kovat krapulat

Topikatti

Kauanko teillä muilla on kestänyt palautuminen kovasta ryyppyputkesta. Mulla aikoinaan kesti n.4-5 viikkoa. Ensimmäinen viikko meni valvoessa.

10

5863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryyppyputkesta

      selviämiseen meni yks-kaks päivää..

      • nyt tosissasi

        Jos oot juonut 3kk putkeen, niin siitä on aivan mahdotonta selviytä kahdessa pv:ssä. Alkomittari tosin voi näyttää nollaa, mutta kroppa ei taatusti ole kondiksessa moneen viikkoon, kokemusta on, vaikka join "vain" n. 1 kk.
        Kyllä siinä elimistö on niin tiukoilla, että useampi viikko vierähtää, ennenkuin olet "täysin" selvä.
        Ja jos jatkat vielä samaan tahtiin myöh. niin mikähän mahtaa odottaaa tulevaisuudessa...taitaa on kirstu, johon sinut.....


      • sdgsdg
        nyt tosissasi kirjoitti:

        Jos oot juonut 3kk putkeen, niin siitä on aivan mahdotonta selviytä kahdessa pv:ssä. Alkomittari tosin voi näyttää nollaa, mutta kroppa ei taatusti ole kondiksessa moneen viikkoon, kokemusta on, vaikka join "vain" n. 1 kk.
        Kyllä siinä elimistö on niin tiukoilla, että useampi viikko vierähtää, ennenkuin olet "täysin" selvä.
        Ja jos jatkat vielä samaan tahtiin myöh. niin mikähän mahtaa odottaaa tulevaisuudessa...taitaa on kirstu, johon sinut.....

        ekana päivänä oli paska olo, toisena päivänä olin viel psyykkisesti vähän pihalla, kolmantena päivänä ei tuntunut missään. parin viikon putkesta selviän yhellä päivällä.

        kirstuhan se meitä kaikkia odottaa ennemmin tai myöhemmin


    • Kalle.

      Palautuminen kestää yhtä kauan, kuin on ryypännytkin.
      Krapula lähtee nopeammin, mutta yläkerta ja hermosto eivät ole vielä kunnossa.
      Juopot ei vaan itse sitä huomaa.
      Ja sitten täällä höpötetän päivästä parista. Heh.
      Krapula ja palautuminen kun eivät ole ihan sama asia.

      • ryyppyputkesta

        "Palautuminen kestää yhtä kauan, kuin on ryypännytkin."

        paskaa. esitä yksikin todiste siitä, että väitteesi olisi yleispätevä.

        "Krapula lähtee nopeammin, mutta yläkerta ja hermosto eivät ole vielä kunnossa."

        minulla krapula kestää 3 kuukauden putken jälkeen sen yhden päivän, minkä jälkeen henkiseen palautumiseen menee vielä toinen päivä. jos olen tämän jälkeen vielä monta päivää tai jopa viikon juomatta, olotila ei muutu mitenkään.

        joillakin kyllä todella on niin surkea elimistö, että se ei kestä alkoholia ollenkaan. näillä henkilöillä yhden olutpullon nauttiminen voi aiheuttaa kuukausien tuskalliset veriset oksentelut ja sen jälkeen terapiana kirjoittelut suomikaksneloseen.


      • ....
        ryyppyputkesta kirjoitti:

        "Palautuminen kestää yhtä kauan, kuin on ryypännytkin."

        paskaa. esitä yksikin todiste siitä, että väitteesi olisi yleispätevä.

        "Krapula lähtee nopeammin, mutta yläkerta ja hermosto eivät ole vielä kunnossa."

        minulla krapula kestää 3 kuukauden putken jälkeen sen yhden päivän, minkä jälkeen henkiseen palautumiseen menee vielä toinen päivä. jos olen tämän jälkeen vielä monta päivää tai jopa viikon juomatta, olotila ei muutu mitenkään.

        joillakin kyllä todella on niin surkea elimistö, että se ei kestä alkoholia ollenkaan. näillä henkilöillä yhden olutpullon nauttiminen voi aiheuttaa kuukausien tuskalliset veriset oksentelut ja sen jälkeen terapiana kirjoittelut suomikaksneloseen.

        Lienet jonkinlainen lääketieteellinen ihme ihmisten joukossa jos todella toivut noin nopeasti.
        Se vain askarruttaa, mitä tarkoitat kohdallasi kolmen kuukauden ryyppyputkella? Muutama kaljako joka päivä, vai minkä verran?
        Itselläni kun on putki päällä kuuri yleensä kestää viikosta kahteen, jolloin nykäsen huiviin joka päivä kossupullon ja kaljat päälle.
        Surukseni en ole ikinä toipunut kahdessa päivässä edes noin lyhyistä putkista.
        Siis mitä määriä juot kolmen kuukauden putkessa päivittäin, kaljapullon vai kossupullon?


      • ryyppyputkesta
        .... kirjoitti:

        Lienet jonkinlainen lääketieteellinen ihme ihmisten joukossa jos todella toivut noin nopeasti.
        Se vain askarruttaa, mitä tarkoitat kohdallasi kolmen kuukauden ryyppyputkella? Muutama kaljako joka päivä, vai minkä verran?
        Itselläni kun on putki päällä kuuri yleensä kestää viikosta kahteen, jolloin nykäsen huiviin joka päivä kossupullon ja kaljat päälle.
        Surukseni en ole ikinä toipunut kahdessa päivässä edes noin lyhyistä putkista.
        Siis mitä määriä juot kolmen kuukauden putkessa päivittäin, kaljapullon vai kossupullon?

        yleensä salkku kahdessa päivässä, eli n 12 tölkkiä/päivä. tähän päälle kaikenlaisia cocktaileja ja raakaa viinaa. yhteensä keskimäärin 17-23 annosta päivässä. yleensä siinä iltasella aloin/alan juomaan, ja sitä kestää sitten aamuun asti. eli en ihan heti herätessä ala juomaan, ei ole siihen tarvettakaan.
        ennätys mitä olen juonut, oli tämän kyseisen putken aikana päivässä 24 olutta, kossua, leijonaa, votkasekoituksia, jne. yhteensä n 34 annosta, 18 tunnissa. tokihan sammuin (omalle sohvalle), reilut 80 kiloinen mies, mutta seuraava aamu oli mitä mainioin. ei muuta kuin kahvit tulelle ja myhäillen uuteen aamuun, tai oikeammin iltapäivään.


    • Kyllä se sen kuukauden vähintään kesti ellei kauemminkin, juovana aikana se ei ehtinyt edes parantua ko olin jo seuraavassa humalatilassa, noita muutaman päivän pausseja joskus tuli, peräti viikonkin mittaisia kun elimistö ei ottanut alkoholia vastaan, koittaappa siinä sivussa vielä käydä töissäkin, voi helevetti! Ei voi muuta sanoa.

    • Urbå

      Joo, toi krapulan kesto lienee yhtä yksilöllistä kuin mikä tahansa muukin kaikilla ihmisillä. Itse otan normaalisti 5-6 päivän putken, juon kaikkea sekaisin koko ajan ja tyyliin, että sammun useasti vuorokauden aikana ja sitte kun taas herään niin boston huuleen ja uutta kuppia alle. Lopulta kunto on niin heikko, etten pääse ekana vuorokautena lainkaan ylös sängystä, toisena voi jo vähä päätä nostaa ja kolmantena saa ehkä jo desin makarooniakin lusikallinen kerrallaan alas. Neljäs päivä alkaa sitten olla ns. yhteiskuntakelpoinen...

      • m39v

        itse kun juon niin tahti on se että melkein molemmissa käsissä on pullo ja niistä vuoroin huikkaa kunnes sammun ja taas kun herään niin kaksin käsin viinaa naamaan niin kauan kuin pysyy hereillä (eli ei kauaa) tätä jatkuu muutama viikko ja sit alkaa krapula, eikä ole kaikkein lievin mahdollinen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe