Annetaanko Pasture Mix:iä sama määrä kuin prixiä? Vastaako esim. litra prixiä litraa pasturea vai miten se menee, itellä ei ole Pasture Mixistä kokemusta mutta prixistä on...
Pasture Mix
2
552
Vastaukset
- Billeardium
Sama määrä annetaan. Muista kostuttaa huolella, sillä tuo Pasture Mix pölyää ihan karmeasti. Parempia vaihtoehtoja on pilvin pimein.
- Mä,
Pasture mix on myslimäinen täysrehu, joka on suunniteltu täyttämään ponien ja harrastehevosten ravinnontarpeet. Se on matalaenerginen, kauraton ja niin sanottu ei-kuumentava rehu. Siihen on lisätty tarvittava määrä vitamiineja, mineraaleja ja suoloja ehkäisemään puutostilojen syntyä. Pasture mixissä on myös valkosipulia ja minttua, jotka edesauttavat hengitysteiden ja ruuansulatuksen toimintaa. Rehu on kuorrutettu melassilla, joten se on myös täysin pölytöntä. Pasture Mix edistää hevosten ja ponien kuntoa sekä ylläpitää malttia!
lisä tietoa :)
http://www.hevosia.com./Pasture Mix.html
itse en syöttäisi pasturea ja priksiä sekaisin, koska ovat täysirehuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1981935
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91401- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911