NYT KAIPAA APUA

Obi-Wan Kenobi

Moi.
jos tiedätte jonkun paikan suomessa, missä on ligthsaper eli lasermiekka myynnissä kertokaa. Olen jo ettiny aika lailla mut en ole löytäny.

Kiitos jo etukäteen

3

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the-empor

haukiputaan säästökuopassa pitäs olla ainakin viikko sitten oli

• jediboy

pulju.fi sivulla on kaikenlaista krääsää, mutta sieltä löydät FORCE FX LIGHTSABERIN, esikuvansa näköisiä....valittavana on darth vaderin, luke skywalkerin, anakin skywalkerin, darth maulin, yodan ja mace windun valomiekat. Hintaan; 150e.., mutta lue sieltä vielä lissää.

• *Juzzi*

Moi! Multa löytyy keräilykappaleena hyllyllä pölyttynyt aito Force FX lightsaber
      (Tätä lähemmäs "oikeaa" valosapelia ei pääse, yksityiskohdat ja toiminta huipputasoa
      (valo ja ääniefektit uskomattomia). Tämä on se Darth Vaderin punainen malli.
      Täysin uutta vastaavassa kunnossa ja vaikuttaa erityisen kestävältä vaikkei sitä
      miekkailu tarkoitukseen olekaan tarkoitettu. Itsellä ei ole sille mitään käyttöä
      joten olen myymässä sitä pois. Täältä näet videopätkää ja specsejä valosapelista:
      http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=338
      Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä 0440908805
      Saa yrittää tinkiä, hinta 130€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe