Pientä

hiomista

Pikkukuvakkeesta klikkaamalla aukeavan ison kuvan tausta pitäisi saada mustaksi. Lisäksi iso kuva keskelle aukeavaa ruutua ja valittuun paikkaan näytöllä.

Tommosella koodin virityksellä olen asiaa rakennellut, mutta noita kaivattuja muutoksia en onnistu tekemään. Nyt ison kuvan ympärillä on valkoista.



function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) { //v2.0
window.open(theURL,winName,features);
}
//-->



























Mitä muutoksia pitäisi tehdä? Kaikkien isojen kuvien pitkä sivu 600 ja lyhyt 400.

9

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruussi

      Aukeavan sivun taustaa et saa mustaksi ellet avaa siihen kuvan sijasta palvelimella olevaa sivua. Vaikka näin:
      Teet sivun "kuvasivu.php".

      Liitä siihen nämä ja tallenna:

      • vukosi vielä

        kun en oikein ymmärtänyt. Tuossa olis koko rimpsu


        Minun valokuvia



        Valokuvia
















        Teoksia
















































        br>









        Linkit
        Vieraskirja






        © Nominä



        Jos noista linkeistä menee jonnekin sivuille, niin se on vahinko. Yritin muuttaa nuo sillä lailla ettei linkkaa mihinkään olemassa olevaan sivuun.


      • Höpö.
        vukosi vielä kirjoitti:

        kun en oikein ymmärtänyt. Tuossa olis koko rimpsu


        Minun valokuvia



        Valokuvia
















        Teoksia
















































        br>









        Linkit
        Vieraskirja






        © Nominä



        Jos noista linkeistä menee jonnekin sivuille, niin se on vahinko. Yritin muuttaa nuo sillä lailla ettei linkkaa mihinkään olemassa olevaan sivuun.

        Tuo sivu on niin täyttä soopaa, etten minä ainakaan viittis edes yrittää neuvoa sinua missään vähänkään erikoisemmassa koodissa ennen kuin olet ymmärtänyt EDES html-sivun PERUSRAKENTEEN.


      • olla nyt niin
        Höpö. kirjoitti:

        Tuo sivu on niin täyttä soopaa, etten minä ainakaan viittis edes yrittää neuvoa sinua missään vähänkään erikoisemmassa koodissa ennen kuin olet ymmärtänyt EDES html-sivun PERUSRAKENTEEN.

        että sinä väität täyttä soopaa. Tuolla tavalla tehtyjä sivuja on netissä pilvin pimein ja TÄYSIN TOIMIVIA. Ainakin Firefoxilla ja Explorerilla. Muista ei ole kysekään.

        Nettisivuissa on loppujen lopuksi kyse jostain ihan muusta kuin siitä onko "oikein koodattu". Vähän samalla tavalla kuin tulipaloissa "väärin sammutettu".


      • Höpö.
        olla nyt niin kirjoitti:

        että sinä väität täyttä soopaa. Tuolla tavalla tehtyjä sivuja on netissä pilvin pimein ja TÄYSIN TOIMIVIA. Ainakin Firefoxilla ja Explorerilla. Muista ei ole kysekään.

        Nettisivuissa on loppujen lopuksi kyse jostain ihan muusta kuin siitä onko "oikein koodattu". Vähän samalla tavalla kuin tulipaloissa "väärin sammutettu".

        Silti noin sekavaa ja tuurilla toimivaa koodia on paljon hankalampi alkaa hiomaan kuin edes suurinpiirtein oikein tehtyjä.

        Jokainen tyylillään, mutta minä tiedän helpompiakin tapoja kuin aloittajalla ja vastaavilla.


      • phpefresfsdfsdf
        Höpö. kirjoitti:

        Silti noin sekavaa ja tuurilla toimivaa koodia on paljon hankalampi alkaa hiomaan kuin edes suurinpiirtein oikein tehtyjä.

        Jokainen tyylillään, mutta minä tiedän helpompiakin tapoja kuin aloittajalla ja vastaavilla.

        perkele sitten kerro niistä tavoista. Kyllä se on helppo kommentoida toisten viestejä "mutta minä tiedän helpompiakin tapoja kuin aloittajalla ja vastaavilla.".

        neuvoisit itse joskus muita, nyt vaan tyydyt kommentoimaan kuinka paljon paremmin itse asian tekisit.


      • Ruussi
        vukosi vielä kirjoitti:

        kun en oikein ymmärtänyt. Tuossa olis koko rimpsu


        Minun valokuvia



        Valokuvia
















        Teoksia
















































        br>









        Linkit
        Vieraskirja






        © Nominä



        Jos noista linkeistä menee jonnekin sivuille, niin se on vahinko. Yritin muuttaa nuo sillä lailla ettei linkkaa mihinkään olemassa olevaan sivuun.

        sotket tuossa nyt aika pahasti perusrakenteen.
        Se tulee olla näin:



        Otsikko









        Korjaa se ja siirrä tekstit yms. tuonne body-tagien väliin ja ne javascript myös oikealle paikaille. Html, head ja body tagipareja saa olla sivulla vain yksi.


      • Höpö.
        Ruussi kirjoitti:

        sotket tuossa nyt aika pahasti perusrakenteen.
        Se tulee olla näin:



        Otsikko









        Korjaa se ja siirrä tekstit yms. tuonne body-tagien väliin ja ne javascript myös oikealle paikaille. Html, head ja body tagipareja saa olla sivulla vain yksi.

        Ei täällä saa neuvoa oikeaa rakennetta. Pitää tehdä mahdollisimman epätoivoista koodia ennenkuin sinut hyväksytään. Arvailu kunniaan.


      • tästä ainakin
        Ruussi kirjoitti:

        sotket tuossa nyt aika pahasti perusrakenteen.
        Se tulee olla näin:



        Otsikko









        Korjaa se ja siirrä tekstit yms. tuonne body-tagien väliin ja ne javascript myös oikealle paikaille. Html, head ja body tagipareja saa olla sivulla vain yksi.

        hyvästä yrityksestä neuvoa. Josko sitten saisin homman toimimaan näillä opeilla.

        Tuo elvistelevä paskanjauhaja saisi suksia vittuun tältä palstalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      316
      3193
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2627
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2449
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1965
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1957
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1622
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1456
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1306
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1218
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      219
      1134
    Aihe