En suosittele paikkaa kellekkään!
Olin menossa sinne asiakkaaksi, mutta en ole menossa toista kertaa!
Ensiksikin huollon hintaa kysyttäessä sanottiin hinnaksi XXX€, mutta kun samana päivänä varasin sieltä sen huollon niin hinta olikin se XXX€ 100€! Eli pieni hinnan nousu muutamassa tunnissa!
No varasin huollon kuitenkin parin viikon päähän. Kun nyt perjantaina (20.7) vein autoa sinne aamulla huollettavaksi ja keskusteltiin vielä siitä huollon hinnasta. Siinä samalla selvisi ettei niillä ollut varastossa etes uusia osia autooni, sanoivat vaan, "ettei huoltoa voi tehdä koska ei ole uutta hihnaa..."
Kuitenkin heillä oli ollut tiedossa kyseinen huolto jo 2 viikkoa...
Arvatkaa vaan jäinkö enää kuutelemaan mitään selityksiä sinne, ku vitutuskäyrä oli jo siinä vaiheessa aika huipussaan....
HYVÄNTUULEN AUTO Kotkassa
8
6477
Vastaukset
- Että oli
Palvelu ja hinta on yksityisellä puolella ihan toista luokkaa.
Joten vertailemaan niitä.- lisäämpä vielä
Kysele tutuilta hyvää paikkaa.
- Pera
Siellä on tapahtunut omistajanvaihdos ja sukupolvenvaihdos. Lopptuloksena touhu on sellaista, että vaihdoin huoltopaikkaa. Näillä näkymin seuraava autonikaan ei enää ole Nissan.
- prankkari
näyt olevan ainoa joka on valittanut.muilta olen kuullut vain positiivista palautetta
- UpeaaUusHerännäisyyttä
"Prankkarikin" heräsi vuonna 2016 juhannuksena kommentoimaan vuonna 2007 päättynyttä keskustelua. Aikainen lintu madon nappaa!!!!!
- Anonyymi
Itse annan täydet kehut tältä vuodelta (y)
- Anonyymi
Hyvää palvelua kiitos
- Anonyymi
kotkan paras huoltamo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450