VaakaN VesimiesM

kokemuksia?

Olen tutustunut puoli vuotta sitten vesimiesM, no aivan ihana ja näin...mutta?? Tiedän hänen tunteistaan, mut on varattu. Kuin myös itsekin, tunteen palo on ihan mahdoton. Odottaako hän et olisin ensin täysin vapaa, ennenkuin uskaltaa ottaa uudelleen yhteyttä? Hänellä lienee ero edessä, itsekin olen pian eroamassa. Miten yleensä, onko kokemuksia, vaa'astaN ja veskaristaM?

5

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketjuttaja

      Pidä vetskari alhaalla, niin kyllä se siitä.

      • noin

        ymmärsinköhän oikein? En ole horo. Asioiden täytynee lähteä rullaamaan ensin muuten. Kaikki asiat ovat parisuhteessa tärkeitä, mutta ne tulevat sit ajan myötä.


      • The Nainen
        noin kirjoitti:

        ymmärsinköhän oikein? En ole horo. Asioiden täytynee lähteä rullaamaan ensin muuten. Kaikki asiat ovat parisuhteessa tärkeitä, mutta ne tulevat sit ajan myötä.

        Vaa´an ja vesimiehen veto toisiinsa on kovaa. Mutta muista että vesimies on ihanteellinen - mikäli ei ole tyystin anarkian vallassa, ja semmoista vesimiestä ei kande haluta. Jos rupeat vosuilemaan kun se vielä on naimisissa, et saa koko äijää. Vissi juttu. Muista että vesimies ei ole pitkän päälle kova panomies, vaan arvostaa ystävyyttä jopa yli rakkauden. En olisi varma että ottaa eron edes kuluneesta liitosta. jos akka on reilu - se pitää sen ja voi ehkä ottaa ilon irti toisesta fyysisesti.
        Olen vaaka ja silmissäni pomppii kiihottava vesimies mies. Taidan antaa asian olla...


      • dokumenttia...
        The Nainen kirjoitti:

        Vaa´an ja vesimiehen veto toisiinsa on kovaa. Mutta muista että vesimies on ihanteellinen - mikäli ei ole tyystin anarkian vallassa, ja semmoista vesimiestä ei kande haluta. Jos rupeat vosuilemaan kun se vielä on naimisissa, et saa koko äijää. Vissi juttu. Muista että vesimies ei ole pitkän päälle kova panomies, vaan arvostaa ystävyyttä jopa yli rakkauden. En olisi varma että ottaa eron edes kuluneesta liitosta. jos akka on reilu - se pitää sen ja voi ehkä ottaa ilon irti toisesta fyysisesti.
        Olen vaaka ja silmissäni pomppii kiihottava vesimies mies. Taidan antaa asian olla...

        pitänee paljon paikkaansa. No, tosiasia on ainakin et kumpikin on kirjoitettu jo eropaperit. Ittekin käyn prosessia henkisesti läpi. Veskari erittäin rakkaana mielessä. Luulen et veskari tarvii enemmän aikaa prosessoida juttujaan, mut hyvää kannattaa odottaa. En ole vielä menettänyt toivoani. Vahvoille tunteille ei vain voi mitn. Niin veto on kyllä kovaa, jo het jo 9kk. Onnee sulle metsästykseen ;)


    • Garmen

      Olen seurustellut jo 4- vuotta vesimiehen kanssa ja kaikki on toiminut hyvin, mutta yksi asia vaivaa, kun hän tahtoo olla joskus liiankin kauan yksin, en sido häntä, en tenttaile, vaikka olenkin hieman mustasukkainen, en tiedä onko hän minusta sillä hyvään parisuhteeseen kuuluu mielestäni välittäminen ja huomioon ottaminen, usein jään kuin rannalle sillä hänellä on liianpaljon "kiireitä" ja aina on menossa johonkin kissanristiäisiin pyytämättä minua mukaan, joskus tunne kuin olisi vain seksikumppani, sillä hän on eronnut vaimostaan ja ei ole kokenut sellaista hellyyttä jota minä hänelle annan. Ikäero meillä on 14 vuotta eli olen häntä nuorempi ja usein hän sanookin , että hän on vanha, mutta minä siihen vastaamaa, mihin hän on vanha, sillä seksi ja muut jutut toimii. Joskus hän ei vastaa viesteihini, eikä puheluihini ja toisinaan taas on pettynyt jos en ole lähettänyt viestiä tai soittanut, leikkikö tuo mokoma tunteillani en tiedä, mutta minä rakastan häntä ja niin hänkin sanoo rakastavansa minua, tahtoen olla kuitenkin vapaa, no ymmärrän sen sillä hänen avioliitto on ollut surkea edellinen vaimo piti häntä tuskin koiranakaan, manipuloi ja määräsi kaiken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe