mä oon, onko muita, jotka uskois olevansa hivenen ylivilkkaita ja levottomia?? mistähän moinen vois johtua??
10.08 syntyneitä??
6
1186
Vastaukset
- Cassie-
Mäkin oon leijon , miten niiin?
- summerwoman
No mä en ainakaan ole mitenkään ylivilkas, mutta levoton kylläkin olen....varsinkin muutamana viime yönä sekä näinä päivinä...johtuisko siitä, kun vasta oli täysikuu ja minuunhan se vaikuttaa.
- kaurisäippä
Huomenna juhlit sitten synttäreitäsi niin kuin myös minun ihana leijonamieheni...
Ei muuta kuin kakkua leipomaan ;)
Hyvää kesän loppua!
- fgfghj
olen 10.8 syntyny ja sisimmiltäni vilkas ja levoton, mutta en kuitenkaan mikää adhd. Elämä on silti muokannut minua että oon "perustilassa" hieman rauhallisempi, mutta ajoittain (varsinkin humalassa) juuri tuollainen :)
- Mammales
10.08 synytynyt täälläkin, joskus nuoruudessani vilkas ja levoton. Mutta tässä iässä jo melko rauhallinen, mutta tarvittaessa löytyy kyllä vielä Leijonan tempperamentti =D
- mindi38
kyllä niitä on ja olen kyllä ylivilkas ja aina menossa.Tietoa siitä ei kylläkään ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694357
- 664022
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1153863SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763215- 863142
- 632387
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.621776SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2161250Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1281243Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411235