VesimiesN ja HärkäM

Miu

Heips
Mietin tulevaisuutta. Olen äkkipikainen vesimies nainen, rehti ja rakastava.Olen seurustellut pitkään vesimiesM kanssa, ja todennut useaan kertaan että ei toimi. Olemme liian meneviä molemmat. Olisko vesimies N ja härkä M mahdoton yhtälö? HärkäM on rauhallinen ja huomioiva.

11

2392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perusteella

      valita - tai siis jonkin syntymäajan - pitäisi nyt vähänkin täysjärkisen ihmisen tajuta,että pieleen menee kun tuolta pohjalta ruvetaan pelaamaan!!!
      Järkeä kehiin ja jättäkää nuo saatanan tähtimerkkileikit omaan arvoonsa.

    • Leeni

      Olen itse veskarinainen ja kun olen törmännyt veskarimieheen, ollaan liian samanlaisia... ei ole toiminut, mutta ainahan poikkeuksia on, kun mennään astrologisiin tulkintoihin ja tosielämään...

    • astroM

      Kertomasi perusteella sopii härkä. Molempien ominaisuudet ovat kyllä kaukana, mutta oikein sovitettuna ne muodostavat todella laajan elämän tuntemuksen kirjon. Yhdessä te olette enemmän kuin kumpikaan yksin. Härkä maanmerkkinä juurruttaa ilmanmerkin tämän maailman todellisuuteen.

    • minun kohdallani

      Härkä oli minulle jotenkin liian ahdistava. Aina vaatimassa kaikkea, ei ymmärtänyt, että tarvitsen omaakin aikaa välillä. Härkä oli myös jotenkin liian tylsä ja liian fyysinen. Juttelutuokiot jäi liian vähiin. Seksikumppanina ihan ok, mutta en olisi voinut harkita pidempää suhdetta härän kanssa..

      • minulla

        "Härkä oli minulle jotenkin liian ahdistava. Aina vaatimassa kaikkea, ei ymmärtänyt, että tarvitsen omaakin aikaa välillä. Härkä oli myös jotenkin liian tylsä ja liian fyysinen."

        Mulla oli täysin sama


    • kokenut??

      vesimies ja härkä , kokennut senkin jo ei mahdoton yhtälö, mutta vaikeita aikoja tulee eteen ja pulmallisia asioita. jäärä päisyys kumallakin luonne ja helposti ei periksi anneta. no vesi miehelle suotuisia elämän kumppaneita on ainoastaan muutama ja ne ovat tässä.

      kaksonen,vaaka, jousimies ja tietysti vesimies.

      • Härkä mies

        ainakin hyvin yhteen ja ainoa ihminen jonka kanssa on syvällisiä keskusteluita käyty ja tosi pitkiä. Joille ei ole tullut loppua ennen kuin olemme molemmat väsyneet esim. aamuyöstä.


      • fiatjeps
        Härkä mies kirjoitti:

        ainakin hyvin yhteen ja ainoa ihminen jonka kanssa on syvällisiä keskusteluita käyty ja tosi pitkiä. Joille ei ole tullut loppua ennen kuin olemme molemmat väsyneet esim. aamuyöstä.

        ja mulla on parikin erin omaista ystävää naisia kumpikin ja vesimiehiä. aivan loistavia ja luontevia keskustelukumppaneita luotettavia ja lämpimiä toivottavasti osaan olla heidän ystävyytensä arvoinen,, eli ainakin keskustelutasolla toimii ..


    • Tirppana7

      Härkä mies on mulle ainakin kuin vastaus rukouksiin. Hellä, huomioiva ja ennenkaikkea, mihin en todellakaan ole itse ikinä törmännyt, todella kulkee rinnalla, ei perässä eikä takana. Vaikka olen juoksuni juossut eikä mieleeni tulisi todellakaan olla uskoton, härkäni on aikalailla mustis luonne. Soittelee jatkuvasti, epäilee että en haluakaan häntä yms. Minua veskarina jotenkin ahdistaa välillä kun olen hänen mielestään kuin jokin yli-ihminen ja ikäänkuin hän ei voisi olla hetkeäkään olla ilman seuraani. joskus kun haluaisin vain olla omissa ajatuksissani ja yksin, antaa kaikkien vesimies unelmieni lentää on ahdistavaa nyhjätä. voi olla että pelkään turhaan sillä onhan suhteemmekin nuori mutta toivon ettei hän tukahduta mua. siihen ei ole kuin yksi keino sitten. sieluni vapaudesta en luovu!

    • Sui

      Minä olen härkä-nainen ja avomieheni vesimies, eli toisinpäin kuin teillä. Mielestäni suhteemme on aika hemmetin loistava, molemmat ollaan umpirehellisiä, ja sillä porskuttelee jo pitkälle. Annan tilaa miehen tarpeille välillä mennä vähän vapaammin, sillä tiedän ettei ketään voi omistaa. Antamalla liekaa löysälle, se ei lähdekkään minnekkään! JA MEILLE TULEE VAUVA!

    • hermo menee

      Olen itse vesimiesnainen ja seurustellut kaksi kertaa haran kanssa (ensimmainen suhde kesti 4.5vuotta, toinen muutaman kuukauden). Kiinnostun usein harkamiehista ja luulen minua kiehtovan haran vahvuus, lampoisyys, suoruus - itse kun olen kylma ja viilea vesimies. Harkamies taas kiinnostuu siita etta olen alussa hyvinkin saavuttamattomissa.

      Sen voin harkamiehista yleisesti sanoa etta hyvin tunteikkaita ja lampoisia ihmisia, omistushaluisia alusta asti (eli vesimiesta alkaa ahdistaa). Haralla tuntuu olevan jalat maassa koko ajan ja vaikka keskustelua syntyi suhteellisen hyvin, ei harka ymmarra vesimiehen erilaista, "leijailevaa" ajatusmaailmaa. Tuntui siis ettei toinen paassyt ajatusmaailmani tasolle ja siksi syntyi riitaa ja vaarinymmarryksia.

      Omat harkamieheni olivat todella maallisen omaisuuden peraan, kun taas itseani kiinnostaa enemman vapaus ja matkustelu (tyypillista vesimiehelle). Taman vuoksi haran voi olla vaikea ymmartaa vesimiesta joka ei antaudu samalle tasolle maan paalle haran kanssa.

      Voisin siis kai sanoa etta vesimies nakee haran usein tylsana. Mutta joku niissa kiehtookin. Itsellani varmasti se etta harka saa minut nayttamaan tunteeni.

      Ei mahdoton yhtalo, mutta mahdottomia jaarapaita molemmat merkit joten riidan tullen kumpikaan ei halua ymmartaa toista, kumpikin on oikeassa ja periksi ei anneta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe