Minkä näköinen tyttö saa pojat syttymään?

abcdefghijkl

Kysymys 15-20-vuotiaille pojille: Minkälainen tyttö saa teidät syttymään?
Esim pidätkö enemmän vaaleista vai tummista tytöistä, entä hiustyyli? Meikit? Koko? Tyyli? Luonne? Käyttäytyminen? Antakaa suuntaa antava vastaus.

Tytöille tiedoksi, että vastauksia ei kannata ottaa liian vakavasti. Jokainen on jonkun pojan ihanne. Ja pääasia että itse pidätte itseänne kauniina :)

20

3925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buybyu

      Esim pidätkö enemmän vaaleista vai tummista tytöistä
      -riippuu henkilöstä,joillekin sopii vaaleat ja toisille tummat hiukest.Jos pitää valita,niin ehkä vaaleista

      entä hiustyyli?
      -ööh,pitkät...
      No vaaleilla pidän kyllä,jos on värjätty tosi vaaleiksi

      Meikit?
      -kyllä kittos

      Koko?
      -?

      Tyyli?
      -en tiedä näistä mitään...ei ainakaan mikään gootti.Viillellyt käsivarret ei myöskään ole erityisen hehkeät.Eikä tatuoinnit.Eikä lävistykset,etenkään naamassa.

      Luonne?
      -sopiva

      Käyttäytyminen?
      -en tähänkään osaa muuta sanoa,kuin että tytön ei pidä leikkiä kovaa jätkää.Tai ihan miten tykkää,mutta minä en siitä tykkää :)

    • Aelatar

      "pidätkö enemmän vaaleista vai tummista tytöistä, entä hiustyyli?"

      Tummemmat sopivat monille paremmin. Otsatukka ja hartioihin asti.

      "Meikit?"

      Mieluiten vaan joku kevyt silmämeikki.

      "Koko?"

      Pieni, alle 170 cm

      "Tyyli?"

      Tiukahko, mutta silti tyylikäs. Ei "halpa."

      "Luonne?"

      Moniulotteinen, sopivan tempperamenttinen ja "taipuisa."

      "Käyttäytyminen?"

      Naisellinen, mutta sopivan villi. :)

    • poika--90

      ruskettunut valkoihoinen.

      olen ollut heikkona kyllä semmosiin lieviin otsatukkiin ne on söpot, mut ainaski pitkät hiukset ehdottomasti. ei mitkää lyhyet poikatukat.

      ei liikaa meikkiä.

      hyvävartaloinen hoikahko, seksikäs, hyvä perse ja tissit, söpö ja kaunis.

      kireet vaatteet, valkoset housut.

      mukava, ymmärtäväinen,

      • Iida

        mul on tissit seksikkäät ja pimppi on seksikkäämpi


    • ...

      Vaaleista,blondatut,pitkät hiukset.

      Meikkiä riittävästi,muttei liikaa.Yleensä pidän runsaammasta meikistä kuin muut(ainakaan ääneen sanovat).

      Hoikka ja kiinteä vartalo.

      Tyyli "naisellinen",eli olis kiva jos ei tarvis arvailla onko noi broidin vaatteita vai ihan omia jne...

      Luonteesta sanon vain että ei ainakaan mikään yltiötemperamenttinen raivotar jonka kanssa pitää miettiä joka sana tarkkaan,ennen kuin sen päästää suusta.Huumorintajua.

      Käytökseltään "tyttömäinen".

    • *FlowerPower*

      Löydä ensin itsesi, aatteesi, tyylisi, luonteesi, uskontosi..Lyhyesti löydä itsesi. Sen jälkeen löydä itsellesi samanhenkinen sielunkumppani, silloin olet paljon onnellisempi, kun erityylisen kaverin kanssa,joka katto ensin vaan sun tissejä ja persettä. Luonteella,tyylillä -peace-

      • *FlowerPower*

        Löysin viel mielenkiintosen jutun:

        "Mieheni, buddhalainen, väitti että kristinusko ja islam ovat yhtä pahoja. Kumpikin tahtoo vain sotaa. Vain buddhalaisuus voi pelastaa maailman pahuudelta.
        Suutuin aika paljon, koska itse olen kristitty."

        tässä tapauksessakin mä oletan että ne halut on vieny naimisiin eikä järki. sen takii kannattaa (tää on vaan mun mielipide) löytää ensin itsensä, sen jälkeen samanlainen tyyppi. Mä en malta oottaa et löydän omani :)


    • Janica!

      mun luokal 2 poikaa ihastelee mua:)

    • ♥anni aho♥

      pojat voi ainaki saada tytöt syttyy jos runkkaa niit tyttöi:D

    • Ja ikää löytyy 10v?

      Anni-Aho: Et taida tietää mit "runkkaaminen" edes tarkoittaa? Runkkaaminen on masturbointia ei suinkaan seksiä. -.-

    • ihanata

      hipsteri:D

    • hiphopfan

      No ole tullut siihentulokseen että.

      Tyttön tyyhli hip hop ei mikään sellainen ettäferkkarit jalassa
      vaan Karlkanilökärit Karl kani huppari dc skeittikengät dcnew york lippis jajoku oma koru sit
      luonne no mukavapervo omanlainen
      pituus no siis150 cm olisi hyvä
      sit hyvä persehyvä koko tissit ja hiustyyli blondi tollainen tyyli tollanen tyttö sa mut iskemään sitä

      • jööh...

        Saisko tän viel suomeks? xxxD


    • Mölli

      Mitä vikaa on gooteissa? XD

    • playboy69

      Esim pidätkö enemmän vaaleista vai tummista tytöistä, entä hiustyyli? Meikit? Koko? Tyyli? Luonne? Käyttäytyminen?
      Vaalea ihoinen,mutta kumminkin tasainen ja hyvä rusketus joka puolella.Blondi tai sellaiset valkoiseksi värjätyt hiukset jotka yltää vähän yli hartijoiden ja sellainen otsatukka joka on vähän niinkuin vedetty oikealle puolelle vähän toisen silmän päälle.Vihreät silmät.Meikkiä vähän meikki voidetta joka peittää mahdolliset finnit ja näppylät kasvoissa sitten vähän huuliikiiltoa ja vähän ripsiväriä.Noin 160cm pitkä ois tosi jees.Valkoiset pitkä vartiset Converset. Sellaset punaiset ihoa myötäilevät housut.Joku valkoinen aika avoin toppi.Snapbackki jossa on punaista ja valkoista.Ja sit se pitäis sitä sileen takaperin että lippa taaksepäin.Ja ehkä joku napakoru.Ja sit kynnet ja varpaan kynnet tehty hienoiks että niissä olis jotain vaikka punaisii raitoi valkosella pinnalla.Ja sit tietysti sellaset vähän normaalii isommat tissit ja sit iso pylly ja ei olis läski se tyttö lainkaan ja vähän sixpackkii.Luonne olis mukava rehellinen hauska ja että se osais heittäytyä niinku mukaan kaikkiin hulluun idiksiin.Ja käyttäytyy tyttömäisesti ja olis kumminkin vähän sellasta hulluutta mukana.Sellanen olis mun unelma tyttö :3

    • totuus✌

      Mä oon tyttö ja mun kroppa on omasta mielestä hyvä. Kun luin näitä nii moni sanos haluavan blondin otsatukkaisen tytön. Mul ei oo otsatukkaa vaan ne on niinku siirretty tonne sillee tiiätte kai, ja mul ei oo keski jakaust vaa sellane hiukan poies päi keskeltä. Oon vaaleanruskea hiuksinen tyttö ja hiukset ylöttyy n. Keskelle selkää. En oo ikinä värjänny hiuksia ja ne on hyvä kuntoset (mun mielest), ne on myös sopivan tuuheat ei mitkään latistuneet. Oon tyttömäinen enkä suinkaan yritä esittää mitään kovaa jätkää. Mulla on sellanen kaveri (tyttö) ja se esittää kovaa jätkää ja on leikannu siiliks toisen puolen. Mä oon sen vastakohta. Mä en silleen pidä naisist/tytöist joilla on lävistyksii tai tatuointei, tietyst korvakorut on nätit :). Oon vaalee ihonen ja kevyt luonnollinen rusketus. Mus on kyl miinuksii, ja luulen et pari poikaa ei ny oikee tykkäis must tän takii joten täs se tulee: mun jalankoko on 40-42 :'( kesä kengis 40 vapaa-ajan kengis 41 ja talvikengis 42. Tollee se yleensä menee. Oon hoikka ja oon malli. Oon kuitenki ihan naisellinen et en mikkää anorektikko (tissit ja pylly löytyy :)). Mul on kans himmeät pisamat ja kaikki sanoo et oon nätti niittenkaa mut kaikilla on omat mielipiteet :)

    • Warmheart18

      Tyttö, jolla on kaunis hymy ja kirkkaan siniset silmät ja mukava luonne ovat ihana asia hänessä ja muuta en kaipaisi.

    • 24e325r32423431

      isot tissit iso perse muutenki hyvän näköne ja emt

    • 14poikakertoo

      14v/01 poika kertoo
      tosi vaaleat pitkät hiukset ehkä johonki puoliselkään meikkii silleen et ei oo oikee mitää aknee naamas tai sillee ja sit on suht söpö jos on poskipunaa vähän ja luonnoliset piirretyt kulmat natural huulet
      tiukat farkut ja kollarit hupparit ja topit ja neuleet sytyttää
      nauraa paljon hauska iloinen positiivinen
      sellanen tosi hempeilevä ja söpöstelijä tyttö joka tykkää esim pitää kädestä ja halailla ja pussailla

      • 14poikakertoo

        unohdin koon eli lyhyt about 150-160 sillee pyykkilauta vatsa ja kiinteet kädet ja jalat ja kerron viel et käteensopivat tissit ja suht pyöree peppu on mukava


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe