Liikenneturvallisuusviranomaiset ovat nyt keksineet, että itsetuhoisilta henkilöiltä pitäisi ottaa ajokortit pois. Mitä se muka auttaisi ? Jos ihminen menee kallonkutistajalle valittaen ahdistusta kertoen pian tekevänsä itselleen jotain, niin auttaako se, jos siltä otetaan kortti pois. Viranomaiset kai ajattelevat niin, että eihän se nyt uskalla lähteä rekan keulaan autolla itseään listimään, kun ei ole ajokorttiakaan. Eipä tietenkään, itsemurhakanditaati tietenkin pelkää, että jos ajaa itsensä kortitta hengiltä, niin sakothan siitä saa...
Kaikkea ne keksii
10
890
Vastaukset
Muutaman kohdalla ajokortin ottamisella voi olla vaikutusta, mutta laajemmassa perspektiivissä sillä ei liene toivottavia vaikutuksia. Tietysti jos maailma olisi täydellinen, niin autossa olisi ajokortin lukulaite johon ajokortti pitäisi syöttää ja vasta sitten auton saisi edes käyntiin. Tällöin ajokortin poisottamisella olisi enemmänkin vaikutusta.
Kannattaa myös muistaa se, että jos käytäntönä olisikin se, että otettaisiin ajokortin sijasta auto pois, niin tämä voisi johtaa siihen ettei avuntarvitsijat ja auttajat kohtaisi edes nykyisessä määrin: "Enhän mä mene kallonkutistajalle kun pelkona on että mun Lada takavarikoidaan enkä enää pääse ryyppyillan jälkeen autoilemaan takaisin surkeaan elämääni, kotiini!".- joku vaan
mistä näitä järkeviä viranomaisia löytyy,kun nykyään tulee niin päättömiä ehdotuksia.
- kuka tahansa
Saattaa osoittautua yllättäen itsetuhoiseksi. Eivät kaikki hae suinkaan apua ongelmiinsa. Ja kohta varmaan entistä harvempi uskaltaa käydä lääkärillä.
- lukemaan...
...näitä kansan syvistä riveistä nousevia mahdottomia/mahdollisia ajatuksia/ehdotuksia. Itse olette kaviaaripoliittiset pellet valinneet vallan rattaisiin. HÄVETKÄÄ te tavistallaajat kansanedustajapellejenne puolesta sillä SYYLLISIÄ OLETTE TE ITSE siis äänestäjät. terv. hohhoijaa kun nukuttaa (siis olen syytön nukkuja)
- ???????????
Nyt keskustellaan vain niistä, jotka ovat ajautuneet rekkojen eteen.
Eikös nämä kaaharit, jotka vielä ylpeilevät
kohtuuttomilla ylinopeuksilla ole itsetuhoisia?
Mitä muuta se on kuin itsetuhoisuutta kohtuuttomien riskien ottaminen.
Ohitetaan ohituskieltoalueella, ei seurata mitä
liikenteessä tapahtuu jne.
Jos nämä hienoilla autoilla ajalevat kaaharit
luulee ihan oikeasti, ettei heille voi liikenteessä mitään tapahtua eivätkä he voi
vaarantaa toisten ihmisten elämää kyllä se on tyhmyyttä tai sitten alitajuista itsetuhoisuutta.
Lopuksi vielä toistan. Pystyykö kaaharit semmoseen ajatteluun, että he itse voisivat kuolla liikenteessä. Ilmeisesti eivät ja jos ei
silloin he kyllä ovat itsetuhoisia. Eikös näiltä
se kortti pitäisi ottaa pois?- ytimessä
Kaaharit niitä vakavia onnettomuuksia eniten aiheuttavat. Ei muutakuin autot valtiolle!
- tuossakin
ytimessä kirjoitti:
Kaaharit niitä vakavia onnettomuuksia eniten aiheuttavat. Ei muutakuin autot valtiolle!
Lisääntyvätkö autovarkaudet jos oma auto joutuu valtiolle?
- Kumpiko
tuossakin kirjoitti:
Lisääntyvätkö autovarkaudet jos oma auto joutuu valtiolle?
Kaahari tai varas on kummallakin sama asennevamma!
- ajattele laajemmin
No joo..
Eihän tuo ole muuta kuin ennakointia. Itsetuhoisten keskuudessa kun tuntuu olevan yleistä ajaa vastaantulevan eteen joka valitettavasti on yhdistelmä. Raukkamaisempaa tapaa ei olekaan kuin viedä itseltään henki. Eikä edes ole varmaa lähteekö henki. Moni ei tunnu käsittävän ettei fyysiset vammat ole ainoita mitä yhdistelmän kuljettajalle tulee vaan pahin vamma on henkiset vammat. Joku ammatikseen ajava menettää työpaikkansa kun ei enää kykene ajamaan. Kyseinen kuljettaja onkin loppujenlopuksi samassa tilanteessa kuin se itsekäs masentunut joka päätti ottaa itsensä hengiltä ajamalla yhdistelmän eteen. Joten kierre on valmis, vai mitä? Eikö jo tuon perusteella voisi esim. lääkäri ottaa vastuun masentuneen ajo-oikeuden epäämisestä! Eikö yksikin liikenneonnettomuus ole liikaa, varsinkin kun siihen on keinot millä sen estää?!- ovelampi
Enpä lähdekään lääkäriin. hähhähhää! Ei millään mitään väliä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042