Ystävyys meni mut oli ainakin hauskaa..

dt50r

Miia tulethan illalla bileisiini? Joo tietysti minä vastasin. Olihan ne vuoden kuumimman bileet joihin kaikki halusivat. Jospa siellä tapahtuisi jotain kivaa mistä en voisi vielä edes uneksia. Illalla bileiden lähestyessä kävin suihkussa ja ajelin karvat kaikkialta pois. Laitoin päälleni parhaat ja seksikkäimmät alusvaatteeni joihin kuului tietysti stringit ja push upit.. Sitten laitoin päälleni parhaimman paitani ja minihameen. Lopuksi meikkasin itseni seksikkääksi. Ja sitten olin valmis. Hups melkein tärkein unohtui. Menin kaapilleni ja otin pari kortsua mukaani. Nyt olin valmis sanoin itselleni ja hymyilin.

Lauran bileissä oli paljon hyvän näköisiä poikia ja tyttöjä. En ole lesbo vaikka kattelenkin tyttöjä. Bi saatan olla.. Mutta minulla ei ollut aikaa miettiä sitä, kun paras kaverini Niina tuli luokseni ja käski minut mukaansa. Lähdimme kävelemään portaita ylös ja menimme yhteen isoista huoneista. Huoneessa oli villi meno päällä. Nuoret harrastivat ryhmäpanoa ja kaikilla oli hauskaa. Tunsin kuinka pikkuhousuni kostuivat kun katsoin nuoria. Yhtäkkiä Niina työnsi kätensä hameeni joukkoon ja alkoi hyväilemään minua. Kysyin Niinalta että mitä hän teki mutta Niina käski minun vain nauttia. Niina otti paitani pois päältäni ja alkoi hyväilemään rintojani. Se tuntui aivan mahtavalta. Menimme makaamaan sängylle ja Niina otti hameeni pois päältäni. Sitten hän jatkoi rintojeni nuolemista ja joku poika siirtyi vaginani luokse. Hän otti stringit pois päältäni ja aukaisi haarani ja alkoi puhaltamaan klitorikseeni. Tunsin kuinka vartaloni värähteli. Tunnelma oli kiihottava. Poika laittoi kielensä klitaani ja alkoi nuolemaan sitä. Ensin kiusoitellakseen minua ja sitten hän ryhtyi kunnolla hommiin. Hän teki aakkosia kielellään ja myös sen kuuluisan perhosen. Tunsin kuinka jalkani ja klitani rupesi värisemään. Hengitykseni vaikeaa. Poika jatkoi nuolemistani ja Niina tuli päälleni ilkosillaan ja laittoi pillunsa naamalleni. Rupesin nuolemaan Niinaa raivoisasti. Kuinka Niinan pillu tuoksuikaan ihanalta. Niina heilui päälläni ja äänsi ihanasti. Tunsin kuinka orgasmi rupesi kulkemaan lävitseni. Kiljuin kovaa ja en voinut tehdä mitään. Orgasmi oli valtava. Paras mitä olin koskaan saanut. Makasin vain sängyllä. Lopulta kun olin rauhoittunut, käskin Niinan pois päältäni, puin päälle ja lähdin nopeasti bileistä.

Onneksi muutimme seuraavana päivänä pois kaupungista ja kukaan ei voinut puhua minulle bileiden tapahtumista. Olemme edelleen Niinan kanssa väleissä ja kirjoittelemme toisillemme, mutta en voi koskaan unohtaa tapahtunutta ja siksi emme tapaa enää Niinan kanssa. Nyt minulla on poikaystävä Joonas ja voin harrastaa hänen kanssa kaikkea kivaa ;)

0

43362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        57
        3719
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        168
        2322
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        2029
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        139
        1914
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        399
        1328
      6. 79
        1221
      7. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        135
        1114
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1040
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        990
      Aihe