Olen tässä harkinnur espressokoneen hankkimista ja haluaisin myös että sillä pystyisi cappucinojakin valmistamaan. Osaatteko suositella jotain hyvää ja suhteellisen edullista konetta ?
Espressokone + cappucino
5
1231
Vastaukset
- Kelpaa
Krupsin espressokone maksaa tyyliä 99,- ja on mielestäni riittävän hyvä molempiin tarpeisiisi. Hienostelijat tosin eivät hyväksy niin halpaa peruslaitetta.
- Anonyymi
Ensimmäinen espressokoneemme oli ulkomailta ostettu italialainen peruskone. Toinen kone oli Krups. Kolmas kone on nyt käytössä, italaialainen DeLonghi. Krups näistä parhain, vaikka meillä oli paljon ennakkoluuloja - myyjä sanoi että on hyvä.
- todella hyvä
Suosittelen rancilio silviaa, itse tilasin tuolta cafetoria.fi:n sivuilta.
Sain hyvään/halpaan yhteishintaan espressokoneen sekä kahvimyllyn.
Nopeat toimitusajat ja hyvät maksutavat.- vanha kokki
on hyvä laite, hinnasta en tiedä nykyään, saattaa olla arvokaskin. Koska haluat valmistaa cappucinoa, kannattaa tsekata onko laitteessa kunnollinen höyrystin. Toimiiko laite pumpun paineella vai vesijohtoveden paineella. Pumppu on parempi.
Hyvällä laitteella on ilo valmistaa mitä erilaisimpia kahvijuomia jopa kehitellä aivanomiakin muunnoksia. Lykkyä hankintaasi.
- CAFFE Carmen
ja ollaan tyytyväisiä. Ei ollut silloin halvin malli, mutta valikoima liikkeessä oli tasan 3 kappaletta. Mies juo aina espressoa ja minä cappuccinoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238