Gwar is the best

fuck the

loorti se vaa kopsaa ja kopsaa
alice cooperia biiseissä ja gwaaria tyylissä
niihä mä sanoin jo tuolla aiemmin

ei loortilla oo mithää ommaa

14

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mizz Amen

      NO EI TODELLAKAAN!!!! Lordi on ihan oma juttunsa! Lordi ja Gwar on niiin kaukana toisistaan kun vaan voi olla!!! Gwar on vaan joku tyhmä lapsellinen fantasia-bändi, jolla ei oo muuta tekemistä ku haukkuu Lordia! Gwar ei oo kunnon hirviöbändiä nähnykkään!!!
      KAIKKI LORDI-FANIT!! OOTTEKO SAMAA MIELTÄ???!

      • olla

        loorti fanitki tosiasioiden eessä nöyriä ja todeta et gwar o paljo parempi ja putaansuu o pelle


      • mizz Amen
        olla kirjoitti:

        loorti fanitki tosiasioiden eessä nöyriä ja todeta et gwar o paljo parempi ja putaansuu o pelle

        niin sinisilmänen, että ei erota p***aa fantasia-bändiä oikeesta bändistä. Oikeet Lordi-fanit on sitä mieltä, että Gwar on idioottimainen bändi, joka antaa maailman huonoimman kuvan, mut luulee olevansa jotenki erikoinen!
        LORDI IS THE BEST OF THE WORLD FOREVER!!!!!!!!


      • ku ei sille
        mizz Amen kirjoitti:

        niin sinisilmänen, että ei erota p***aa fantasia-bändiä oikeesta bändistä. Oikeet Lordi-fanit on sitä mieltä, että Gwar on idioottimainen bändi, joka antaa maailman huonoimman kuvan, mut luulee olevansa jotenki erikoinen!
        LORDI IS THE BEST OF THE WORLD FOREVER!!!!!!!!

        vaa mitää voi kato ku gwarin biisitki o paljo parempia


      • kyllä mitään voi
        ku ei sille kirjoitti:

        vaa mitää voi kato ku gwarin biisitki o paljo parempia

        että ei todellakaan oo. Gwar on lapsellisin "muka hirviö-bändi" mitä on.


      • ja loortiko
        kyllä mitään voi kirjoitti:

        että ei todellakaan oo. Gwar on lapsellisin "muka hirviö-bändi" mitä on.

        ei sitte monstereinee oo lapsellinen?
        kyllä siitä varmaa jotku ala-aste ikäset innostuu jotka ei oo kuullu ikänä esim kissiä, alice cooperia, king diamondia yms.

        Gwar rules


      • ...
        ja loortiko kirjoitti:

        ei sitte monstereinee oo lapsellinen?
        kyllä siitä varmaa jotku ala-aste ikäset innostuu jotka ei oo kuullu ikänä esim kissiä, alice cooperia, king diamondia yms.

        Gwar rules

        Nyt meni pieleen, satun nimittäin pitämään myös KISSistä, ja olen kuullut sitä tosi paljon, että kyllä tiedän. Enkä oo ala-asteikänen, hahaa sulle.


      • Tämähän tämä
        olla kirjoitti:

        loorti fanitki tosiasioiden eessä nöyriä ja todeta et gwar o paljo parempi ja putaansuu o pelle

        Paskalasse teki comebackin. Mä meen kertoon sun äitilles ja se kieltää sulta CS:än! Hahaha.


      • Awatarrr
        Tämähän tämä kirjoitti:

        Paskalasse teki comebackin. Mä meen kertoon sun äitilles ja se kieltää sulta CS:än! Hahaha.

        Voi hitto, vieläkö täällä jaksetaan jauhaa siitä saamarin pellebändistä ja verrata sitä Lordiin?
        Painakaa tää nyt sinne kalloihinne niin syvälle, ettei tarvitse toistaa: Lordi ei tasan ole kopsannut miltään lapselliselta Gwarilta tyyliään tai musiikkiaan, saatika Kissiltä tai Alice Cooperilta. Lordi on ilmoittanut, että on tarkka, ettei plagioi kenenkään kappaleita.
        Ja mitä maskeihin tulee, katsokaa niitä ja verratkaa, kummalla on hienommat maskit? Tiedätte syvällä sisimmässänne vastauksen, eikä se vastaus todellakaan ala G:llä.
        Piste. That's it.


      • akakabuto
        Awatarrr kirjoitti:

        Voi hitto, vieläkö täällä jaksetaan jauhaa siitä saamarin pellebändistä ja verrata sitä Lordiin?
        Painakaa tää nyt sinne kalloihinne niin syvälle, ettei tarvitse toistaa: Lordi ei tasan ole kopsannut miltään lapselliselta Gwarilta tyyliään tai musiikkiaan, saatika Kissiltä tai Alice Cooperilta. Lordi on ilmoittanut, että on tarkka, ettei plagioi kenenkään kappaleita.
        Ja mitä maskeihin tulee, katsokaa niitä ja verratkaa, kummalla on hienommat maskit? Tiedätte syvällä sisimmässänne vastauksen, eikä se vastaus todellakaan ala G:llä.
        Piste. That's it.

        Aluksi sanon että GWAR on perseestä, kuten myös Lordi...

        Mutta asiaan. Eli sehän on ihan silkka fakta että molemmat GWAR ja Lordi ja kaikki muutkin hirviöbändit kopioivat yhtä ja ainoata, eli KISSiä ulkoasussaan. Ja turha on väittää vastaan etteikö näin ole. Se on fakta!


      • kuunteleen
        Tämähän tämä kirjoitti:

        Paskalasse teki comebackin. Mä meen kertoon sun äitilles ja se kieltää sulta CS:än! Hahaha.

        mua?


      • shade14
        mizz Amen kirjoitti:

        niin sinisilmänen, että ei erota p***aa fantasia-bändiä oikeesta bändistä. Oikeet Lordi-fanit on sitä mieltä, että Gwar on idioottimainen bändi, joka antaa maailman huonoimman kuvan, mut luulee olevansa jotenki erikoinen!
        LORDI IS THE BEST OF THE WORLD FOREVER!!!!!!!!

        Kuinka saatanan paljon tästä jaksetaan jauhaa!!??

        Jokaisella ihmisellä on oma mielipide ja siinä se!!


      • tämähän tämä
        kuunteleen kirjoitti:

        mua?

        Onko pojalla tylsää kun ei mitään muuta keksi kuin surkealla suomella pyöriä ympäri Internettiä ja haukkua kaikkea mikä tulee vastaan?


      • kuuntelustasi
        tämähän tämä kirjoitti:

        Onko pojalla tylsää kun ei mitään muuta keksi kuin surkealla suomella pyöriä ympäri Internettiä ja haukkua kaikkea mikä tulee vastaan?

        ai äm höörd piste


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3714
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2449
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1690
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1640
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      325
      1542
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1416
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1373
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1310
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1198
    Aihe