Ideoita miten juhlia 30.v synttäreitä silloin kun alkoholinkäyttö ei ole mahdollista? Eli baarikierrokset ja muut kännäämiskokoontumiset on poissa vaihtoehdoista.
alkoholittomat 30v. juhlat
4
1336
Vastaukset
- jo kutsussa tuoda
selkeesti esiin, ett juhlat on holittomat. Jos nimen omaan vieraidenkin pitää olla selvin päin. Ettei tule väärinkäsityksiä ja pettymyksiä. Olen kyllä ollut sellaisissa 30v juhlissa, joissa sankari oli selvin päin ja muut ottivat. Hauskaa ohjelmaa vaan kehiin, itse osaan pitää hauskaa selvinkin päin. Olen ollut jopa viimeisilläni raskaana kverin kännipolttareissa ja hauskaa oli!! Saunomista, kisailua yms..
- MIE VAAN
Jos nainen niin sitten ihan vain hierontaa,kosmetologia ym
Jos mies, viekää mäkiautolla laskeemaan (jos mahdolista),parturiin parran/hiusten ajoon,migris radalle,moottoripyörä radalle onhan näitä
Mulla oli vastaavat juhlat ja ystävät kävi kylässä kahvilla ja sen jälkeen veivät minut keilaamaan ja elokuviin
ja kivaa oli
- satu40
paintballrata, seksiväline-esittely kotona tms?
- lkjrekl
Annatte vihjeitä tyyliin polttarit...HEI NE ON SYNTTÄRIT!..ei polttarit..LAita tosiaan kutsukorttiin tieto niin ei tartte kenenkään vinkua sit ja mitä muuta synttäreillä sit muuta tarttee kuin kahvia ja kakkua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723