mua on jollain lailla kiehtonut toi ajatus jo pitemmän aikaa...... miten huoraksi "päästään"? tahtoisin sitä kiihotusta vieraitten miesten osalta, ja ihan luvalla päästä tekemään kaikkea vieraitten miesten kanssa....... ja siitä vielä maksettais!! olenko jollain lailla outo vai onks tää ihan normaali työpaikkatoive??!
haluaisin huoraksi!
18
5119
Vastaukset
- Cornelius
Näin on hyvä aloittaa: ota yhteyttä alla olevaan sähköposti osoitteeseen. Kerro hieman itsestäsi ja ilmoita palkkiovaatimuksesi niin katson olenko kiinnostunut.
Ja näin oletkin jo matkalla uuteen ammattiisi.
Yhteystiedot [email protected] - mies
saattaa olla että työ on ja tulisi olemaan turhankin raskasta. useita miehiä monesti päivässä ja rahaa tulee mutta joku muu rahastaa ne. ule mun orjaksi niin näytän millasta se tulee olemaan
- Hemmo
Kirjoitat tänne kuvan ja palkkatoivomuksen kera ja sit eiku asiaan. Ei se sen vaikeampaa ole!
[email protected] - koo koo
Laita vaikka ilmo lehteen, siitä se alkaa.
Muista kuitenkin että huora on huora, se tekee mitä sanotaan ja mistä maksetaan. Sun toiveita ei kuunnella eikä sua kunnioiteta. Oot pelkkä reikä ja reikänä sua kohdellaan.
Jos eksyn väärälle reviirille, voipi Igor tulla kyselemään kummia.. - mikko
kuulostaa mielenkiintoiselta. jutellaanko tarkemmin sähköpostitse? sähköpostini on [email protected]
- Janze
Ota yhteyttä: [email protected]
- Janze
Olen neitsyt miehenalku (18). Ota yhteyttä, jos haluat päättää poikuuteni: [email protected]
- Asiakas
on riskinsä.
Jos olet nuori ja hyvännäköinen niin kannattaa pitää taso korkealla, niin riskitkin ovat pienemmät.
En silti suosittele. - Ripa
sihteeriopisto.netin varmat treffit. iskuri-deitti on myös muuttunut prostituoitujen kanavaksi. sinne numero ja esittely ja soittoja odottelemaan.
tuollaisille suomalaisille osa-aikaprostituoiduille olen yleensä maksanut 200 euroa käynti, yleensä sellainen reilu tunti. muutamasta turvallisesta vakiasiakkaasta saa jo mukavasti tuohta taskunpohjalle, eikä varmasti ole yhtä vaarallista tai kuluttavaakaan kuin sellainen liukuhihnamainen 30 min / mies.
päätoimeksi en suosittele. sellaiset tytöt muuttuu zombiksi. sivubisneksenä kokeilla varmaan ihan jees. - kissa
Totta luulisin huoraksi on helppo alkaa ensi kerralla vaan miehelle selvästi ilmoitat paljon maksaa jos haluaa sinua panna.. Se siinä ja uusi ura on auennut...
- Kympin huora
Tajuatko että se tuhoaa seksuaalisen itsetuntosi ja vie sinulta lopullisesti kyvyn nauttia seksistä?
Itselleni kävi juuri näin.
Silti olen edelleen huora, siitä saa niin hyvät rahat että tavallinen palkkatyö ei kiinnosta.
Mutta nautinto on kaukana siitä hommasta!
Siinä on vain asiakkaalla hauskaa. - 100
Moi!
Olen vähän yli 100 kiloinen, keski-ikäinen ja karvainen mies.
Ilmoituksesi sai minut innostumaan kovasti?
Voisimmeko tavata lähiaikoina?
T: 100 kiloa elämän iloa - minä
Laita viestiä osoitteeseen [email protected] ja kerro hieman lisää itsestäsi...
- ms16
Ootko menettänyt järkesi?! Jos ryhdyt huoraksi saat huonon maineen ja voit saada vaikka HIV-tartunnan! Tai sut voidaan pahoinpidellä. Mä OLIN huora. Sit yks mun asiakas puukotti mua reiteen ja vatsaan. Lääkärin mukaan olin jo melkein kuollut kun minut vietiin sairaalaan. Lojuin koomassa 2 viikkoa. Vanhemmat itkivät joka päivä vierelläni. Haluatko todella tuottaa sellaista tuskaa perheellesi? Läheisillesi? Kyllä seksi poikaystävän kanssa on pakko riittää! Sekstaatte sitten vaikka vähän enemmän! Mitä vain! Mutta muista sitten että sinua oli varoitettu! Voin kyllä alkaa mail-vaihtoon sun kanssa. Ehkäpä voisin auttaa sua. Mun osoite: [email protected]
Mailaa mulle niin mä autan sua niin paljon kun vaan voin!:) - Anonyymi
Seksi
- Anonyymi
Miten saisin uran mieshuorana? T. 39v Turqu
- Anonyymi
Helppo nakki. Mene strippariksi striptease clubille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995