vapaata 50 miestä joka olisi kohtuullisen hyvin koulutettu, raitis, yli 180 cm pitkä ja miellyttävä?
Taitaa kaikki sellaiset olla varattuja jo ennen eroa uudelle naiselle. Vai onko? Kertokaa jos sellainen harvinaisuus liikkuu vielä vapaana:)
Tunteeko kukaan
21
1766
Vastaukset
- yhden
onneksi ehdin tutustua häneen ennen sinua :)
- on sullakin
haaveet. parempi tyytyä siihen mitä vielä saa,
ei kukaan tolanen poitsu oo enää sua varten vapaana! - Pellejoohan
Miksi vangita vapaa, kun puolivapaassa miehessä on kaikki. Hänellä on valtava hellyyden antamisen ja saamisen tarve. Tavatessa ei meinaa tulla loppua halauksista. Saat kuumia viestejä jopa yöllä, jolloin hänen kehonsa kaipaa kosketustasi. Hän palvoo sinua ja osoittaa sen monin tavoin.
Matkoilla kierrätte taidenäyttelyitä, museoita ja kirkkoja. Syksyllä voitte ilmoittautua yhteiselle kielikurssille, jossa kehitätte itseänne ja suhdettanne.
Tuntemani mies täyttää ehtosi. Hän on yli 180. 20-vuotiaana pituus oli vielä 179, viisikymppisenä jo 180 ja muutamaa vuotta myöhemmin 180,5 cm. Viimeisin mittaus tehtiin yliopistolla (seisaaltaan) muiden strategisten mittojen tutkimuksen yhteydessä. Siinä on mies, joka on uskaltanut kasvaa aikojen myötä. Voin toimia puhemiehenä suhteen käynnistämiseksi.
- vaikka vaatimustaso on ...
vähän toisenlainen. Raivoraitista en halua, koska minusta on kiva joskus siemailla viiniä yhdessä ja jopa lievästi juopua. En silti halua juoppoa! Mutta missä ovat pitkät (tai edes kookkaat - ei lihavat) miehet, joilla olis älliä päässä ja tunnetta sydämessä. Naimisissa? Ei ole näkynyt tuntemieni avioparien puoliskoinakaan kovin yleisesti. Toki joskus. Silloin voin olla jopa hiukka kateellinen...Yleensä aviopareja seuratessani olen vain helpottunut, etten ole tuossa liemessä itse (enää).
- sivulta seurannut -
Kyllähän niitä on, mutta eivät ne useinkaan toisen/toisten käyttämää huoli, vaan niille kelpaa vain neito.
- Akaton mies
No täällä pohojanmaalla oliis tällaanen musta seppä ja kouluutettu hyvin ja tairoolla. Sen 25 vuotta minkä oltihin vaimoo vainajan kans naimisis niin tais se ennättää siinä työnsä ohees minullekki opettamahan kuinka ollahan ja eletähän ihimisenä ihimisten joukoos. Pitkäki oon melekehen 190 ja ei oo liika kiloja. Vähän oon tuan työni takia rauhaton kulukuri, mutta siitä tuloo se jokapäiväänen leipä niin se pitää sepän liikkeellä, satoo eli paistoo. Mä oon sellaanen naurava kulukuri. No tulikoos se kissinhäntä ny jo nostettua?? terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.
- sinne koiran ja tytön kanssa
Akaton mies kirjoitti:
No täällä pohojanmaalla oliis tällaanen musta seppä ja kouluutettu hyvin ja tairoolla. Sen 25 vuotta minkä oltihin vaimoo vainajan kans naimisis niin tais se ennättää siinä työnsä ohees minullekki opettamahan kuinka ollahan ja eletähän ihimisenä ihimisten joukoos. Pitkäki oon melekehen 190 ja ei oo liika kiloja. Vähän oon tuan työni takia rauhaton kulukuri, mutta siitä tuloo se jokapäiväänen leipä niin se pitää sepän liikkeellä, satoo eli paistoo. Mä oon sellaanen naurava kulukuri. No tulikoos se kissinhäntä ny jo nostettua?? terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.
Jos oot 190 cm, nokinaamainen, levoton, mutta sielu ja sydän tallella, pakkaan kamat ja tuun sinne.
- hyvinkin.
tunnen muuttoman hyvinkin, ovat leskiä.
yhdellä vaimo sai sydänkohtauksen pitkän työmatkan aikana ulkomaila,
pari muuta on kuollut syöpään, mm haimasyöpään.
elelevät yksin, kun lapset ovat lähteneet opiskelemaan,
mutta mahtanetko olla itse saman tasoinen? - *nainen*
Kaikki kuvailemasi miehet? Tähän tulokseen olen minä ainakin tullut. Siis olen luopunut toivosta ja ei tämä itsellinen elokaan hassumpaa ole, joskus tosin yksinäistä, mutta onneksi tuo tunne saa harvoin vallan mielessäni :)
Parempi yksin, kuin huonon kumppanin kanssa.
Minulla on harrastuksia paljon ja ne täyttävät mukavasti elämää ja voi olla että kukaan mies ei kanssani rupeaisi teattereita käymään ja taidenäyttelyjä, eikä pysyisi perässäni myöskään urheiluharrastuksissani?
Mutta eihän sitä koskaan toki tiedä,elämän käsikirjaa ei ole kuitenkaan valmiiksi kirjoitettu, uskon niin :)
Mutta "vanhaa koiraa" on vaikeaa opetaa uusille tavoille, sanoo sananlaskukin ja puhun nyt vain itsestäni. Tämän on saanut 6 ns.sinkkuvuotta aikaan :) Jos ei ihan täydellistä olisi etsimässä, niin voisi joku siltäpohjalta löytyäkkin.
Minusta tuntuu, että tunnen moniakin kunnollisia työssäkäyviä ja asiansa hoitavia miehiä, mutta kaikilla niillä taitaa olla tyttöystävä. Korkea koulutus ei ole mikään minun ihannoima ominaisuus miehellä, vaikka itse olenkin opiskellut aikas paljon.
Tavallinen ahkera työmies, joka ei pihistele mitään ja on huumorilla varustettu, riittää minulle.- hildurvonhopsis
Olen itsekin katsellut tuollaista kuvaamaasi vapaata pitkää, raitista, huumorintajuista miestä.
Ei heitä taida kovin monta olla vapaana.
Laitoin viime viikolla treffipalstalle suomi24 "etsintäkuulutuksen" ja sinne vastaa myös sellaiset varatut 170 cm miehet, vaikka laitoin omiin kommentteihin, että varatut miehet ja yhden yön tuttavuutta etsivät voivat ohittaa minut.
Muutaman todella fiksu mies on vastannut jo, mutta välimatka heihin on monta sataa kilometriä.
En haluaisi mitään etäseuruatelua. Todella upeita miehiä jossain "kaukana" on vapaana.Jospa sinä asut juuri siellä kaukana, josta nuo upeat miehet minulle laittoivat viestejä :D)
Toivon sinun löytävän vapaan pitkän raittiin kohtuullisen hyvin koulutetun miehen ♥
Samaa toivon itselleni ♥ - on hyvin kouluttautunut
185 pitkä. Itsellinen ihminen. Asuu omassa osakehuoneistossaan. Etsi itse. Luuletko että joku tuo sinulle aviomiehen nimipäivä lahjaksi????Pienet on murheet.
- luulevat, että
ukkoja sataa taivaalta?
Eiköhän treffi-palstat liene toisaalla.
Muutenkin naurattaa naisten naukuminen täällä.
- Juniperus
Harva heistä on sinkku, ja sinkuista vielä harvempi on raitis - ehkäpä yksi viidestäkymmenestä. Tosi harva hakee parisuhdetta - ehkä vain yksi kahdestakymmenestä.
Lopuista kolme neljäsosaa on alamittaisia ja jäljelle jäävistä vain ehkä joka kymmenennellä on hyvä koulutus. Niistä, sanokaamme sadasta, seulan läpäisseestä suomalaisesta miehestä mahdollisesti löytyy viisi miellyttävää, joista miellyttävimmät eivät ole heteroita.
Voit valita vapaasti edellyttäen, että täytät heidän kohtuulliset vaatimuksensa: painomaksimi 54 kg, kuppikoko C, ikä enint. 35 v.- hildurvonhopsis
Teitpä hyvän tilastotieteellisen tutkimuksen ihan tuosta noin vain :D)
Juuri tuollaisia siellä on niiden "aarteiden" joukossa. Hyvät sitten asuvat liian kaukana.
Kuppikokoa kun kyselevät niin kerron juovani siitä punaisesta isosta mielimukistani kahvini ☺ Minun rintikoiden koko kun ei kuulu kenellekään vieraalle ihmiselle.
Monet meidän ikäiset etsivät "sitä nuorta" noin 30-40 vuotiasta naista.
Eipä silti, on siellä treffipalstalla niitäkin poikia, jotka etsivät vanhempaa naista. En oikein voisi kuvitellakaan vastaavani omien poikieni ikäiselle nuorelle miehelle.
No katsotaan tärppääkö ♥ - Pirre*
hildurvonhopsis kirjoitti:
Teitpä hyvän tilastotieteellisen tutkimuksen ihan tuosta noin vain :D)
Juuri tuollaisia siellä on niiden "aarteiden" joukossa. Hyvät sitten asuvat liian kaukana.
Kuppikokoa kun kyselevät niin kerron juovani siitä punaisesta isosta mielimukistani kahvini ☺ Minun rintikoiden koko kun ei kuulu kenellekään vieraalle ihmiselle.
Monet meidän ikäiset etsivät "sitä nuorta" noin 30-40 vuotiasta naista.
Eipä silti, on siellä treffipalstalla niitäkin poikia, jotka etsivät vanhempaa naista. En oikein voisi kuvitellakaan vastaavani omien poikieni ikäiselle nuorelle miehelle.
No katsotaan tärppääkö ♥Hildur tuo kuvasi treffeissä oleva kuvasi tähän 50 profiliisi, - sinä olet tosi fiini siinä :)
- hildurvonhopsis
Pirre* kirjoitti:
Hildur tuo kuvasi treffeissä oleva kuvasi tähän 50 profiliisi, - sinä olet tosi fiini siinä :)
Olen siinä treffipalstan kuvassa tullut juuri poikani häistä. En minä raskisi vaihtaa tuota toisen poikani ottamaa taidekuvaakaan. Annan olla hieman erilaiset kuvat, kun nimimerkkini on kuitenkin sama molemmissa. Melkoista vilinää ja vilskettä siellä toisella puolella ja tosi fiksuja miehiä (ja muutama "pönttö").
- Nimetön
olen yhtä hukassa kuin sinä........ei kasva puussa......
- pitäisi
kavaltaa kaverinsa, antaa nauttia vapaudestaan, edes joskus.
Me essolaiset olemme fiksuja ja mukavia miehiä, mutta olemme kaikki aika lyhytkasvuisia. Olemme kokouksissamme todenneet, että varsinkaan makuulla ollessa isosta kokonaispituudesta ei ole suurtakaan hyötyä, vaan naiset lausuvat kiitoksia kokonaan muiden seikkojen vuoksi. Juuri siksi me essolaiset olemmekin niin suosittuja.
- Suhina Lempi
Minäkin lennähdin, kaikkien runsaiden muotejeni kanssa viereesi istumaan kun näin sinut ensimmäisen kerran.
Sitten.....tuota....kuitenkin kun nousit seisomaan, huomasin, että olet sellaista pitkäselkäistä ja lyhytjalksista sorttia, mutta sekö olisi yhteenkuuluvuudentunnettamme häirinnyt.
Sanotaan vastakohtien täydentävän toisiaan.
Eikö minulla olekin pitkät ja hulppeat sääret?;)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951202Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad42794- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617