Halla on tehnyt tämän vuoden hillasadolle pahan tuhon. Minnepäin kannattaa suunnata hillastamaan?. Onko kellään tietoa aivan pohjois-suomen hillatilanteesta? Onko pakkaset olleet riesana / milloin hillat kypsiä poimittaviksi
MINNE HILLAAN
5
1175
Vastaukset
- Hillastaja
menisi vielä jopa kolme viikkoa ennen kuin kunnolla pääsisi hillastamaan.
- Hillat
Kuulin just et yks tuttu oli kiertänyt ensin Rovaniemen ympäristön ja sit käynyt Kolarin paikat läpi ja ei ole hillaa ainakaan niillä korkeuksilla...
Kauas saa mennä jos marjaa meinaa löytää.
Kuinka kauas... ois kiva tietää jos joku löytää nii kertokaa ihmeessä.- ¨¨hillaa¨¨
Kainuussakin, jos ei tartte ämpäritolkulla päivässä löytyä.
Jos on aikaa ja jaksaa kierrellä sopivia paikkoja, niin kyllä sieltä useamman litran päivässä ehtii keräillä.
Iso osa on vain vielä aivan raakileina.
Se vaan että poimijoita näyttää olevan jo ihan liikaa, kun ei juuri koskematonta suota meinaa löytyä. - Uupunut hillastaja
¨¨hillaa¨¨ kirjoitti:
Kainuussakin, jos ei tartte ämpäritolkulla päivässä löytyä.
Jos on aikaa ja jaksaa kierrellä sopivia paikkoja, niin kyllä sieltä useamman litran päivässä ehtii keräillä.
Iso osa on vain vielä aivan raakileina.
Se vaan että poimijoita näyttää olevan jo ihan liikaa, kun ei juuri koskematonta suota meinaa löytyä.Olis vielä hiukan tarvetta marjoille. Intoa ei vain enää ole, marjat ovat niin vähissä ja vettä tulee taivaalta.
- että tuon julki
Uupunut hillastaja kirjoitti:
Olis vielä hiukan tarvetta marjoille. Intoa ei vain enää ole, marjat ovat niin vähissä ja vettä tulee taivaalta.
hillapaikkani?
Tiedossa on useampikin suo, josta varmuudella löytyy ainakin muutama litra.
Mutta mutta.. taidampa loppuviikosta itse pinkaista katsomaan, mikä on tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600