vaakamiehen valehtelu

på dig

Vaakamiehen valehtelu on rassaavaa. Aina täytyy lisätä juttuihin jokin MINÄ-lisä ja muutenkin lähes joka asiasta pitää valehdella. Tyttöystävien määrä, seksuaalinen kyky, älylliset resurssit jne..... tuollainen itsensä korostaminen antaa kuvan että todellisuudessa oma kuva on vinksallaan. Itse olen sellainen totuuden torvi ja tämä suhde kariuitui nimenomaan tuon p***an puhumiseen.

6

1430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klippi.

      Samanlainen kokemus mulla. Sanoin pari kertaa "totuuden" vaakamiehelleni, ja sekin tapahtui vain silloin kun vaakamies oli antanut täysin katteettomia lupauksia... Nämä totuudet olivat sitten ihan liikaa. Mistään ei olisi saanut sanoa mitään. Luulen, että tän kyseisen miehen kaikki aikasemmat suhteet oli päättyneet samoihin syihin, koska kaikki sen suhteet oli jääneet lyhykäisiksi, vaikka mies ei mikään nuori enää ollutkaan...

      • på dig

        Tälläkin miehellä on ollut useita suhteita ja luulen niiden päättyneen juuri tuon valehtelun takia. Vaikka vaakamies itse kertoi että yksi oli mustasukkainen, toinen halusi lapsia, kolmas oli luulotautinen ja neljäs haukkui vanhaksi(kun oli 13 vuotta nuorempi nainen kyseessä!) ja kymmenen muuta selitystä exien kanssa eroon. Jotenkin tuollainen harmittaa totuuden torvea!


      • klippi.
        på dig kirjoitti:

        Tälläkin miehellä on ollut useita suhteita ja luulen niiden päättyneen juuri tuon valehtelun takia. Vaikka vaakamies itse kertoi että yksi oli mustasukkainen, toinen halusi lapsia, kolmas oli luulotautinen ja neljäs haukkui vanhaksi(kun oli 13 vuotta nuorempi nainen kyseessä!) ja kymmenen muuta selitystä exien kanssa eroon. Jotenkin tuollainen harmittaa totuuden torvea!

        Luulen kans, että useinmiten se syy eroon on ollut juuri tää, että vaakamies ei ole ottanut kuuleviin korviinsa yhtäkään itseensä kohdistunutta arvostelua - vaikka kuinka olis ollut aihetta. Ja sitten selittää eronsa "parhain päin".

        Mä luulen ylipäänsä, että se että arvostelee vaakamiestä, muuttaa koko suhteen toisenlaiseksi vaakamiehen omassa päässä; vaakamies kait kokee, että nyt kaikki on mennyttä, "täydellinen" suhde ei olekaan enää täydellinen, jne. Vaalamies elää mun kokemuksen mukaan ison osan elämästään oman päänsä sisällä fantasoiden tällasesta "täydellisestä" suhteesta, ja mä luulen, että se perimmäinen ongelma onkin se, että vaakamies ei kestä sitä, että on itse epätäydellinen.

        On turvallisempaa lähteä suhteesta fantasioimaan uudesta täydellisestä suhteesta kuin katsoa peiliin ja yrittää muuttaa itseään...


    • Wagerbaum

      Valehtelu on yleistä alemmissa sosiaaliluokissa.

      Jousimiestä sanotaan rehellisyyden perikuvaksi. Tunnen erään yli 40v. jousimiesmiehen, joka kusettaa naiskaveriaan, exvaimoaan, äitiään ja vieläpä meitä parhaimpia kavereitaan. Hän keksii melkoisia valheita saadakseen ryyppyrahaa. Ikinä hän ei maksa vapaaehtoisesti velkojaan. Äitiään hän huorittelee jos tämä ei vippaa rahaa..
      Kaiken huipuksi tuo rehellinen jousimies teeskenteli exvaimolleen sydänkohtauksen saanutta, että sais rahaa lääkkeisiin. Rahat saatuaan hän kävi ostamassa mäyräkoiran.

      Alemmissa sosiaaliluokissa (johon itsekkin kuulun) vallitsee viidakon lait.
      Oon huomannut senkin, että me vaaaat ollaan liian rehellisiä.

      • alkohan se

        ...että alkoholilla on osuutensa, nimittäin, jos ihminen on alkoholisti, valheiden määrä kaksinkertaistuu, ja tämä ei varsinaisesti liity horoskooppeihin... muuten kuin siten, että tilastojen valossa juuri jousimies-miehillä on eniten alkoholiongelmia.

        Terv. yhden sellaisen kanssa seurustellut


      • päähäsi

        ole pälkähtänyt pyrkiä pois sieltä viidakosta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe