Olen tässä harkinnur espressokoneen hankkimista ja haluaisin myös että sillä pystyisi cappucinojakin valmistamaan. Osaatteko suositella jotain hyvää ja suhteellisen edullista konetta ?
Espressokone + cappucino
5
1224
Vastaukset
- Kelpaa
Krupsin espressokone maksaa tyyliä 99,- ja on mielestäni riittävän hyvä molempiin tarpeisiisi. Hienostelijat tosin eivät hyväksy niin halpaa peruslaitetta.
- Anonyymi
Ensimmäinen espressokoneemme oli ulkomailta ostettu italialainen peruskone. Toinen kone oli Krups. Kolmas kone on nyt käytössä, italaialainen DeLonghi. Krups näistä parhain, vaikka meillä oli paljon ennakkoluuloja - myyjä sanoi että on hyvä.
- todella hyvä
Suosittelen rancilio silviaa, itse tilasin tuolta cafetoria.fi:n sivuilta.
Sain hyvään/halpaan yhteishintaan espressokoneen sekä kahvimyllyn.
Nopeat toimitusajat ja hyvät maksutavat.- vanha kokki
on hyvä laite, hinnasta en tiedä nykyään, saattaa olla arvokaskin. Koska haluat valmistaa cappucinoa, kannattaa tsekata onko laitteessa kunnollinen höyrystin. Toimiiko laite pumpun paineella vai vesijohtoveden paineella. Pumppu on parempi.
Hyvällä laitteella on ilo valmistaa mitä erilaisimpia kahvijuomia jopa kehitellä aivanomiakin muunnoksia. Lykkyä hankintaasi.
- CAFFE Carmen
ja ollaan tyytyväisiä. Ei ollut silloin halvin malli, mutta valikoima liikkeessä oli tasan 3 kappaletta. Mies juo aina espressoa ja minä cappuccinoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185516Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744401729- 2001203
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201179Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856