Pelkääkö vaakamies...

mitä ihmettä

sitoutumista? Vai onko yleisesti vaan sellainen jahkailija, joka soutaa ja huopaa niin että lähimmiltä menee hermot....Olen itse lojaali ja boheemi mut tästä miehestä ei saa kyllä mitään selvää !

9

2809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jazzpäkä

      kyllä kuulostavat kirjoitukset tutuilta täällä!ei voi kun ihmetellä. itselläni samoja kokemuksia. tapasin 3 vkoa sitten vaakatyypin ja sellasita paikallaanjunnaamista ollut että tuskailen. sanoin kyllä totuuksia tossa viimeksi ja lienee loukkaantunut, mutta ei tunnnu ymmärtävän asioihin muita näkökulmia kuin omansa!jotenkin tuntuu että haluaa miellyttää mutta sisimmistä ajatuksista ei sitten tiedäkään mitään...haluaako seurustella vai ei. antaa kahdenlaisia viestejä eli teot ovat eri mitä lepertelee kahden kesken. ja pyytää luottamaan. mutta mielestäni luottamus ansaitaan...vaan ei ainakaan näin...tällasen suorasukaisen oinattaren tekee hulluksi jos liikaa pohtii. siispä en pohdi ja annan olla .tai koitan ainakin ;)

    • naiset nyt

      pohdiskelko vaakamiehen jutskia, lukekaa ketjua ja jättäkää tollainen mies, kesä menee ihan hukkaan .
      Tiedetään että se osaa olla hurmaava niinkuin moni muukin mies mutta hukkaatte aikaanne tollaiseen.Ei muuta kuin uutta kehiin ja varmasti joskus löydätte sellaisen joka on teidän mieleen tai ainakin teidän tossun alle menevä!!!

      • katkera kauris

        tapasin vaakamiehen, aluksi oltiin vain kavereita, mies vaikutti kiinnostuneelta, pyysi numeroanikin, kun ehdotin viimeinkin treffit, kun en jaksanu enää odottaa siltä aloitetta, mies ilmoitti että tapasi juuri yhden naisen.. just. Tuntuu että tuhlasin siihen aikaa.


      • Wagerbaum
        katkera kauris kirjoitti:

        tapasin vaakamiehen, aluksi oltiin vain kavereita, mies vaikutti kiinnostuneelta, pyysi numeroanikin, kun ehdotin viimeinkin treffit, kun en jaksanu enää odottaa siltä aloitetta, mies ilmoitti että tapasi juuri yhden naisen.. just. Tuntuu että tuhlasin siihen aikaa.

        Tai sitten hän tuhlasi sinuun aikaa ja lopuksi päätti ottaa käpälät alleen.


    • RamPses

      Tiedän itsekin vaakamiehenä että en pysty sitoutumaan. Petturin aivot kun on. En pysty!

      • Wagerbauer

        "Petturin aivot kun on"?

        Et ole ensinnäkään vaaka ja toiseksi; sulla ei ole aivoja ollenkaan.


    • vaaka????

      Ei vaaka oikein itse osaa päättää. Jos hän sattuu olemaan narsistista tyyppiä, niin mikään ei ole Vaalle niin mannaa kuin pistää kaksi kilpailemaan itsestään. Ja se ennemmin haluava voittaa kisan ja vaaka on tyytyväinen. Vaaka kuuluu Kaksosen kanssa pintaliitäjiin, joskin on vähän syvällisempi. Sovittelukyvyssään Vaaka on mestariluokkaa.

      • oikeassa

        Vaakamies tosiaan saattaa laittaa kaksi naista kilpailuasetemaan - näin kävi minulle. Vaakamieheni haukkui minulle ex-naistaan usein, ei arvostanut tätä pätkääkään. Kun sitten suhteemme oli päättymässä, niin yht'äkkiä tämä ex-nainen oli taas tapetilla, ja vaakamies alkoi vihjailla, että ex-nainen on palaamassa kuvioihin. Yritti tällä saada minut jotenkin reagoimaan, "tappelemaan" hänestä, mutta minä olin jo päättnyt, etten ole enää missään tekemisissä kyseisen miehen kanssa. Ja luulen, että vaakamies sai tästä elämänsä opetuksen: rakkausasioilla ei ole syytä leikkiä.


    • tirlittan123

      sellainen on vaaka, minäkin yritin ottaa selvää yhdestä vaan eipä saanut mitään selkoa, häipy sitten eetteriin sen kummempia ilmoittamatta tai selittämättä. kysymysmerkki vaan jäi :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      555
      3318
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1455
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      51
      1291
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      34
      1274
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      166
      1227
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1183
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      100
      1029
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      972
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      922
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      357
      824
    Aihe