Sperma

Ira19

Mille sperma maistuu?

11

8341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nooo

      tota tota, miten sen voisi selittää. Ehkä aavistuksen verran suolaista, mutta aika neutraalia ja lämmintä:DDDD (tuoksu erikseen)

    • Imuttelija

      Mun mielestä sperma ei maistu miltään. Joskus olen oikein miettimällä miettinyt mikä maku olis lähinnä sitä ja oma räkä ehkä on. Vähän yllättävä ajatus, myönnän, mutta kai kaikki on joskus maistanut omaa räkäänsä? Sehän ei itse asiassa maistu miltään.

      En koskaan ole ehtinyt huomata, että sperma oli klimppistä kuten joskus väitetään tai vaikkapa lämmintä, mutta mä en myöskään jää leikkimään spermalla suussani. Kun mieheltä tulee, annan ruikkia suuhuni ja sitten nielaisen. Ei se ihan juoksevaa ole kuten vesi, mutta löysempää kuin mun räkä (anteeks nyt tää vertaus!)

      Ei se ole mansikkamehua, mutta ei todellakaan maistu miltään pahaltakaan :-)

      Jotkut miehet ei tykkää suukotella suihinoton jälkihellittelyssä, mutta on ollut sellaisiakin, jotka haluaa oikein maistaa ja tietää miltä he itse maistuu. Heh, yleensä nää miehet on kyllä maistanut omaa makuaan jo aiemminkin uteliasuuttaan...

      Pidän huomattavasti enemmän sperman mausta kuin omien nesteitteni mausta, jota olen päässyt kokeilemaan kun joskus yhdynnän lopuksi kysyn haluaako mies tulla suuhuni. Mun maku on selvästi aika pistävän terävä, miehet väittää että ihana, vaikka joskus mietin suuseksiä saadessani, että voi miesparkaa, kun maistun niin voimakkaalta... Kyllä mulla on paljon paremman oltavat kun saan kalua imeä ja spermat niellä :-)

      • Juoppete

        Mulal ainakin sellasta karvasta ja ihan polttelee kurkkua, kun oon omaa siis maistellu. Et en ihmettele jos ei kaikki naiset diggaa. Varmaan suurin osa ei diggaakaan.


      • Nainen--82

        suolaista, missä on jotain metalleja joukossa. Sen ei pitäisi maistua yhtään millekkään, jollei ole mitään tautia.


      • suuhunsa!!

        "kai kaikki on joskus maistanut omaa räkäänsä?"

        No en todellakaan ole maistanut omaa räkää, ikinä. Hyi helvetti miten ällöttävää. Meillä päin pidetään aika pöljinä oman rään syöjiä...

        Ja mitä sperman makuun tulee, ehkäpä Imuttelijalla on tosiaan muutenkin oudot ruokamieltymykset, jos sperma hyvältä maistuu...


      • myös omaani maistellu
        Juoppete kirjoitti:

        Mulal ainakin sellasta karvasta ja ihan polttelee kurkkua, kun oon omaa siis maistellu. Et en ihmettele jos ei kaikki naiset diggaa. Varmaan suurin osa ei diggaakaan.

        Hivenen karvasta, tuntuu kuin jäisi kurkkuun sellainen vähän polttava tunne.
        Hedelmien runsas syöminen kuulema parantaa makua.


      • Imuttelija
        suuhunsa!! kirjoitti:

        "kai kaikki on joskus maistanut omaa räkäänsä?"

        No en todellakaan ole maistanut omaa räkää, ikinä. Hyi helvetti miten ällöttävää. Meillä päin pidetään aika pöljinä oman rään syöjiä...

        Ja mitä sperman makuun tulee, ehkäpä Imuttelijalla on tosiaan muutenkin oudot ruokamieltymykset, jos sperma hyvältä maistuu...

        Tiedän, että otin tietoisen riskin yrittäessäni kuvata sperman makua ja verratessani sitä räkään. Meilläkin päin rään syöjiä pidetään pöljinä. Se oli vain (ilmeisesti huono) esimerkki!

        Mulla on kyllä ihan normaalit ruokatottumukset :-) En syö räkää enkä elä pelkällä spermalla. Mutta rakastan suihinottoa ja suosittelen sitä lämpimästi kaikille naisille!

        On todella sääli, että moni nainen pelkää sperman maistuvan pahalta eikä siksi nauti suihinottamisesta samalla tavalla. Kun ei se oikeasti maistu miltään!! Ja miehelle yksi osa suuseksin nautinnosta on juuri se, että nainen haluaa sitä tehdä eikä mikään siinä ällötä.


      • Imuttelija kirjoitti:

        Tiedän, että otin tietoisen riskin yrittäessäni kuvata sperman makua ja verratessani sitä räkään. Meilläkin päin rään syöjiä pidetään pöljinä. Se oli vain (ilmeisesti huono) esimerkki!

        Mulla on kyllä ihan normaalit ruokatottumukset :-) En syö räkää enkä elä pelkällä spermalla. Mutta rakastan suihinottoa ja suosittelen sitä lämpimästi kaikille naisille!

        On todella sääli, että moni nainen pelkää sperman maistuvan pahalta eikä siksi nauti suihinottamisesta samalla tavalla. Kun ei se oikeasti maistu miltään!! Ja miehelle yksi osa suuseksin nautinnosta on juuri se, että nainen haluaa sitä tehdä eikä mikään siinä ällötä.

        Meikäläinen rakastaa suuseksiä älyttömästi,melkeinpä enemmän kuin itse yhdyntää. Kiitos exäni,joka oli todella hyvä suihinottaja ja hän otti aina loppuun asti ja myös nieli usein. Itsekin tykkään hyväillä naista oraalisesti. Olispa mulla taas tulevaisuudessa taitava suihinottajanainen,niin kuin sinä ja exäni sekä muutenkin avoin seksin suhteen. Mulla on vähän ennakkoluuloja,että monet naiset eivät tykkää ja halua lutkuttaa miestä orgasmiin tai eivät ylipäänsä pidä suihinotosta. Toivottavasti olen asiassa väärässä. Nautitaan seksistä! Onhan se yksi ihmisen välttämättömistä tarpeista.


    • suolaiselle

      Yleismaku lievä "suolaisuus".
      Mutta "ihminen on sitä mitä syö", eli elämäntavat ja mitä suuhun laittaa maistuu myös spermassa.
      Esim. valkosipuli tai tupakka.

      • utelias ja ennakkoluuloton ...

        esiintyä sitä karvautta. Spermahan on aika voimakkaan emäksistä, koska emätin on luonnostaan hapan (muistaakseni pH jotai 4) mikrobien varalta. Näin sperma neutraloi niitä emätin mehuja ja siittiöt saavat sit uiskennella vähän pidempään. Eli väittäisin kyl et se on aika normaalia jos sperma hieman kirvelee/tuntuu karvaalta haavoissa, silmissä tai herkemmässä suussa.

        Ite oon huomannu et spermani 'ikä', eli se oonko tullu tunti vai viikko sit viimeks, vaikuttaa aika paljon sen makuun.

        Ja ei se mun mielestä mitenkään kovin hirveältä maistu, omal tavallaan ihan hyvältä. Enkä tykkää mistään kovin voimakkaan makuisesta noin yleensä. Semmoisen viel oon itessäni huomannu et naisen kans maku/haju tuntuis olevan kertaluokkaa voimakkaampi. Varmaan liittynee jotenki kiihottumiseen, kun muutenki erittyy kaikkia nesteitä naisen kans PALJON enemmän kuin yksin.

        Ja ns. touhutippa on mulla aikast mauton tai jopa hivenen makea. Sen makua exäni kerran jopa kehui, vaik varsinaisen sperman haju/maku oli sille liian voimakas. tai sit sil oli liian suuret ennakkoluulot.

        ps. Kaikki (3) pimppiä mitä oon nuollu on maistunu (puhtaina) aina erittäin hyvälle ja kiihottavalle jos jollekin on maistunu. Sillo joskus ku tyttö ei ollu sattunu käymää parii päivää alapesul on pientä tunkkaisuutta esiintyny, mut mitäs sitä pienistä.


    • utelias mies

      Kai tost jotain voi päätellä näiden juttujen lisäksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe