Miten itseään

voi muuttaa?

Minä uskon, kun käsketään katsoa peiliin. Mutta miten itseään voi muuttaa? Joku olemuksessani vain ärsyttää muita naisia. Pari hyvää kaveria on ollut, mutta paikkakuntavaihdosten ja molempien uusien miesten myötä on jäänyt joulukorttitasolle. Jotenkin minua ei vain haluta kaveripiiriin.

Minulla on mies, joka on paras kaverini sekä pari poikalasta elämän lohtuna ja tulen hyvin toimeen muutenkin miesten kanssa toimeen. En ole mikään miesmäinen macho, vaan ulkoisesti aika naisellinen. En tiedä miten sitä osaisi olla, ettei ärsytä muita naisia. En yleensä puhu pahaa muista ihmisistä, joskus kyllä valitettavasti sorrun siihen.

En ole mikään muoti-ihminen tai seuraile sarjoja, joista usein juttu lähtee. Ehkä hiukan epätyypillinen keski-ikäinen, sillä tykkään sarjakuvista, Pottereista ja ym. En ole nuorekas, vaan vähän lapsellinen. Mutta en halua poistaa itsestäni lapsellisuutta, sillä se pitää kuitenkin mielen virkeänä. Naisellisista jutuista menee käsityöt, marjanpoiminta ja luonto.

Siis miten saisi itsensä ärsyttävät piirteet pois. VArsinkin kun vaistoaa, että jokin mättää, mutta kukaan ei sano mikä. Onko se sitten vain tuo lapsellisuus vai lienenkö muutenkin ärsyttävä? Miksiköhän miesporukassa on aina helppo olla ja heidän kanssaan löytyy yhteistä juttua vaikka kuinka, olematta tosiaan mikään amatsooni. Mutta ei miespuolisista porukoista voi löytyä sellaista sydänystävää tai yleensä edes lenkkikaveria, ei uskalla sillä ei se täällä pikkupaikassa ole naimisissa olevalle sopivaa.

5

597

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuttaakkaan,

toiset meistä naisista tulevat paremmin toimeen miesten kanssa.Sama täällä,en minäkään ole koskaan tullut toimeen kuin muutaman naisen kanssa.Ei kiinnosta muoti,eikä virkkaus ym.

• Kun ihminen pärjää elämässään vastakkaisen sukupuolen kanssa, se riittää.
        Eikö ilmiössä ole kysymys ihan luonnonlain toteutumasta?

Biologinen lopputulema: Ihmisen ei tarvi perimmältään miellyttää omaa sukupuoltaan.

• outoa

Ettei siis miehen kanssa voisi olla kaveri? Outo paikkakunta.

• näin:(

Valitettavasti näin on. Nämä pienet pohjoiset paikkakunnat ovat sellaisia. Jos liikaa kaveeraat jonkun "toisen" miehen kanssa -> puheissa suhde. En minä muitten puheista niin välittäisikään, mutta sitä pelkää kuitenkin, että omakin mies alkaa epäillä. Avioliittoni on kuitenkin onnellinen, joten siinä mielessä en ihan yksinäinen ole.

• kateellisia
        näin:( kirjoitti:

Valitettavasti näin on. Nämä pienet pohjoiset paikkakunnat ovat sellaisia. Jos liikaa kaveeraat jonkun "toisen" miehen kanssa -> puheissa suhde. En minä muitten puheista niin välittäisikään, mutta sitä pelkää kuitenkin, että omakin mies alkaa epäillä. Avioliittoni on kuitenkin onnellinen, joten siinä mielessä en ihan yksinäinen ole.

Joskus ollaan kateellisia toiselle, varsinkin jos on avoin ja iloinen ja hieman lapsellinenkin onnellisen oloinen avoin ihminen joka osaa olla tyytyväinen siihen mitä on itse ja mitä itsellä on. Sinulla on perhe ja onnellisesti olet miehesi kanssa, se jo riittää joillekkin ihmisille, ja sanon että kaikki pienellä paikkakunnalla korostuu, vain yksi juoru ja siitä se kaikki lähtee, mutta ole oma itsesi ja teen niinkuin itsestä hyvälle tuntuu, älä jaa turhaa energiaa niille jotka ei sitä ymmärrä.
        Tulet onnistumaan siinä.
        tv ennustaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      395
      1572
    2. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1014
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1006
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      134
      989
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      711
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    8. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      127
      679
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe