MINNE HILLAAN

HILLA_MIES

Halla on tehnyt tämän vuoden hillasadolle pahan tuhon. Minnepäin kannattaa suunnata hillastamaan?. Onko kellään tietoa aivan pohjois-suomen hillatilanteesta? Onko pakkaset olleet riesana / milloin hillat kypsiä poimittaviksi

5

1224

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hillastaja

menisi vielä jopa kolme viikkoa ennen kuin kunnolla pääsisi hillastamaan.

• Hillat

Kuulin just et yks tuttu oli kiertänyt ensin Rovaniemen ympäristön ja sit käynyt Kolarin paikat läpi ja ei ole hillaa ainakaan niillä korkeuksilla...
      Kauas saa mennä jos marjaa meinaa löytää.
      Kuinka kauas... ois kiva tietää jos joku löytää nii kertokaa ihmeessä.

• ¨¨hillaa¨¨

Kainuussakin, jos ei tartte ämpäritolkulla päivässä löytyä.
        Jos on aikaa ja jaksaa kierrellä sopivia paikkoja, niin kyllä sieltä useamman litran päivässä ehtii keräillä.
        Iso osa on vain vielä aivan raakileina.
        Se vaan että poimijoita näyttää olevan jo ihan liikaa, kun ei juuri koskematonta suota meinaa löytyä.

• Uupunut hillastaja
        ¨¨hillaa¨¨ kirjoitti:

Kainuussakin, jos ei tartte ämpäritolkulla päivässä löytyä.
        Jos on aikaa ja jaksaa kierrellä sopivia paikkoja, niin kyllä sieltä useamman litran päivässä ehtii keräillä.
        Iso osa on vain vielä aivan raakileina.
        Se vaan että poimijoita näyttää olevan jo ihan liikaa, kun ei juuri koskematonta suota meinaa löytyä.

Olis vielä hiukan tarvetta marjoille. Intoa ei vain enää ole, marjat ovat niin vähissä ja vettä tulee taivaalta.

• että tuon julki
        Uupunut hillastaja kirjoitti:

Olis vielä hiukan tarvetta marjoille. Intoa ei vain enää ole, marjat ovat niin vähissä ja vettä tulee taivaalta.

hillapaikkani?
        Tiedossa on useampikin suo, josta varmuudella löytyy ainakin muutama litra.
        Mutta mutta.. taidampa loppuviikosta itse pinkaista katsomaan, mikä on tilanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe