Hei!
Kirjoitan nyt tänne, koska haluan uskovaisten kommentteja... mikäli asia ei sovi pastalle, pyytäkää sheriffiä poistamaan...
Olen lestadiolaisesta perheestä - tosin nyt elän vähän miten sattuu...
Olen seurustellut noin pari vuotta uskottoman miehen kanssa... noin kuukausi sitten kävi ikävä tapahtuma ja hairahdin sänkyyn erään toisen miehen kanssa, yhden illan tuttavan. tiedän, tiedän tiedän, väärin väärin väärin!!!! En vain tiedä mikä minuun meni. No, mitään tietoja ei vaihdettu, eli asia vaipuisi unholaan eikä kukaan tietäisi mitään... Mutta omatunto vaivaa, pitääkä minun kertoa asiasta poikaystävälleni? Vaikka tiedän, että asia vain aiheuttasi tuskaa... nyt kannan tuskani itseni, en haluaisi kaataa sitä hänen päällensä. varsinkin kun ollaan sovittu, että homma on sit kerrasta poikki jos tällaista tapahtuu, enkä sitä halua...
Pettäminen
27
3161
Vastaukset
- rakas ystäväni
olethan Jeesuksen ostama kalliilla verellään.
http://koti.phnet.fi/elohim/apua_avioliittoon4 - Nimetön
Avioliiton ulkopuolinen sukupuolinen kanssakäyminen on huoruutta, eli pyhäkirja ei hyväksy seurustelusuhteita vaan että mies ja nainen solmisivat elämänpituisen avioliiton.
Ja oikein menettelet jos tunnustat mieskaverillesi kuinka on käynyt koska silloin pääset painolastista hänen suhteen pois, se kaverisuhde ei ole kuitenkaan oikein vaan solmikaa avioliitto jolloin olette keskenänne vapaat ja yleensä rehellisyys toista kohtaan vahvistaa suhdetta kun pahinta on kun toinen aistii ettei kaikki ole nyt kohdallaan ja jossain riidan yhteydessä asia tuleekin päivänvaloon.- noh tuota
Raamatun mukaan eräällä oli kai 700 vaimoa.. hänen ei tarvinnu vieraisiin mennä...
- hansu89
en tuomitse sinua,se ei ole minun tehtäväni täällä.tosi vaikea tilanne.siis en tiiä yhtään mitä sanoisin.tehtyähän ei tunnetusti saa tekemättömäksi,joten tässä vaiheessa sinun on periaatteessa turhaa soimata itseäsi siitä,olo on varmasti muutenkin tarpeeksi paha.tilanne on uskoakseni kuitenkin jumalan tahdon ja suunnitelman mukainen(jos niin tahdot uskoa).sillä on siis merkitys,joka varmasti selviää myöhemmin sinulle.mutta jos todella rakastat miestä,sinun tulisi mielestäni tunnustaa tekosi hänelle.koska jos suhteenne jatkuu vaikka hamaan loppuun asti,se on rakentunut valheelle,vaikka suhteen perustan tulisi olla luottamus.katuminen ja paha olo todistaa että todella rakastat häntä.jos hän uskoo että voi vielä jatkaa yhteistä elämää kanssasi,niin se olisi tietenkin hienoa,ja varmasti olet jo oppinut teostasi ja voit ansaita hänen luottamuksen takaisin.kuuntele sydämesi ääntä!kaikesta sielustani,mielestäni ja sydämestäni toivon,että selvitätte tilanteen.sinunkin elämäsi olisi helpompaa ilman synnin painoa sisälläsi.jumalan siunausta teille ja tulevaisuuteenne.rukoilen puolestanne.
- teutatess
Tällä otsikolla tein talvella joskus , palstan ja se sopisi nyt tähän . Raamatussa on tapaus , kun vaimo tuotiin JEESUKSEN ETEEN Farisealaiset olisivat kivittäneet ,Mooseksen lain mukaan . Väkijoukko joka oli läsnä oli samaa mieltä , Fariseus kysyi JEESUKSELTA kuinka sinä tuomitset tämän vaimon, joka itseteosta oli kiinni otettu ,JEESUS KUMARTUI JA KIRJOITTI MAAHAN jotakin , ihmiset näkivät , JEESUKSEN noustua sanoi joka on synnitön tästä synnistä heittäköön ensimmäisen kiven , väki loittoni vanhimmat ensin .ja kohta ei aukealla ollut kuin Jeesus ja vaimo, Jeesus kysyi vaimolta , tuomittiinko sinut ?, nainen sanoi ei tuomittu , Jeesus vastasi en minäkään sinua tuomitse, mene ja älä silleen enää syntiätee
- teutatess
teutatess kirjoitti:
Tällä otsikolla tein talvella joskus , palstan ja se sopisi nyt tähän . Raamatussa on tapaus , kun vaimo tuotiin JEESUKSEN ETEEN Farisealaiset olisivat kivittäneet ,Mooseksen lain mukaan . Väkijoukko joka oli läsnä oli samaa mieltä , Fariseus kysyi JEESUKSELTA kuinka sinä tuomitset tämän vaimon, joka itseteosta oli kiinni otettu ,JEESUS KUMARTUI JA KIRJOITTI MAAHAN jotakin , ihmiset näkivät , JEESUKSEN noustua sanoi joka on synnitön tästä synnistä heittäköön ensimmäisen kiven , väki loittoni vanhimmat ensin .ja kohta ei aukealla ollut kuin Jeesus ja vaimo, Jeesus kysyi vaimolta , tuomittiinko sinut ?, nainen sanoi ei tuomittu , Jeesus vastasi en minäkään sinua tuomitse, mene ja älä silleen enää syntiätee
Katuvaiselle . Kaikkisynnit on anteeksi annettu vuonna .-33 pp. usko ja ole hyvässä turvassa .Myös sinä olet JUMALAN lapsi .nyt ja aina .
- jag000
teutatess kirjoitti:
Katuvaiselle . Kaikkisynnit on anteeksi annettu vuonna .-33 pp. usko ja ole hyvässä turvassa .Myös sinä olet JUMALAN lapsi .nyt ja aina .
noi kaks sun viestii oli niin parhaita.paremmin et ois voinu sanoa.ihanaa,oot paras!!:)siis..you know.älä ymmärrä väärin mun viestiä,oon siis vaan ihan samaa mieltä!että pettäjä,toivon että uskot noiden viestien sanat täydestä syrämestä.
- teutatess
jag000 kirjoitti:
noi kaks sun viestii oli niin parhaita.paremmin et ois voinu sanoa.ihanaa,oot paras!!:)siis..you know.älä ymmärrä väärin mun viestiä,oon siis vaan ihan samaa mieltä!että pettäjä,toivon että uskot noiden viestien sanat täydestä syrämestä.
Uskon totta kai 100% alku on raamatusta niin myös loppu .Kiitos Jumalalle ja karitsalle .
- Lasse-setä
teutatess kirjoitti:
Yhden puolen haluan nostaa esiin. Et ottanut kantaa lupaukseen ja sen rikkomiseen.
Voiko sivullinen antaa synninpäästön asiassa, joka ei ole omasi? Tai voi tietysti, mutta vastuuta soppimusosapuolta kohtaan se tuskin poistaa.
Eihän kai uskollisuuden valaa oltu tehty sinulle eikä meille muillekkaan. - teutatess
Lasse-setä kirjoitti:
Yhden puolen haluan nostaa esiin. Et ottanut kantaa lupaukseen ja sen rikkomiseen.
Voiko sivullinen antaa synninpäästön asiassa, joka ei ole omasi? Tai voi tietysti, mutta vastuuta soppimusosapuolta kohtaan se tuskin poistaa.
Eihän kai uskollisuuden valaa oltu tehty sinulle eikä meille muillekkaan.Tottakai koska se riippuu onko osapuoli riittävän Uskon omaava , eli USKOOKO HÄN siihen , ja että uskooko armosta itsensä autuaaksi .
Taisi tehdä oman ratkaisunsa ei sitten mitään .
- Lasse-setä
Tämä asia koskee vain sinua, seurustelukumppaniasi ja sitä kolmatta henkilöä. Ja tietysti Jumalan edessä olette kaikki.
Kirjoituksestasi kävi mielestäni ilmi, että olette tehneet uskollisuuden lupauksen toisillenne.
Voiko mielestäsi lupauksen sekä pitää, että rikkoa? - ikinä hänelle
sitä, ja toivo että asia ei tule julki. Pidät kaiken sisälläsi ja omana tietona..
tai sitten.
Kerrot hänelle kaiken, kadut aidosti, jopa sen uhalla että menetät hänet.
Jos hän jää luoksesi, olet hänelle uskollinen lopunikääsi ja kiität luojaasi että saat vielä toisen mahdollisuuden puhtaalla omatunnolla.
Siinä sinulle kaksi vaihtoehtoa, kumpi sinä olet?
tuo joka ei kerro, vai joka kertoo? - Eipäs leikitä lemmellä!
leikin kestäköön. Lihan himo kuljettaa ihmistä vaikka mihin. Seuraukset on myös kestettävä, jos noihin kokeiluihin kerran ryhtyy.Tarvitset hyvän opetuksen. Kunnon selkäsauna kentien oikaisisi kieroutuneet ajatukasesi.
- ihmeessä...
...pitäisi vielä raadella vakituinen seurustelukumppanisi kertomalla hänelle? Etsi ihminen, jolla on taivaan valtakunnan avaimet ja pyydä synninpäästöä! Asia ei kuulu kumppanillesi millään lailla.
Jos asia joskus tulee hänen tietoonsa, hän jättää sinut ja silloin saat maistaa sitä, kuinka synti rankaisee itse itsensä omantunnon vaivan lisäksi oikein konkreettisella tavalla.- aiot ....
Pyydä anteeksi elämänkumppaniltasi, jos rakkaus on kuten psalmissa sanotaan se kestää tuonkin.
Tuo synti omallatunnollasi et jaksa, se vaivaa lopun elämääsi ellet jaksa tehdä siitä parannusta.
- -katuvainen-
No nyt se on sitten tehty ja kerrottu - ei tässä muuta voinut.
Tilanne on nyt auki - rakkaus ei ole kadonnut, mutta itse olen joutunut pohtimaan omia tunteitani ja sitä, että haluanko edes uskotonta miestä.
Läksyni olen oppinut tuhatkertaisesti.
Mutta rukoilen Jumalaa, että kaikki vielä järjestyy oikein päin ja petetty kekseisi ryyppäämisen lisäksi jonkun muun selviytymiskeinon.- teutatess
Saanko myös minä rukoilla selviytymis keinoja
- Selviytymistesti
teutatess kirjoitti:
Saanko myös minä rukoilla selviytymis keinoja
arkaan asiaan. Olet jo pilannut mahdollisuutesi typerillä kommenteillasi tällä sitellä; ei sun rukoustas kumminkaan kuulla yläkerrassa. Itse asiassa voit pahentaa asiaa sekoilullasi tähän.
- teit.
"No nyt se on sitten tehty ja kerrottu "
Jumalan siunausta Sinulle ja puolisollesi.
Oli upeaa lukea kunka omatuntosi on hereillä, haluan rukoilla puolestasi. - Trolltingsheimen
teit. kirjoitti:
"No nyt se on sitten tehty ja kerrottu "
Jumalan siunausta Sinulle ja puolisollesi.
Oli upeaa lukea kunka omatuntosi on hereillä, haluan rukoilla puolestasi.Haha! Halpaan trolliin taas menivät Lasse-setä, puhumattakaan tosikko-Teutateksesta ja muista maailmanparantajista!
- Lasse-setä
Trolltingsheimen kirjoitti:
Haha! Halpaan trolliin taas menivät Lasse-setä, puhumattakaan tosikko-Teutateksesta ja muista maailmanparantajista!
Haitanneeko tuo mitään?
- teutatess
Selviytymistesti kirjoitti:
arkaan asiaan. Olet jo pilannut mahdollisuutesi typerillä kommenteillasi tällä sitellä; ei sun rukoustas kumminkaan kuulla yläkerrassa. Itse asiassa voit pahentaa asiaa sekoilullasi tähän.
Johan oli oikeen omavanhurskaan kannan otto
- teutatess
Lasse-setä kirjoitti:
Haitanneeko tuo mitään?
Ei haittaa niin mitään , onhan se vastattava kuitenkin kun toinen kysyy ,eikö .
- Lasse-setä
teutatess kirjoitti:
Ei haittaa niin mitään , onhan se vastattava kuitenkin kun toinen kysyy ,eikö .
Kunnia voi mennä, jolla sellainen on.
Hyvään maineeseen se ei koske, jos sellainen on.
Olen joskus todennut, että jokainen kysymys ansaitsee asiallisen vastauksen, olipa kysymys tehty missä mielessä tahansa. Ainakin silloin, kun se sivuaa uskonelämää. - teutatess
Lasse-setä kirjoitti:
Kunnia voi mennä, jolla sellainen on.
Hyvään maineeseen se ei koske, jos sellainen on.
Olen joskus todennut, että jokainen kysymys ansaitsee asiallisen vastauksen, olipa kysymys tehty missä mielessä tahansa. Ainakin silloin, kun se sivuaa uskonelämää.Samaa mieltä kanssasi, Lasse -setä .
- Anonyymi
Olin viikon työmatkalla uskovaisen naisen Milkan kanssa,houkuttelin iltaisin kiertämään kaupunkia sanoin kukaan ei saa tietää, eka ilta sain ottamaan viiniä ja käveltiin eri baareissa ei aina juotu. Sauraava päivä töitä ja illalla syötiin viinin kanssa kertoi että on kotona kuin purkissa lapset hoidettava ja mies komennustöissä joskus on semmoisia merkkejä että on käynyt jossakin ja joku viesti tullut oudosta numerosta joten en tunne vääryyttä. Mentiin tanssi ravintojaan tansittiin useita kappaleita ja ei jännittänyt vaan tanssi lähellä sanoinkin alkaa haluttamaan Milka kuiskas pitää jaksaa vastustaa. Tanssitin lähellä Milka tunsi varmaan kun kalu jo ilmoitti itsetään tunsin että vähän huokailee välillä. Kun mentiin useasti tanssimaan antoi tanssia lähellä haistelin kaulasta käänsi vähän päätä että sain kosketaa huulilla vähän myöhällä kun oli tungosta lattialla melkein seisottiin Milka oli kiinni oikeastaan hieroi vähän häpyluulla pidin lantiosta ja nostin kädet kyljille Milka sanoi onko väärin kun haluan lähelle kuiskasin ei saat olla miten haluat vähän aikaa tansittiin pystytanssia ja Milka suuteli sanoi että on kolmekymmentä vuotta kun onsuudellut muita kuin miestään. Tansittiin ja kohta suudeltiin pitkään hyväilin sievästi ja sanoin haluan sinua Milka rutisti kunnolla.
Päästiin hotelli huoneeseen ja annoin viiniä ison lasin. Seisottiin lopussa ikkunan vieressä Milka pani lasin ikkunalaudalle ja suuteli hyväilin sievästi ja avasin mekkoa Milka sanoi älä olen rupsahtanut ainakin mieheni mukaan.
Laskin mekon ja laskin liivit hyväilin sievästi ja suutelin niitä rinnat reakoi heti suutelin lisää Milka huokaili ei sais....... laitoin sormen huulille ja jatkoin hyväilin lantiota ja häpyä päältä Milka huokasi en ole tuntenut näin pitkään aikaan varovasti kokeili kalua laittoi kädet housuihin ja laski ne mentiin sänkyyn ja suudeltiin suutelin rintoja ja vatsaa kuiskasin olet kaunis suutelin jalkoja ja levitin niitä Milka huokasi kun koskin huuliin kielellä Milka nautti antoi vapaasti hyväillä jännitteli jaloilla jatkoin ja sai orgasmin tosi pitkän nousin viereen suutelin rintoja ja suulle sain vastaan kunnon kielarin samalla nousin päälle Milka ohjasi kalua kuiskas tule haluan nyt hirveästi kun pääsin sisään tunne oli molemminpuolinen suudeltiin ja kun työnsin luut vatakkain Milka huusi ja huusi onnesta, kuiskas olen halunnut tätä mielessäni vaikka se on syntiä kotona en saa jatkettiin niin että tulin sisään Milka rutisti ja halasi kertoi että kotona mies nostaa vain yöpukua ja panee vaikka on iso en nauti alasti olen vain saunassa sinun kanssa nyt ja suukotti haluan lisää ja nauroi oli sängyssä jalat ja kädet leviällä hyväli häpyä tätäkää ei saa kotona tehdä ja tämä on ihanaa. Seuraava työpäivä meni kivasti kun päästiin töistä Milka katsoi minua ja vietellen riisui sanoin odota mennään. Milka punasteli kun katselin seksi asua sitten mentiin toiseen kauppaan jäi ulos.
Huoneessa annoin kassin pue, odotin sängyssä Milka tuli ja keimaili hyppäsi sänkyyn kertoi että ennen oli aina ihmetellyt miksi käyttää näitä nyt tiedän kokeile sievästi työnnin käden kuiskasin olet huono nainen tosi kiimassa Milka nousi ja suuteli kuljetin käsiä rinnoille huokailijokainen pieni kosketus tuntuu kokeilin sievästi nännejä säpsähteli tunnen sinun jokaisen kosketuksen laskeutui että sain antaa suukon rintoihin Katsoin silmiin Milka laskeutui ja suukotti ja imaisi kalusta veti hitaasti kielellä kalun alta sanoi olen hutsu ja imaisi kokonaan niin syvälle että oli yökätä annoin imeä kun eilinen vei liiat kiimat. Tuli päälle ja eteenpäin laski pillua suulle piti päädystä ja laskeutu nuolin tosi märkää pillua sanoin pidä silmät kiinni olet joutunut miesten ypäröimäksi sinua nuollaan ja ympärillä on kiimasia kaluja Milka alkoi huokailemaan ja liikkumaan kun sai tuli kosteaa kunnolla laskeutu ja kuiskas sait miulta mitä kukaan ei ole saanut tulemaan.
Makoiltiin ja olin Milkan takana työnnyin lähelle Milkan puhelin soi näytti sormella hiljaa mies soitti sievästi hyväilin pillun huulia Milka piti jalkoja kiinni oli vtsallaan mies tinkasi onko kulkenut kaupungilla Lavitin jalkoja työnnyin sisään Milka nosti lantiota työnnyin ihanasti sisään ja ulos nosti lisää lantiota sanoi terkkuja sinne kaikille ja sulle rakas ja sulki pidin käsiä vuoteessa kiinni työnnyin Milka huusi heti jatkoin ja laukesin.
Oltiin kotipaikassa töissä pitkään kunnes tuli viesti mene kolmeksi päivää Hämeenlinnaan paikkoja on vapaana .... ainakin minulla - Anonyymi
Keksittyjä satuja on turha tänne kirjoittaa.💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.665885- 1185135
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4223079Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s971521Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3531171- 29999
- 65981
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849