Onko kellään tietämystä mihin Kuopiossa kannattaisi hakeutua ADHD tutkimuksiin. Kyseessä nuori jolla paljon erilaisia vaikeuksia elämänhallinnassa.
Elämä liukumassa pahasti käsistä jos ei jostain löydy apua ja tukea, itse ei jaksa tai pysty "ottamaan itseään niskasta". ADHD epäilys ollut jo kauan mielessä.
Tutkimuksiin
3
2187
Vastaukset
- PekkaPerusPoika
En Kuopiosta tiedä, mutta työvoimatoimiston ammatinvalintapsykologi suositteli minulle vierailua yksityisen lääkärin vastaanotolle (työkkärin maksusitoumuksella), ja sieltä sain lähetteen tutkimuksiin psykiatriselle osastolle.
Oma elämä on ajautunut aika huonoille urille, ja olin pahimmillaan todella huonossa jamassa. Olisinpa mennyt lääkärille aiemmin. Nyt olen hieman tutustunut muutamaan "perusteokseen", mutta ei riitä nykyään kärsivällisyys ja keskittymiskyky edes ohuen kuntoutusvihkon lukemiseen kannesta kanteen. Silti kirjoja selaillessa on tuntunut kuin olisin lukenut omaa elämääni muiden kertomana.
Suosittelen lämpimästi tutkimuksia ennen kuin asiat salakavalasti luisuvat käsistä, ja sitten ollaan umpikujassa... - oman
alueen lääkärin vastaanottohoitajalle, niin uskon ettäneuvoo. Sellainen tuntuma on, että keskustan terveysasemalla on yksikkö (lasten/nuorten) neurologisille ja kysissä uskois ainakin olevan. Yksi keino voi olla kysin nuorten psykiatrisen kautta päästä tutkimuksiin, mutta sinne just tarvii lähetteen Tk:sta. Tsemppiä!
- Kahden adhd lapsen äiti
Kuopiossa huonoja kokemuksia lasten adhd avun saannissa, itse täytyy olla joka asiassa todella aktiivinen ja vaatia apua ja neuvoja. Parasta mennä lääkärille ja pyytää lähete tarkempiin tutkimuksiin. Jos lääkäri jostain syystä ei lähetettä anna, ota yhteys keskussairaalaan. Joku kyllä auttaa, kunhan jaksat olla vaativainen. Onnea jatkoon!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1142517Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?191954- 37915
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36836
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119815Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35792