Pelkääkö vaakamies...

mitä ihmettä

sitoutumista? Vai onko yleisesti vaan sellainen jahkailija, joka soutaa ja huopaa niin että lähimmiltä menee hermot....Olen itse lojaali ja boheemi mut tästä miehestä ei saa kyllä mitään selvää !

9

2827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jazzpäkä

kyllä kuulostavat kirjoitukset tutuilta täällä!ei voi kun ihmetellä. itselläni samoja kokemuksia. tapasin 3 vkoa sitten vaakatyypin ja sellasita paikallaanjunnaamista ollut että tuskailen. sanoin kyllä totuuksia tossa viimeksi ja lienee loukkaantunut, mutta ei tunnnu ymmärtävän asioihin muita näkökulmia kuin omansa!jotenkin tuntuu että haluaa miellyttää mutta sisimmistä ajatuksista ei sitten tiedäkään mitään...haluaako seurustella vai ei. antaa kahdenlaisia viestejä eli teot ovat eri mitä lepertelee kahden kesken. ja pyytää luottamaan. mutta mielestäni luottamus ansaitaan...vaan ei ainakaan näin...tällasen suorasukaisen oinattaren tekee hulluksi jos liikaa pohtii. siispä en pohdi ja annan olla .tai koitan ainakin ;)

• naiset nyt

pohdiskelko vaakamiehen jutskia, lukekaa ketjua ja jättäkää tollainen mies, kesä menee ihan hukkaan .
      Tiedetään että se osaa olla hurmaava niinkuin moni muukin mies mutta hukkaatte aikaanne tollaiseen.Ei muuta kuin uutta kehiin ja varmasti joskus löydätte sellaisen joka on teidän mieleen tai ainakin teidän tossun alle menevä!!!

• katkera kauris

tapasin vaakamiehen, aluksi oltiin vain kavereita, mies vaikutti kiinnostuneelta, pyysi numeroanikin, kun ehdotin viimeinkin treffit, kun en jaksanu enää odottaa siltä aloitetta, mies ilmoitti että tapasi juuri yhden naisen.. just. Tuntuu että tuhlasin siihen aikaa.

• Wagerbaum
        katkera kauris kirjoitti:

tapasin vaakamiehen, aluksi oltiin vain kavereita, mies vaikutti kiinnostuneelta, pyysi numeroanikin, kun ehdotin viimeinkin treffit, kun en jaksanu enää odottaa siltä aloitetta, mies ilmoitti että tapasi juuri yhden naisen.. just. Tuntuu että tuhlasin siihen aikaa.

Tai sitten hän tuhlasi sinuun aikaa ja lopuksi päätti ottaa käpälät alleen.

• RamPses

Tiedän itsekin vaakamiehenä että en pysty sitoutumaan. Petturin aivot kun on. En pysty!

• Wagerbauer

"Petturin aivot kun on"?

Et ole ensinnäkään vaaka ja toiseksi; sulla ei ole aivoja ollenkaan.

• vaaka????

Ei vaaka oikein itse osaa päättää. Jos hän sattuu olemaan narsistista tyyppiä, niin mikään ei ole Vaalle niin mannaa kuin pistää kaksi kilpailemaan itsestään. Ja se ennemmin haluava voittaa kisan ja vaaka on tyytyväinen. Vaaka kuuluu Kaksosen kanssa pintaliitäjiin, joskin on vähän syvällisempi. Sovittelukyvyssään Vaaka on mestariluokkaa.

• oikeassa

Vaakamies tosiaan saattaa laittaa kaksi naista kilpailuasetemaan - näin kävi minulle. Vaakamieheni haukkui minulle ex-naistaan usein, ei arvostanut tätä pätkääkään. Kun sitten suhteemme oli päättymässä, niin yht'äkkiä tämä ex-nainen oli taas tapetilla, ja vaakamies alkoi vihjailla, että ex-nainen on palaamassa kuvioihin. Yritti tällä saada minut jotenkin reagoimaan, "tappelemaan" hänestä, mutta minä olin jo päättnyt, etten ole enää missään tekemisissä kyseisen miehen kanssa. Ja luulen, että vaakamies sai tästä elämänsä opetuksen: rakkausasioilla ei ole syytä leikkiä.

• tirlittan123

sellainen on vaaka, minäkin yritin ottaa selvää yhdestä vaan eipä saanut mitään selkoa, häipy sitten eetteriin sen kummempia ilmoittamatta tai selittämättä. kysymysmerkki vaan jäi :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe