onhan tää skorpioni eikä vaaka?:)
23.10??
8
1333
Vastaukset
- oikein loistava
esimerkki siitä että astrologia ei pidä paikkaansa.
Luulisi että sinä jo tähän ikään mennessä olisit oppinut tuntemaan itsesi ja persoonasi. Sen avulla saisit selville että kumpaan persoonallisuusryhmään kuulut, vaakoihin vai skorpioneihin.
Samalla sinun kysymyksesi on erinomainen esimerkki myös siitä että astrologia on pelkkää paskaa, jossa kaikki horoskooppimerkkien kuvaukset ovat täsmälleen samanlaista huttua, eivätkä eroa toisistaan millään tavalla.
Älä enää anna huijata itseäsi, vaan ala elää omaa elämääsi!- skorppp
Opettele lukemaan, urpo.
- vaan ihan
skorppp kirjoitti:
Opettele lukemaan, urpo.
yksinäsi lukemaan, minä sen taidon jo osaan - urpo.
- mimimimi
vaan ihan kirjoitti:
yksinäsi lukemaan, minä sen taidon jo osaan - urpo.
Tässä ei olekaan oikeastaan kyse lukutaidosta vaan luetun ymmärtämisestä.
- ymmärtäminen
mimimimi kirjoitti:
Tässä ei olekaan oikeastaan kyse lukutaidosta vaan luetun ymmärtämisestä.
kuuluu osana lukutaitoon ja sitä skorppp:ltä näyttää puuttuvan.
- mimimimi
ymmärtäminen kirjoitti:
kuuluu osana lukutaitoon ja sitä skorppp:ltä näyttää puuttuvan.
Ja minä kun lähinnä ajattelin, että tuolla ensimmäisellä vastaajalla se luetun ymmärtäminen on vähän hataralla pohjalla. Vaikka eihän sitä tiedä jos vaikka on skorpppillakin. Ja minulla.
- syntynyt
aamulla , olet vaaka ja jos iltapäivän jälkeen olet skorppari.
- nuori_johannes
Olenkohan ainut joka ymmärtää lukemansa suunnilleen näin: Kaurisneiti kyseli jonkun 23.10 syntyneen ihmisen merkkiä...
Exäni oli muuten kyseisenä pvänä syntynyt skorppari...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203315
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512965Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182590Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92199
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135