Että miltä nyt tuntuu?? Tuskaisen henkisen kasvun ja työn taival kohta takana! Oppinut läksyt? Elämä edessä... mutta työn takana
Saturnus liukumassa pois!!
5
1095
Vastaukset
- *leo*
Hyvälle tuntuu jos helpotusta edessä,sen verran kovaa aikaa viime vuodet olleet,ja siinä oikeassa olet että kulunut aika on antanut oppia henkiseen kasvuun.Toivon todella että nyt alkais uusi ja rikas aika jossa vois hyödyntää opittua.
- jellona, hui
Oma kaurismieheni on ollut vakavasti sairas 1 1/2 vuotta. Henkisen kasvun paikka tämä on ollut niin minulle kuin hänelle. sitä ennen oli jos jonkinlaisia pikkuhankaluuksia. Olisko se vaan ollut tätä saturnuksen taikaa? Kunpa kaikki kääntyisi pian hyväksi jälleen, mies voittaisi vakavan sairauden ja elämä jatkuisi!
- Vaikeatvuodet
jellona, hui kirjoitti:
Oma kaurismieheni on ollut vakavasti sairas 1 1/2 vuotta. Henkisen kasvun paikka tämä on ollut niin minulle kuin hänelle. sitä ennen oli jos jonkinlaisia pikkuhankaluuksia. Olisko se vaan ollut tätä saturnuksen taikaa? Kunpa kaikki kääntyisi pian hyväksi jälleen, mies voittaisi vakavan sairauden ja elämä jatkuisi!
...minulle miten saturnus siis on voinut vaikuttaa menneisiin aikoihin. En ole perehtynyt mutta nyt kiinnostaa ottaa selvää. Itselläni on ollut erittäin vaikeita aikoja 1995-2000 ja uudelleen nyt 2005-2007 ja haluaisin elämälleni jo helpotusta. Ja nämä vaikeudet ovat parisuhteissa, ei työelämässä, siellä näyttäisi menevän (ja lähtevän menemään) yhä paremmin.
Luin jostain että tässä elokuussa on juuri jokin käänne...liittyikö se saturnukseen???
Kiitti etukäteen:D - *leo*
Vaikeatvuodet kirjoitti:
...minulle miten saturnus siis on voinut vaikuttaa menneisiin aikoihin. En ole perehtynyt mutta nyt kiinnostaa ottaa selvää. Itselläni on ollut erittäin vaikeita aikoja 1995-2000 ja uudelleen nyt 2005-2007 ja haluaisin elämälleni jo helpotusta. Ja nämä vaikeudet ovat parisuhteissa, ei työelämässä, siellä näyttäisi menevän (ja lähtevän menemään) yhä paremmin.
Luin jostain että tässä elokuussa on juuri jokin käänne...liittyikö se saturnukseen???
Kiitti etukäteen:DItsellä ollut kaikenlaisia vaikeuksia koko elämän mutta vuodesta 2000 lähtien vasta kokenut ne ongelmiksi..ja ne on liittynyt koko elämän hallintaan,sitä käännettä odotan kovasti meni miten päin tahansa :)voimia muille leijonille.
- elämä on ihan kivaa
*leo* kirjoitti:
Itsellä ollut kaikenlaisia vaikeuksia koko elämän mutta vuodesta 2000 lähtien vasta kokenut ne ongelmiksi..ja ne on liittynyt koko elämän hallintaan,sitä käännettä odotan kovasti meni miten päin tahansa :)voimia muille leijonille.
mutta varsinkin vuodet 2004 ja 2005 oli vaikeita vuosia. Todellinen kasvun paikka. Tuli ero, potkut (työttömyys) ja liiallinen alkoholi juhlinta.
Mutta nyt elämä hymyilee. Ihana mies ja lapsi tulossa. Vakituinen työpaikkakin ansaittu.
Mutta kamalalta tuntuu kun ajattelee sitä aikaa mitä aiemmin eli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734