meripäivät oli pettymys

maketheoriginal

nehän loppu ennen aikojaan. sikakalliita karkkeja kakaroille yritettiin kaupata. 24 euroa kilo. eipä tarvinu yhtään miettiä erään ulkomaalaisen kojulla ettei ihmiset osta. kakarat sun monet muut oli pakkautuneet paikalliseen sibeliuspuistoon ryyppäämään pussikaljojaan. kojut ammottivat tyhjyyttään ja kantasatamasta häipyi porukka keskemmälle kaupunkia hulinoimaan. laivahommineen liian pitkät meripäivät. ke-su. kävin pe-la iltoina. Siellä missä olivat ihmiset, olivat kojut jossain aivan muualla. kouvolalaisten osuus paikoissa myös nähtiin ja valitettavasti eräästä seurueesta kuultiin myös. yksi kouvolalainen pantiin rautoihin rauhottumaan sibeliuspuistossa aiheutetun riidan vuoksi. toinen hetkeä myöhemmin kun pakeni paikallisen pizzerian tiloihin. pizzeriat olivat nostaneet selvästi hintojaan meripäivien ajaksi. kaikkialla oli erittäin kallista. pizza joka oli pieni maksoi 8e kun normaalisti saa puolet isomman 6-7 eurolla. tavallisesti pitaleipäkebabin ranskalaisella ja juomalla saa 6e niin nyt oli hinta pelkällä pitaleivällä ja colalla 7,5e. myös pehmikset maksoivat kartellinomaisesti 2,5e. liput olivat myös kalliita jos ajatteli telttaan menoa. juuston myyjät haisivat kauas. paskalautanen elikkä ruokamyrkytys irtosi 5e ja kalleimmillaan 12e. samat huuhaat kuluneitten juttujensa kanssa kiipeilytti porukkaa tikapuilla. hameväki kuulemma pääsi puoleenhintaan kokeilemaan. samat ruoskat ja romut myytiin muka ainoina kappaleina niinkuin joka vuosi oli tapana. kummalisimmat kauppiaat oli ehkä kännissä oleva pariskunta kojulla jotka riitelivät urakalla välillä. molemmat olivat rock-henkisiä päästä varpaisiin. välillä akka hoilotti ja nauroi jotain aivan älytöntä.

20

3336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syvin olemus!

Typeryys, ahneus ja kakaramaisuus oluella ryyditettynä!

• eihän monetkaan

kotkalaiset edes haluaisi meripäiviä tänne. jos joku muu kunta/kaupunki haluaa kotkan sijasta pitää tällaisia joutavia ryyppyjuhlia, niin olkaa hyvä vaan!

• eihän sun kymiläinen

voi voi, ei sun kymiläinen tarvi osallistua kekkereihin ja hinnat heh... tuntuu jos ei oo rahaa... hyvät kekkerit...

• seima

kännäämistä julki juopottelua huutoa haistattelua
      kiva kuva kotkasta.poliisin luvalla rikottiin lakia eikö kantti kestänyt virkavallalla.olut pakkaus kainalossa kirkon nurmelle ryyppäämään,missäs muualla tää onnistuu ,loisto "juhlat" sivistyksen suurin saavutus.eikä ne vanhukset sen paremmin osanneet,ihan kuin olisi vuoden ainut päivä ryypätä ja kunnolla.hävetti teidän kotkalaisten ja suomen puolesta.

• kotkalaiset..

Toki sotkimme, oksensimme, kusimme, revimme pensaat ja haistattelimme kaikille. Niin tietty.
        Seuraavaksi kouvolaan taiteiden yöhön, niin varmasti kusen ja oksennan ja paskannan ympäri kaupunkia ja valitan kuinka huonoa käyttäytymistä kouvolalaisilla on. tai poriin porin jazzeille, tai ihan mihin vaan, missä on joku tapahtuma. Meripäivät on joka vuosi samanlaiset, kaljaa ja känniläisiä riittää. Niinkuin esim. jossakin festareilla. Mut en ymmärrä miks te laitatte sen meidän syyksi?
        Ja jos ette kerran viihdy tuollaisissa kalja juhlissa, niin älkää tulko, sama meininki on ensi vuonna kanssa.

• seima
        kotkalaiset.. kirjoitti:

Toki sotkimme, oksensimme, kusimme, revimme pensaat ja haistattelimme kaikille. Niin tietty.
        Seuraavaksi kouvolaan taiteiden yöhön, niin varmasti kusen ja oksennan ja paskannan ympäri kaupunkia ja valitan kuinka huonoa käyttäytymistä kouvolalaisilla on. tai poriin porin jazzeille, tai ihan mihin vaan, missä on joku tapahtuma. Meripäivät on joka vuosi samanlaiset, kaljaa ja känniläisiä riittää. Niinkuin esim. jossakin festareilla. Mut en ymmärrä miks te laitatte sen meidän syyksi?
        Ja jos ette kerran viihdy tuollaisissa kalja juhlissa, niin älkää tulko, sama meininki on ensi vuonna kanssa.

kävin porissa ,olen käynyt ennenkin ,kappas kun en huomannut sikailua vaan picnik henkistä hengailua.saat paskoa ihan omassa kurassasi ensi vuonna. meripäivät loppuu tällä menolla muutamassa vuodessa.tule sitten katsomaan miten muualla juhlitaan,siis ei kännätä nuppi turvoksissa.mitäs muistat meripäiviltä ,..ttu.. ihan oikeesti.

• Tete

... Kuinka hauskaa on. Sinä Make se vaan jaksat valittaa kaikesta, muilla oli siellä ihan hauskaa, kaikkea kallista ei ole pakko ostaa ja nämä suomen suurimmat bileet on vain kerran vuodessa

• maketheoriginal

muiden puolesta fakta pohjalla vai olettamuksesi.

• muistanut,
        maketheoriginal kirjoitti:

että sinä olet aina oikeassa ja muut väärässä, anteeksi kauhiasti...

:D

• kari vaan

Mie olen sitä mieltä nuista ryyppyjuhlista, ettei mitään tolkkua. Tekkii parjaatta yhtä ihmistä niinkuin olisi sen vika kun asian toi esille. Peskääpäs silmänne, samaa paskaa näin minäkin Meripäivistä. Ne ei niin eripäivät ole, että muistakaan ryyppyjuhlista eroaisi. En minä sillä että en olisi itekki kahta kaljaa ottanu, mutta on sillä se ero, että minä kävin kiinnostuneena laivojakin kattomassa. Enemmän olin niistä 16-20 kesäsistä tytöistä huolissaan kun tykkäsivät vähän liikaa univormumiehistä.

• Tete

Ihan omasta puolesta kirjoitan, ja fakta on se, ettei täällä näy sulta muita kuin valituskirjoituksia.

• Tete
        kari vaan kirjoitti:

Mie olen sitä mieltä nuista ryyppyjuhlista, ettei mitään tolkkua. Tekkii parjaatta yhtä ihmistä niinkuin olisi sen vika kun asian toi esille. Peskääpäs silmänne, samaa paskaa näin minäkin Meripäivistä. Ne ei niin eripäivät ole, että muistakaan ryyppyjuhlista eroaisi. En minä sillä että en olisi itekki kahta kaljaa ottanu, mutta on sillä se ero, että minä kävin kiinnostuneena laivojakin kattomassa. Enemmän olin niistä 16-20 kesäsistä tytöistä huolissaan kun tykkäsivät vähän liikaa univormumiehistä.

...Voi Kari, ne juhlat oli paljon muuutakin kuin ryyppyjuhlat. Itse en ottanut mitään ja hyvin hauskaa oli.

• maketheoriginal
        Tete kirjoitti:

Ihan omasta puolesta kirjoitan, ja fakta on se, ettei täällä näy sulta muita kuin valituskirjoituksia.

mulle siitä ettei saa valittaa ja kehotat parantamaan tapani koska sua pitää miellyttää.

• välillä

käydä jossakin muuallakin niin saisi vähän perspektiiviä noihin juttuihinsa...joka paikassa ja joka maassa aivan samanlaista touhua kun järjestetään festareita/kaupunkijuhlia tms. Toiset on enemmän kännissä ja toiset vähemmän. Kotka on loistava kaupunki, jossa asuu hienoja ihmisiä, eipä sitä idioottien kanssa kannata hengatakaan ja ne Meripäivätkin kannattaa jättää väliin jos noin kovasti ahdistaa. Jos aina valittaa joka asiasta on elämä varmasti todella rankkaa...itse täällä oma onni ja hyvä olo tehdään, ihan turhaa valittaa rahapulasta/huonosta työpaikasta/paskoista naapureista/typerästä kotikaupungista. Eläkää älkääkä itkekö.

• osallistuin

kotka on ok ,kyse olikin julkijuopottelusta mitä ei tapahdu kuin suomessa,ja yleensä nuoret, vain onko kokemusta näkemystä kaupunkifestareista euroopassa.en ole törmännyt missään muualla tähän ilmiöön.eikun kustaan vaan...

• maketheoriginal

muuallakin olisi näin, niin meripäiviä ei tartte muuttaa vai? ompas hyvä puolustus.

• nämä kaupunkijuhlat

muuallakin olisi näin, niin meripäiviä ei tartte muuttaa vai? ompas hyvä puolustus.

ole joka paikassa aikalailla ryyppyjuhlia...

• kkkkkkkkk
        nämä kaupunkijuhlat kirjoitti:

ole joka paikassa aikalailla ryyppyjuhlia...

Meripäivät on aina ollu ryyppy juhla ja aina tulee olemaan. Jos on ärsyttää nii ei tarvii mennä.

• lopetetaan meripäivät
        kkkkkkkkk kirjoitti:

Meripäivät on aina ollu ryyppy juhla ja aina tulee olemaan. Jos on ärsyttää nii ei tarvii mennä.

niinpä ,lakkautetaan kaikellainen tuki ja annetaan ryyppyporukan järjestää juhlat,eli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      65
      3325
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3137
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2518
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      2503
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1943
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1840
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1455
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1310
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82