Onko kellään kokemusta alkuraskauden erikokoisista alkioista/sikiöistä?
Odotan kaksosia, jotka saivat alkunsa lapsettomuushoidoilla. Eli tarkka ovulaatiopäivä on tiedossa. Kuitenkin toinen alkio tulee koko ajan noin 3-4 päivää jäljessä. Lääkäri on ihmeissään, luuli pienen jo luovuttavan tässä vaiheessa.
Pelko on kova, voikohan tämä pienenpi olla ihan normaali?
kaksoset ja erikokoiset alkiot
2
1202
Vastaukset
- meidänkin kaksoset
Meille myös vielä tulossa hoidoilla aikaansaadut kaksoset, joten myös tarkka hedelmöittyminen tiedossa. Kuitenkin viikko sitten kun viikkoja piti olla tasan 11 0 olimme niskaturvotusultrassa ja lääkäri mittasi kavereiden viikoiksi 11 1 ja 11 2. Eli kai voi vielä vähän vaihdella. Lääkäri sanoi myös, että jos rakenneultrassa vk 20 näkyy kaksi samaa sukupuolta olevaa tyyppiä, ei voi sanoa onko ne identtiset vai ei ennen syntymää ja mahdollisia testejä.
Eilen tulikin (rv 12 1) pari tippaa verta ja nyt olen kohta huolesta paniikissa. Vaikka siis enään tänään ei ole tullutkaan... - aprikoosi9
voisko olla niin että toinen ovuloi sen ekan jälkeen ja siten olisivat hieman eri tahdissa? siis vaikka hoidoilla tärppäsi, niin mietin vaan josko olis niin että tosiaan toinen tapasi uimarit ensimmäisen jälkeen, tai matkasi kohtuun pitemmän aikaa? tai jotain sellaista :)
onnea kaksosista, minäkin haluaisin kaksoset!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208