Kauanko teillä muilla on kestänyt palautuminen kovasta ryyppyputkesta. Mulla aikoinaan kesti n.4-5 viikkoa. Ensimmäinen viikko meni valvoessa.
kovat krapulat
10
6065
Vastaukset
- ryyppyputkesta
selviämiseen meni yks-kaks päivää..
- nyt tosissasi
Jos oot juonut 3kk putkeen, niin siitä on aivan mahdotonta selviytä kahdessa pv:ssä. Alkomittari tosin voi näyttää nollaa, mutta kroppa ei taatusti ole kondiksessa moneen viikkoon, kokemusta on, vaikka join "vain" n. 1 kk.
Kyllä siinä elimistö on niin tiukoilla, että useampi viikko vierähtää, ennenkuin olet "täysin" selvä.
Ja jos jatkat vielä samaan tahtiin myöh. niin mikähän mahtaa odottaaa tulevaisuudessa...taitaa on kirstu, johon sinut..... - sdgsdg
nyt tosissasi kirjoitti:
Jos oot juonut 3kk putkeen, niin siitä on aivan mahdotonta selviytä kahdessa pv:ssä. Alkomittari tosin voi näyttää nollaa, mutta kroppa ei taatusti ole kondiksessa moneen viikkoon, kokemusta on, vaikka join "vain" n. 1 kk.
Kyllä siinä elimistö on niin tiukoilla, että useampi viikko vierähtää, ennenkuin olet "täysin" selvä.
Ja jos jatkat vielä samaan tahtiin myöh. niin mikähän mahtaa odottaaa tulevaisuudessa...taitaa on kirstu, johon sinut.....ekana päivänä oli paska olo, toisena päivänä olin viel psyykkisesti vähän pihalla, kolmantena päivänä ei tuntunut missään. parin viikon putkesta selviän yhellä päivällä.
kirstuhan se meitä kaikkia odottaa ennemmin tai myöhemmin
- Kalle.
Palautuminen kestää yhtä kauan, kuin on ryypännytkin.
Krapula lähtee nopeammin, mutta yläkerta ja hermosto eivät ole vielä kunnossa.
Juopot ei vaan itse sitä huomaa.
Ja sitten täällä höpötetän päivästä parista. Heh.
Krapula ja palautuminen kun eivät ole ihan sama asia.- ryyppyputkesta
"Palautuminen kestää yhtä kauan, kuin on ryypännytkin."
paskaa. esitä yksikin todiste siitä, että väitteesi olisi yleispätevä.
"Krapula lähtee nopeammin, mutta yläkerta ja hermosto eivät ole vielä kunnossa."
minulla krapula kestää 3 kuukauden putken jälkeen sen yhden päivän, minkä jälkeen henkiseen palautumiseen menee vielä toinen päivä. jos olen tämän jälkeen vielä monta päivää tai jopa viikon juomatta, olotila ei muutu mitenkään.
joillakin kyllä todella on niin surkea elimistö, että se ei kestä alkoholia ollenkaan. näillä henkilöillä yhden olutpullon nauttiminen voi aiheuttaa kuukausien tuskalliset veriset oksentelut ja sen jälkeen terapiana kirjoittelut suomikaksneloseen. - ....
ryyppyputkesta kirjoitti:
"Palautuminen kestää yhtä kauan, kuin on ryypännytkin."
paskaa. esitä yksikin todiste siitä, että väitteesi olisi yleispätevä.
"Krapula lähtee nopeammin, mutta yläkerta ja hermosto eivät ole vielä kunnossa."
minulla krapula kestää 3 kuukauden putken jälkeen sen yhden päivän, minkä jälkeen henkiseen palautumiseen menee vielä toinen päivä. jos olen tämän jälkeen vielä monta päivää tai jopa viikon juomatta, olotila ei muutu mitenkään.
joillakin kyllä todella on niin surkea elimistö, että se ei kestä alkoholia ollenkaan. näillä henkilöillä yhden olutpullon nauttiminen voi aiheuttaa kuukausien tuskalliset veriset oksentelut ja sen jälkeen terapiana kirjoittelut suomikaksneloseen.Lienet jonkinlainen lääketieteellinen ihme ihmisten joukossa jos todella toivut noin nopeasti.
Se vain askarruttaa, mitä tarkoitat kohdallasi kolmen kuukauden ryyppyputkella? Muutama kaljako joka päivä, vai minkä verran?
Itselläni kun on putki päällä kuuri yleensä kestää viikosta kahteen, jolloin nykäsen huiviin joka päivä kossupullon ja kaljat päälle.
Surukseni en ole ikinä toipunut kahdessa päivässä edes noin lyhyistä putkista.
Siis mitä määriä juot kolmen kuukauden putkessa päivittäin, kaljapullon vai kossupullon? - ryyppyputkesta
.... kirjoitti:
Lienet jonkinlainen lääketieteellinen ihme ihmisten joukossa jos todella toivut noin nopeasti.
Se vain askarruttaa, mitä tarkoitat kohdallasi kolmen kuukauden ryyppyputkella? Muutama kaljako joka päivä, vai minkä verran?
Itselläni kun on putki päällä kuuri yleensä kestää viikosta kahteen, jolloin nykäsen huiviin joka päivä kossupullon ja kaljat päälle.
Surukseni en ole ikinä toipunut kahdessa päivässä edes noin lyhyistä putkista.
Siis mitä määriä juot kolmen kuukauden putkessa päivittäin, kaljapullon vai kossupullon?yleensä salkku kahdessa päivässä, eli n 12 tölkkiä/päivä. tähän päälle kaikenlaisia cocktaileja ja raakaa viinaa. yhteensä keskimäärin 17-23 annosta päivässä. yleensä siinä iltasella aloin/alan juomaan, ja sitä kestää sitten aamuun asti. eli en ihan heti herätessä ala juomaan, ei ole siihen tarvettakaan.
ennätys mitä olen juonut, oli tämän kyseisen putken aikana päivässä 24 olutta, kossua, leijonaa, votkasekoituksia, jne. yhteensä n 34 annosta, 18 tunnissa. tokihan sammuin (omalle sohvalle), reilut 80 kiloinen mies, mutta seuraava aamu oli mitä mainioin. ei muuta kuin kahvit tulelle ja myhäillen uuteen aamuun, tai oikeammin iltapäivään.
Kyllä se sen kuukauden vähintään kesti ellei kauemminkin, juovana aikana se ei ehtinyt edes parantua ko olin jo seuraavassa humalatilassa, noita muutaman päivän pausseja joskus tuli, peräti viikonkin mittaisia kun elimistö ei ottanut alkoholia vastaan, koittaappa siinä sivussa vielä käydä töissäkin, voi helevetti! Ei voi muuta sanoa.
- Urbå
Joo, toi krapulan kesto lienee yhtä yksilöllistä kuin mikä tahansa muukin kaikilla ihmisillä. Itse otan normaalisti 5-6 päivän putken, juon kaikkea sekaisin koko ajan ja tyyliin, että sammun useasti vuorokauden aikana ja sitte kun taas herään niin boston huuleen ja uutta kuppia alle. Lopulta kunto on niin heikko, etten pääse ekana vuorokautena lainkaan ylös sängystä, toisena voi jo vähä päätä nostaa ja kolmantena saa ehkä jo desin makarooniakin lusikallinen kerrallaan alas. Neljäs päivä alkaa sitten olla ns. yhteiskuntakelpoinen...
- m39v
itse kun juon niin tahti on se että melkein molemmissa käsissä on pullo ja niistä vuoroin huikkaa kunnes sammun ja taas kun herään niin kaksin käsin viinaa naamaan niin kauan kuin pysyy hereillä (eli ei kauaa) tätä jatkuu muutama viikko ja sit alkaa krapula, eikä ole kaikkein lievin mahdollinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418