Ihmettelen vain sitä, ovatko leijonat loppujen lopuksi leijonia? Annoin juuri ymmärtää, että suhteemme ei voi toimia, jos toinen vahtii muutaman tosi tiiviin yhdessäolokuukauden jälkeen puheluitani, saamiani tekstiviestejä ja on tosi murtunut, kun en vain jaksa enää. Neuvoo etc... Antakaa mulle neuvoja!
Aikuinen veskari
Leijona vai?
10
2173
Vastaukset
- VeskariNainen
Minun leijonani on tulossa ulkomailta luokseni ja pitää tiiviisti yhteyttä puhelimitse ja sähköpostitse. Ja antaa todella neuvoja mitä saan tehdä ja mitä en ja ehkä käskevään sävyyn.Siis onko odotettavissa samanlaista vahtuuta kuin sinulla, apuva...
- velmu69
Sen mitä Leijona miehiin tulee,niin he ovat hyvin mustasukkasia..ja määräileviä ja tahtoo muuttaa naistaan!
Mutta Leijona naiset eivt ole samanlaisia...tai en voi ainakaan omalla kohdalla sanoa sitä...itse tarvitse tilaa olla..ja niin saa se toinenkin! Mut se tuli mieleen,kun tunnen Veskareita ystävinä..he ovat välillä hyvin viileitä...ja se tekee ehkä leijona miehestä epävarman...ehkä se aiheuttaa tälläsiä juttuja?! Leijona mihen pitää olla se pää....;) - Leeni
velmu69 kirjoitti:
Sen mitä Leijona miehiin tulee,niin he ovat hyvin mustasukkasia..ja määräileviä ja tahtoo muuttaa naistaan!
Mutta Leijona naiset eivt ole samanlaisia...tai en voi ainakaan omalla kohdalla sanoa sitä...itse tarvitse tilaa olla..ja niin saa se toinenkin! Mut se tuli mieleen,kun tunnen Veskareita ystävinä..he ovat välillä hyvin viileitä...ja se tekee ehkä leijona miehestä epävarman...ehkä se aiheuttaa tälläsiä juttuja?! Leijona mihen pitää olla se pää....;)Ai ollaankos viileitä? Ehkä vaikka leijonien mielestä. Haluni lopettaa suhde näytti murtavan miehen. Mutta voimat eivät vain riitä.
- Lionman35
velmu69 kirjoitti:
Mutta Leijona naiset eivt ole samanlaisia...tai en voi ainakaan omalla kohdalla sanoa sitä...itse tarvitse tilaa olla..ja niin saa se toinenkin! Mut se tuli mieleen,kun tunnen Veskareita ystävinä..he ovat välillä hyvin viileitä...ja se tekee ehkä leijona miehestä epävarman...ehkä se aiheuttaa tälläsiä juttuja?! Leijona mihen pitää olla se pää....;)nyt valtavasti tulisi mieleen aloittaa jotain "muuttamis" leikkiä. Kaikissa kun on noi huonot puolensa ja kyllä ne on kestettävä, ja jos homma ei omalla painollaan toimi, niin turha siinä sitten on "muutella" ihmistä. Mustasukkaisuus laantuu iän myötä ja siinä pätee myös seuraava asia, mitäs sitä omaansa vahtimaan kun saman ajan voi käyttää auringossa lekotellessa :)
- Leeni
Lionman35 kirjoitti:
nyt valtavasti tulisi mieleen aloittaa jotain "muuttamis" leikkiä. Kaikissa kun on noi huonot puolensa ja kyllä ne on kestettävä, ja jos homma ei omalla painollaan toimi, niin turha siinä sitten on "muutella" ihmistä. Mustasukkaisuus laantuu iän myötä ja siinä pätee myös seuraava asia, mitäs sitä omaansa vahtimaan kun saman ajan voi käyttää auringossa lekotellessa :)
Niin, mitä toista muuttamaan! Mutta ei vain arjessa näkynyt tämä asía, vaikka siitä keskusteltiin. Minä tein sen nätisti, mutta tässä ollaan ja yksin. Parempi näin, ei se toinen muutu, jos en minäkään. Ei vain sujunut.
- Lionman35
Leeni kirjoitti:
Niin, mitä toista muuttamaan! Mutta ei vain arjessa näkynyt tämä asía, vaikka siitä keskusteltiin. Minä tein sen nätisti, mutta tässä ollaan ja yksin. Parempi näin, ei se toinen muutu, jos en minäkään. Ei vain sujunut.
tuo mustasukkaisuuden pirulainen vain niin vahva tunne on ettei sitä taideta pelkällä puheella poistaa. Itse tuli elettyä suhteessa jossa olimme kumpikin melkoisen mustasukkaisia ja riidat olivat aikamoista rytinää. Ei kuitenkaan niin pahaa ettei jotain hyvääkin, kun pölyt oli laskeutuneet niin kehiin tuli aivan toisenlaiset rytinät....... :)
- Miee
Mä olen leijona,mutta nainen. Mä en ainakaan ole kun vähän mustis,ja mieleeni ei koskaan tulis tutkia puhelinta ym,jos luotan. Tietty jos en luota,niin tarkistan tilanteen ja näin sain ex-miehenikin kiinni. Joskus se on paikallaan muttei aina!Leijonamiehiä en tunne... Ehkä on parempi erossa,jos suhde ei mee niinkun haluaa. Lykkyä jatkoon!
- Leeni
Parempi erossa - oli pakko päätyä siihen ratkaisuun. Nyt, kun suhde oli vielä suht tuore... Kellot kilkattivat.
- angi
syntymäpäivät ovat alkaneet. Kirjoitin galleriaan pienen neuvon leijonille lopuksi että ymmärtäisivät olla varuillaan kumppaninsa suhteen.
- Nimetön
jos sua vahditaan kun pikkukakaraa, sun puolisolla on itsetunnossa jotain häikkiä. mustasukkasuutta tai jotain. parisuhteessakin jokaisella on oma vapaus kaverit jne..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992