Ensimmäinen ja

viimeinen krapula

Tosiaan yhden krapulan olen kokenut ja sen jälkeen en ole alkoholia juonut. Voi olla, että vielä jotai juo, mutta kännejä en kyllä enää vedä :D Minä koin krapulan niin hirveänä, että minusta juomisesta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Mieluummin olen juomatta kuin koen enää krapulan krapulaa. Muutenkin se juomiskerta oli niin nolo ja hirveä kokemus. Pelottavaa huomata itsestään, että tosiaan en enää hallitse itseäni, koska yleensä hallitsen itseni aivan kuten selvinpäinkin. Mutta jollekin krapula on sivuseikka. Vaikka en itse ymmärrä, miksi joku juo silti vaikka tietää seuraavan aamun olevan tuskainen. Musta se ei ole sen arvoista.

3

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapula.

      Minä taas juon aina niin vähän, että koskaan ei ole ollut krapulaa. Kuitenkin olen ollut muiden mukana juhlimassa ja hauskaa on ollut ihan pienellä määrällä alkoholia. Inhoan myös sitä tunnetta, kun ei voisi itse kontrolloida itseään. Jotkut taas ilmeisesti nauttivat siitä. O___o
      Kannattaa tuntea rajansa ja katsoa mikä sopii itselle parhaiten.

      • pieni:)

        Jes. Kerranki kuulee että toi KOHTUUKÄYTTÖKI on mahollista! Mun mielestä toi on jotenki hiton arvostettavaa jos voi pitää ittensä tollai kontrollissa eikä mee sit yli (ja silti voi olla messissä). Itteeni kuvottaa älyttömästi tää humalahakunen juominen, jota ympärillään kokoajan näkee. Oon siitä välillä muillekki kommentoinu. Vaikeaa on vaa kannustaa kaveria "kohtuukäyttöön" ku toi on jotenki nii veteen piirretty käsite. Absolutismi ei mun mielestä ees ois välttämätöntä enkä sitä keltään vaadi. Itsekkin haluisin että "maisteleminen" onnistuis mulla.

        Syy siihen, että dokaaminen nii mielettömästi ällöttää, taitaa mulla olla se, että nii usein raittiina jää yksin. Hauskaahan ei voi pitää olematta kännissä!!?


      • hauskaal.
        pieni:) kirjoitti:

        Jes. Kerranki kuulee että toi KOHTUUKÄYTTÖKI on mahollista! Mun mielestä toi on jotenki hiton arvostettavaa jos voi pitää ittensä tollai kontrollissa eikä mee sit yli (ja silti voi olla messissä). Itteeni kuvottaa älyttömästi tää humalahakunen juominen, jota ympärillään kokoajan näkee. Oon siitä välillä muillekki kommentoinu. Vaikeaa on vaa kannustaa kaveria "kohtuukäyttöön" ku toi on jotenki nii veteen piirretty käsite. Absolutismi ei mun mielestä ees ois välttämätöntä enkä sitä keltään vaadi. Itsekkin haluisin että "maisteleminen" onnistuis mulla.

        Syy siihen, että dokaaminen nii mielettömästi ällöttää, taitaa mulla olla se, että nii usein raittiina jää yksin. Hauskaahan ei voi pitää olematta kännissä!!?

        hauskaa voi olla ilman et on kännissä :) vaik se vaatiiki ainaki multa hieman enemmän olla messis jos muut on aivan sekasin. mutta toi on totta kyllä et voi jäädä vähä sivummalle. Baarissa ku kaverit on juonu ja ite selvin päin ni nojoo. puhuvat paljo vieraille ja näin pois päin, ite ei ehkä sellasee ryhy selvänä. okei tää oli sekavaa

        Täytyy myöntää että ekat kännit eilen illalla, ei ny mitkää lärvit, muistan selvästi kaiken ja niin päin pois. Se oli ihan mukavaa vaikka nyt heikottaa. Taidanpa pysyä ihan vähemmissä määrissä jatkossa :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe