Heips
Mietin tulevaisuutta. Olen äkkipikainen vesimies nainen, rehti ja rakastava.Olen seurustellut pitkään vesimiesM kanssa, ja todennut useaan kertaan että ei toimi. Olemme liian meneviä molemmat. Olisko vesimies N ja härkä M mahdoton yhtälö? HärkäM on rauhallinen ja huomioiva.
VesimiesN ja HärkäM
11
2411
Vastaukset
- perusteella
valita - tai siis jonkin syntymäajan - pitäisi nyt vähänkin täysjärkisen ihmisen tajuta,että pieleen menee kun tuolta pohjalta ruvetaan pelaamaan!!!
Järkeä kehiin ja jättäkää nuo saatanan tähtimerkkileikit omaan arvoonsa. - Leeni
Olen itse veskarinainen ja kun olen törmännyt veskarimieheen, ollaan liian samanlaisia... ei ole toiminut, mutta ainahan poikkeuksia on, kun mennään astrologisiin tulkintoihin ja tosielämään...
- astroM
Kertomasi perusteella sopii härkä. Molempien ominaisuudet ovat kyllä kaukana, mutta oikein sovitettuna ne muodostavat todella laajan elämän tuntemuksen kirjon. Yhdessä te olette enemmän kuin kumpikaan yksin. Härkä maanmerkkinä juurruttaa ilmanmerkin tämän maailman todellisuuteen.
- minun kohdallani
Härkä oli minulle jotenkin liian ahdistava. Aina vaatimassa kaikkea, ei ymmärtänyt, että tarvitsen omaakin aikaa välillä. Härkä oli myös jotenkin liian tylsä ja liian fyysinen. Juttelutuokiot jäi liian vähiin. Seksikumppanina ihan ok, mutta en olisi voinut harkita pidempää suhdetta härän kanssa..
- minulla
"Härkä oli minulle jotenkin liian ahdistava. Aina vaatimassa kaikkea, ei ymmärtänyt, että tarvitsen omaakin aikaa välillä. Härkä oli myös jotenkin liian tylsä ja liian fyysinen."
Mulla oli täysin sama
- kokenut??
vesimies ja härkä , kokennut senkin jo ei mahdoton yhtälö, mutta vaikeita aikoja tulee eteen ja pulmallisia asioita. jäärä päisyys kumallakin luonne ja helposti ei periksi anneta. no vesi miehelle suotuisia elämän kumppaneita on ainoastaan muutama ja ne ovat tässä.
kaksonen,vaaka, jousimies ja tietysti vesimies.- Härkä mies
ainakin hyvin yhteen ja ainoa ihminen jonka kanssa on syvällisiä keskusteluita käyty ja tosi pitkiä. Joille ei ole tullut loppua ennen kuin olemme molemmat väsyneet esim. aamuyöstä.
- fiatjeps
Härkä mies kirjoitti:
ainakin hyvin yhteen ja ainoa ihminen jonka kanssa on syvällisiä keskusteluita käyty ja tosi pitkiä. Joille ei ole tullut loppua ennen kuin olemme molemmat väsyneet esim. aamuyöstä.
ja mulla on parikin erin omaista ystävää naisia kumpikin ja vesimiehiä. aivan loistavia ja luontevia keskustelukumppaneita luotettavia ja lämpimiä toivottavasti osaan olla heidän ystävyytensä arvoinen,, eli ainakin keskustelutasolla toimii ..
- Tirppana7
Härkä mies on mulle ainakin kuin vastaus rukouksiin. Hellä, huomioiva ja ennenkaikkea, mihin en todellakaan ole itse ikinä törmännyt, todella kulkee rinnalla, ei perässä eikä takana. Vaikka olen juoksuni juossut eikä mieleeni tulisi todellakaan olla uskoton, härkäni on aikalailla mustis luonne. Soittelee jatkuvasti, epäilee että en haluakaan häntä yms. Minua veskarina jotenkin ahdistaa välillä kun olen hänen mielestään kuin jokin yli-ihminen ja ikäänkuin hän ei voisi olla hetkeäkään olla ilman seuraani. joskus kun haluaisin vain olla omissa ajatuksissani ja yksin, antaa kaikkien vesimies unelmieni lentää on ahdistavaa nyhjätä. voi olla että pelkään turhaan sillä onhan suhteemmekin nuori mutta toivon ettei hän tukahduta mua. siihen ei ole kuin yksi keino sitten. sieluni vapaudesta en luovu!
- Sui
Minä olen härkä-nainen ja avomieheni vesimies, eli toisinpäin kuin teillä. Mielestäni suhteemme on aika hemmetin loistava, molemmat ollaan umpirehellisiä, ja sillä porskuttelee jo pitkälle. Annan tilaa miehen tarpeille välillä mennä vähän vapaammin, sillä tiedän ettei ketään voi omistaa. Antamalla liekaa löysälle, se ei lähdekkään minnekkään! JA MEILLE TULEE VAUVA!
- hermo menee
Olen itse vesimiesnainen ja seurustellut kaksi kertaa haran kanssa (ensimmainen suhde kesti 4.5vuotta, toinen muutaman kuukauden). Kiinnostun usein harkamiehista ja luulen minua kiehtovan haran vahvuus, lampoisyys, suoruus - itse kun olen kylma ja viilea vesimies. Harkamies taas kiinnostuu siita etta olen alussa hyvinkin saavuttamattomissa.
Sen voin harkamiehista yleisesti sanoa etta hyvin tunteikkaita ja lampoisia ihmisia, omistushaluisia alusta asti (eli vesimiesta alkaa ahdistaa). Haralla tuntuu olevan jalat maassa koko ajan ja vaikka keskustelua syntyi suhteellisen hyvin, ei harka ymmarra vesimiehen erilaista, "leijailevaa" ajatusmaailmaa. Tuntui siis ettei toinen paassyt ajatusmaailmani tasolle ja siksi syntyi riitaa ja vaarinymmarryksia.
Omat harkamieheni olivat todella maallisen omaisuuden peraan, kun taas itseani kiinnostaa enemman vapaus ja matkustelu (tyypillista vesimiehelle). Taman vuoksi haran voi olla vaikea ymmartaa vesimiesta joka ei antaudu samalle tasolle maan paalle haran kanssa.
Voisin siis kai sanoa etta vesimies nakee haran usein tylsana. Mutta joku niissa kiehtookin. Itsellani varmasti se etta harka saa minut nayttamaan tunteeni.
Ei mahdoton yhtalo, mutta mahdottomia jaarapaita molemmat merkit joten riidan tullen kumpikaan ei halua ymmartaa toista, kumpikin on oikeassa ja periksi ei anneta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982