Ensimmäinen ja

viimeinen krapula

Tosiaan yhden krapulan olen kokenut ja sen jälkeen en ole alkoholia juonut. Voi olla, että vielä jotai juo, mutta kännejä en kyllä enää vedä :D Minä koin krapulan niin hirveänä, että minusta juomisesta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Mieluummin olen juomatta kuin koen enää krapulan krapulaa. Muutenkin se juomiskerta oli niin nolo ja hirveä kokemus. Pelottavaa huomata itsestään, että tosiaan en enää hallitse itseäni, koska yleensä hallitsen itseni aivan kuten selvinpäinkin. Mutta jollekin krapula on sivuseikka. Vaikka en itse ymmärrä, miksi joku juo silti vaikka tietää seuraavan aamun olevan tuskainen. Musta se ei ole sen arvoista.

3

1218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapula.

Minä taas juon aina niin vähän, että koskaan ei ole ollut krapulaa. Kuitenkin olen ollut muiden mukana juhlimassa ja hauskaa on ollut ihan pienellä määrällä alkoholia. Inhoan myös sitä tunnetta, kun ei voisi itse kontrolloida itseään. Jotkut taas ilmeisesti nauttivat siitä. O___o
      Kannattaa tuntea rajansa ja katsoa mikä sopii itselle parhaiten.

• pieni:)

Jes. Kerranki kuulee että toi KOHTUUKÄYTTÖKI on mahollista! Mun mielestä toi on jotenki hiton arvostettavaa jos voi pitää ittensä tollai kontrollissa eikä mee sit yli (ja silti voi olla messissä). Itteeni kuvottaa älyttömästi tää humalahakunen juominen, jota ympärillään kokoajan näkee. Oon siitä välillä muillekki kommentoinu. Vaikeaa on vaa kannustaa kaveria "kohtuukäyttöön" ku toi on jotenki nii veteen piirretty käsite. Absolutismi ei mun mielestä ees ois välttämätöntä enkä sitä keltään vaadi. Itsekkin haluisin että "maisteleminen" onnistuis mulla.

Syy siihen, että dokaaminen nii mielettömästi ällöttää, taitaa mulla olla se, että nii usein raittiina jää yksin. Hauskaahan ei voi pitää olematta kännissä!!?

• hauskaal.
        pieni:) kirjoitti:

Jes. Kerranki kuulee että toi KOHTUUKÄYTTÖKI on mahollista! Mun mielestä toi on jotenki hiton arvostettavaa jos voi pitää ittensä tollai kontrollissa eikä mee sit yli (ja silti voi olla messissä). Itteeni kuvottaa älyttömästi tää humalahakunen juominen, jota ympärillään kokoajan näkee. Oon siitä välillä muillekki kommentoinu. Vaikeaa on vaa kannustaa kaveria "kohtuukäyttöön" ku toi on jotenki nii veteen piirretty käsite. Absolutismi ei mun mielestä ees ois välttämätöntä enkä sitä keltään vaadi. Itsekkin haluisin että "maisteleminen" onnistuis mulla.

Syy siihen, että dokaaminen nii mielettömästi ällöttää, taitaa mulla olla se, että nii usein raittiina jää yksin. Hauskaahan ei voi pitää olematta kännissä!!?

hauskaa voi olla ilman et on kännissä :) vaik se vaatiiki ainaki multa hieman enemmän olla messis jos muut on aivan sekasin. mutta toi on totta kyllä et voi jäädä vähä sivummalle. Baarissa ku kaverit on juonu ja ite selvin päin ni nojoo. puhuvat paljo vieraille ja näin pois päin, ite ei ehkä sellasee ryhy selvänä. okei tää oli sekavaa

Täytyy myöntää että ekat kännit eilen illalla, ei ny mitkää lärvit, muistan selvästi kaiken ja niin päin pois. Se oli ihan mukavaa vaikka nyt heikottaa. Taidanpa pysyä ihan vähemmissä määrissä jatkossa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      179
      7443
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      87
      3306
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      2335
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      69
      1502
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      370
      1438
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1353
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1326
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1071
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1030
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1028
    Aihe