
hali, hali takas myös :=))
Niin muuten... mitä sä testaat?vain,oon salaperäinen tänään!
- M.D. puskast
on kiva seurakoira ja helppo opettaa
- yxitypy evk
Joo sitä olen myös ajatellut. Tykkään niiden surumielisen ja viisaan näköisistä silmistä :=)))
Mutta tuo orvokki mainitsi kyllä melkein parhaan rodun :=))) - mikhaildenisov
yxitypy evk kirjoitti:
Joo sitä olen myös ajatellut. Tykkään niiden surumielisen ja viisaan näköisistä silmistä :=)))
Mutta tuo orvokki mainitsi kyllä melkein parhaan rodun :=)))on paras seuralainen ,sun jälkeen!
- yxitypy evk
mikhaildenisov kirjoitti:
on paras seuralainen ,sun jälkeen!
kun sanoit kauniisti. Kiitos. Montako muuten oot ottanut? :=)))
- mikhaildenisov
yxitypy evk kirjoitti:
kun sanoit kauniisti. Kiitos. Montako muuten oot ottanut? :=)))
aamukahvia kai tarkota,eikö?
- yxitypy evk
aamukahvia kai tarkota,eikö?
miehet harvoin sanovat mitään kaunista naiselle ilman paria mäyristä. Johtuuko se siitä että ovat niin ujoja, vai siitä et nainen alkaa tuntumaan ihan kivalta muutaman oluen jälkeen :=)))
- mikhaildenisov
yxitypy evk kirjoitti:
miehet harvoin sanovat mitään kaunista naiselle ilman paria mäyristä. Johtuuko se siitä että ovat niin ujoja, vai siitä et nainen alkaa tuntumaan ihan kivalta muutaman oluen jälkeen :=)))
oikein.Miks naiset kaunistuvat 5-6 oluen jälkeen?
Sitt ei aivot enää pelaa ja silmät sumenee..O))) - yxitypy evk
oikein.Miks naiset kaunistuvat 5-6 oluen jälkeen?
Sitt ei aivot enää pelaa ja silmät sumenee..O)))otat siihen 6 lisää, ei pelaa kohta muukaan :=)))
Mä onneks vähän varauksella suhtauduinkin tuohon sun kehumiseen. Tähän ikkään mennessä on jo oppinut miehet tuntemaan :=))))
- anujohannes
mie suosittelisin että ostat vain hihnan. kuljeskelet se hihna kädessä onnettoman näköisenä ja huutelet keksimäsi koiran nimeä.vaikka Peto. näin saat varmasti huomiota myös miestaluttajilta. varsinaisen koiran voit ostaa myöhemminkin.
- yxitypy evk
ei tarvis hankkia koiraa lainkaan :=)))
Se vasta kiva ois, kun joku mies lähtis mun kans koiraa esimään ihan metsästä... vaude!
Siinä vaan pitäis vaihtaa aina kulkureittiä, etteivät alkais ihmetteleen kun aina olis koira hukassa :=)) - anujohannes
yxitypy evk kirjoitti:
ei tarvis hankkia koiraa lainkaan :=)))
Se vasta kiva ois, kun joku mies lähtis mun kans koiraa esimään ihan metsästä... vaude!
Siinä vaan pitäis vaihtaa aina kulkureittiä, etteivät alkais ihmetteleen kun aina olis koira hukassa :=))aina sanoa ettei soo vielä tullu kotia :D
- yxitypy evk
anujohannes kirjoitti:
aina sanoa ettei soo vielä tullu kotia :D
Niin just, eikä kukaan voi sanoa edes että valehtelisin :=)))
kerron pienen stoorin.... auttaa harkitsemaan rotua....
olin eräänä kauniina aamuna koiran kanssa lenkillä...siinä aikamme käveltyä mies tuli vastaan ja tuumas mulla..."omista ja on yhtä nätti ku koiransa...."
hoh hoijaa..... nehän väittää että koira ja omistaja alkavat vuosien myötä muistuttamaan toisiaan....eli meitsi on ku collie ilmeisesti....=;0)))))- yxitypy evk
pitää siis varoa ettei osta ainakaan mitään buldoggia :=)))
Mä oon joskus kattonut sun profiilias, niin kyllä sussa on jotain collieta :=)))))))))
*juoksee pakoon* yxitypy evk kirjoitti:
pitää siis varoa ettei osta ainakaan mitään buldoggia :=)))
Mä oon joskus kattonut sun profiilias, niin kyllä sussa on jotain collieta :=)))))))))
*juoksee pakoon*koht linkoon muutaman esteen....että juokse vaan....**heittää keilapalloa* eiku mikä sen nimi olikaan....uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhh ja kaato.....=;0))))
- yxitypy evk
BBrunetti kirjoitti:
koht linkoon muutaman esteen....että juokse vaan....**heittää keilapalloa* eiku mikä sen nimi olikaan....uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhh ja kaato.....=;0))))
juoksemaan kotiin.
Mutta miks sä nyt tollasesta suutut? Colliethan on ihan kivan näkösii. Voisit olla ylpee ulkonäöstäs :=)))) yxitypy evk kirjoitti:
juoksemaan kotiin.
Mutta miks sä nyt tollasesta suutut? Colliethan on ihan kivan näkösii. Voisit olla ylpee ulkonäöstäs :=))))colliet on upeita koiruuksia...=;0)))))) määä mistää suutu koskaan...=;0))
- m.d. puskasta
yxitypy evk kirjoitti:
juoksemaan kotiin.
Mutta miks sä nyt tollasesta suutut? Colliethan on ihan kivan näkösii. Voisit olla ylpee ulkonäöstäs :=))))vähän ruokailla,nähdään taas jos teknikka sallii!
- Dj Pervo
Hau hau...
http://de.fishki.net/picsp/podb12_44.jpg - varpunen.
aivan ja koira on uskollinen ystävä
ja saa käydä vieraissa , koira ei hauku.
mulla on koira chiuaa ja pinseriä
laitan siitä kuvan pistin kuvan netissä
iltalehteen montako pistettä saa
kas tässä varpusen koira poika michell 5vuotta
onkos sun mielestä söpö nukkuu ain mun kainalossa , KUVA SIIS TÄSSÄ
http://www2.iltasanomat.fi/lemmikit/upload_images/2006111923264696590439.jpg
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830