Sperma

Ira19

Mille sperma maistuu?

11

8312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nooo

tota tota, miten sen voisi selittää. Ehkä aavistuksen verran suolaista, mutta aika neutraalia ja lämmintä:DDDD (tuoksu erikseen)

• Imuttelija

Mun mielestä sperma ei maistu miltään. Joskus olen oikein miettimällä miettinyt mikä maku olis lähinnä sitä ja oma räkä ehkä on. Vähän yllättävä ajatus, myönnän, mutta kai kaikki on joskus maistanut omaa räkäänsä? Sehän ei itse asiassa maistu miltään.

En koskaan ole ehtinyt huomata, että sperma oli klimppistä kuten joskus väitetään tai vaikkapa lämmintä, mutta mä en myöskään jää leikkimään spermalla suussani. Kun mieheltä tulee, annan ruikkia suuhuni ja sitten nielaisen. Ei se ihan juoksevaa ole kuten vesi, mutta löysempää kuin mun räkä (anteeks nyt tää vertaus!)

Ei se ole mansikkamehua, mutta ei todellakaan maistu miltään pahaltakaan :-)

Jotkut miehet ei tykkää suukotella suihinoton jälkihellittelyssä, mutta on ollut sellaisiakin, jotka haluaa oikein maistaa ja tietää miltä he itse maistuu. Heh, yleensä nää miehet on kyllä maistanut omaa makuaan jo aiemminkin uteliasuuttaan...

Pidän huomattavasti enemmän sperman mausta kuin omien nesteitteni mausta, jota olen päässyt kokeilemaan kun joskus yhdynnän lopuksi kysyn haluaako mies tulla suuhuni. Mun maku on selvästi aika pistävän terävä, miehet väittää että ihana, vaikka joskus mietin suuseksiä saadessani, että voi miesparkaa, kun maistun niin voimakkaalta... Kyllä mulla on paljon paremman oltavat kun saan kalua imeä ja spermat niellä :-)

• Juoppete

Mulal ainakin sellasta karvasta ja ihan polttelee kurkkua, kun oon omaa siis maistellu. Et en ihmettele jos ei kaikki naiset diggaa. Varmaan suurin osa ei diggaakaan.

• Nainen--82

suolaista, missä on jotain metalleja joukossa. Sen ei pitäisi maistua yhtään millekkään, jollei ole mitään tautia.

• suuhunsa!!

"kai kaikki on joskus maistanut omaa räkäänsä?"

No en todellakaan ole maistanut omaa räkää, ikinä. Hyi helvetti miten ällöttävää. Meillä päin pidetään aika pöljinä oman rään syöjiä...

Ja mitä sperman makuun tulee, ehkäpä Imuttelijalla on tosiaan muutenkin oudot ruokamieltymykset, jos sperma hyvältä maistuu...

• myös omaani maistellu
        Juoppete kirjoitti:

Mulal ainakin sellasta karvasta ja ihan polttelee kurkkua, kun oon omaa siis maistellu. Et en ihmettele jos ei kaikki naiset diggaa. Varmaan suurin osa ei diggaakaan.

Hivenen karvasta, tuntuu kuin jäisi kurkkuun sellainen vähän polttava tunne.
        Hedelmien runsas syöminen kuulema parantaa makua.

• Imuttelija
        suuhunsa!! kirjoitti:

"kai kaikki on joskus maistanut omaa räkäänsä?"

No en todellakaan ole maistanut omaa räkää, ikinä. Hyi helvetti miten ällöttävää. Meillä päin pidetään aika pöljinä oman rään syöjiä...

Ja mitä sperman makuun tulee, ehkäpä Imuttelijalla on tosiaan muutenkin oudot ruokamieltymykset, jos sperma hyvältä maistuu...

Tiedän, että otin tietoisen riskin yrittäessäni kuvata sperman makua ja verratessani sitä räkään. Meilläkin päin rään syöjiä pidetään pöljinä. Se oli vain (ilmeisesti huono) esimerkki!

Mulla on kyllä ihan normaalit ruokatottumukset :-) En syö räkää enkä elä pelkällä spermalla. Mutta rakastan suihinottoa ja suosittelen sitä lämpimästi kaikille naisille!

On todella sääli, että moni nainen pelkää sperman maistuvan pahalta eikä siksi nauti suihinottamisesta samalla tavalla. Kun ei se oikeasti maistu miltään!! Ja miehelle yksi osa suuseksin nautinnosta on juuri se, että nainen haluaa sitä tehdä eikä mikään siinä ällötä.

• Imuttelija kirjoitti:

Tiedän, että otin tietoisen riskin yrittäessäni kuvata sperman makua ja verratessani sitä räkään. Meilläkin päin rään syöjiä pidetään pöljinä. Se oli vain (ilmeisesti huono) esimerkki!

Mulla on kyllä ihan normaalit ruokatottumukset :-) En syö räkää enkä elä pelkällä spermalla. Mutta rakastan suihinottoa ja suosittelen sitä lämpimästi kaikille naisille!

On todella sääli, että moni nainen pelkää sperman maistuvan pahalta eikä siksi nauti suihinottamisesta samalla tavalla. Kun ei se oikeasti maistu miltään!! Ja miehelle yksi osa suuseksin nautinnosta on juuri se, että nainen haluaa sitä tehdä eikä mikään siinä ällötä.

Meikäläinen rakastaa suuseksiä älyttömästi,melkeinpä enemmän kuin itse yhdyntää. Kiitos exäni,joka oli todella hyvä suihinottaja ja hän otti aina loppuun asti ja myös nieli usein. Itsekin tykkään hyväillä naista oraalisesti. Olispa mulla taas tulevaisuudessa taitava suihinottajanainen,niin kuin sinä ja exäni sekä muutenkin avoin seksin suhteen. Mulla on vähän ennakkoluuloja,että monet naiset eivät tykkää ja halua lutkuttaa miestä orgasmiin tai eivät ylipäänsä pidä suihinotosta. Toivottavasti olen asiassa väärässä. Nautitaan seksistä! Onhan se yksi ihmisen välttämättömistä tarpeista.

• suolaiselle

Yleismaku lievä "suolaisuus".
      Mutta "ihminen on sitä mitä syö", eli elämäntavat ja mitä suuhun laittaa maistuu myös spermassa.
      Esim. valkosipuli tai tupakka.

• utelias ja ennakkoluuloton ...

esiintyä sitä karvautta. Spermahan on aika voimakkaan emäksistä, koska emätin on luonnostaan hapan (muistaakseni pH jotai 4) mikrobien varalta. Näin sperma neutraloi niitä emätin mehuja ja siittiöt saavat sit uiskennella vähän pidempään. Eli väittäisin kyl et se on aika normaalia jos sperma hieman kirvelee/tuntuu karvaalta haavoissa, silmissä tai herkemmässä suussa.

Ite oon huomannu et spermani 'ikä', eli se oonko tullu tunti vai viikko sit viimeks, vaikuttaa aika paljon sen makuun.

Ja ei se mun mielestä mitenkään kovin hirveältä maistu, omal tavallaan ihan hyvältä. Enkä tykkää mistään kovin voimakkaan makuisesta noin yleensä. Semmoisen viel oon itessäni huomannu et naisen kans maku/haju tuntuis olevan kertaluokkaa voimakkaampi. Varmaan liittynee jotenki kiihottumiseen, kun muutenki erittyy kaikkia nesteitä naisen kans PALJON enemmän kuin yksin.

Ja ns. touhutippa on mulla aikast mauton tai jopa hivenen makea. Sen makua exäni kerran jopa kehui, vaik varsinaisen sperman haju/maku oli sille liian voimakas. tai sit sil oli liian suuret ennakkoluulot.

ps. Kaikki (3) pimppiä mitä oon nuollu on maistunu (puhtaina) aina erittäin hyvälle ja kiihottavalle jos jollekin on maistunu. Sillo joskus ku tyttö ei ollu sattunu käymää parii päivää alapesul on pientä tunkkaisuutta esiintyny, mut mitäs sitä pienistä.

• utelias mies

Kai tost jotain voi päätellä näiden juttujen lisäksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3683
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2354
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1935
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1679
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1659
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1578
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1437
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      84
      1398
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1379
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      89
      1272
    Aihe